וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: שיק פריזאי וניחוח גברי

רונית מטיאס

23.6.2024 / 9:07

תיקים שיקיים, בשמים לגברים וסכיני גילוח לנשים, קונים צמידים ומעלים את המודעות, להשתזף בלי לצאת מהבית, עוגות עושים מהר, מנקים כחול-לבן ומטליות נשלפות

תיק עם שיק קולקציית התיקים של Longchamp. יח"צ,
תיק עם שיק קולקציית התיקים של Longchamp/יח"צ

תיק עם שיק

לונגשאמפ, מותג התיקים הצרפתי שחרט על דגלו את רוח העיר פריז כהשראה, מציג את קולקציית LONGCHAMP UNIVERSITY המעניקה שיעור בשיק ואופנה פריזאית, את המותג הקים ב-1948, ז'אן קאסגאריאן ובשנת 1988 כבר נפתח הבוטיק הראשון בפריז.

לונגשאמפ מפורסם בזכות התמחותו במוצרי עור והחיבור לעולם הרכיבה והסוסים. בשנת 1993 הושק תיק LE PLIAGE האייקוני בעיצוב פשוט ושיקי, תיק קל משקל ונוח שקיים במנעד ענק של גדלים וצבעים, כאשר הוא מתחדש בכל עונה עם גוונים וחומרים חדשניים, מה שהפך אותו למוצר הנמכר ביותר.

ההשראה העונה היא סטודנטית שמגיעה לפריז כדי לספוג את התרבות והאופנה של העיר, ביחד עם חבריה לאוניברסיטה, היא יוצרת לוקים מהפנטים, כמו כל הבנות שמסתובבות ברובע הלטיני, בין האוניברסיטה לבית הקפה האהוב עליהן, היא אוהבת ללבוש מכנסיים בהשראת שנות ה-70 וחולצת איכרים עם ווסט-התגלמות הסגנון הבוהמי עם תיק ה-Epure הקטן, לא מהססת לערבב סגנונות שיק, היפי, סקסי וספורטיבי, עם נרתיק ה- Le pliage Xtra, קולקציית התיקים מציגה גוונים נועזים כמו כתום, ירוק, כחול, סגול, לבן. בצד אלה מככבים הקיץ תיקי קש, קנבס וסלים סטייליסטים.

להשיג בחנות המותג ב-TLV MALL וב"צ'וזן"-אתר היבואן הרשמי.

תיק עם שיק קולקציית התיקים של Longchamp. יח"צ,
תיק עם שיק קולקציית התיקים של Longchamp/יח"צ

ניחוח גברי

בית האופנה "הרמס", השיק ב-20 השנים האחרונות, 2 ניחוחות לגברים, ב-2006 הושק טרה דהרמס, 15 שנה אחרי, הושק H24 והשנה משיקה רשת אפריל בבלעדיות את H24 Herbes Vives של הבשמית כריסטין נאג'ל, שיצרה ניחוח בוטני עם תווי אגס, פטרוזיליה, מנטה, עשבי תיבול, תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם.

נאג'ל, בעלת רקע בכימיה אורגנית, נעזרה במגוון כלים, כולל מולקולות סינתטיות פורצות דרך, כדי להגשים את חזונה. "שאבתי השראה מהריח המשמח של הטבע אחרי הגשם, כשהטבע והעיר עדיין ספוגים במים, הם משחררים ריחות חדשים בצבעים חדשים, זוהי הזמנה לראות דברים אחרת, בתשומת לב רבה ובדרכים חדשות". את הבקבוק עיצב האמן פיליפ מוקט, האריזה עשויה 100% נייר ממוחזר הניתן למיחזור.

מותג הבישום האיטלקי "פראדה", משיק את "לונה רוסה אושן לה פרפיום" בהשראת תחרות השיט המאתגרת בעולם, הניחוח הוא הזמנה להתעלות מעל למגבלות ולפתוח אופקים חדשים, חתירה למצוינות, לשבור מחסומים ולגלות את שטומן העתיד.

המאסטר-פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בן-נעים, שלבו טכנולוגיית מיצוי חדשנית ויצרו יצירה רעננה, אינטנסיבית, עוצמתית ומתובלת, המשלבת רעננות לימונית אקורדים של זעפרן ועץ אלון, תווי פירות הדר, ארטמיסיה-שמן לבנדין, פצ'ולי, מרווה, איריס, עלי טבק, אמברוקס, וניל ווטיבר. הבקבוק עם סמל ירח אדום-לונה רוסה והפס האדום האיקוני של המותג, ניתן למילוי חוזר, מאפשר שימוש בפחות זכוכית, מתכות ופלסטיק.

מותג היוקרה הצרפתי "רנה לליק", המתמחה בבשמי יוקרה לנשים ולגברים, ועיצוב חפצי אמנות יוקרתיים, משיק את Lalique Encre Indigo edp , של הבשמית אניק מנרדו, שיצרה ניחוח גברי שהוא מפגש יוקרתי בין גרידת ברגמוט, גרגרי ערער ארומטיים, זעפרן חריף ונועז עם חמימות של דיו אינדיגו, תמצית פלפל ורוד, תה שחור, שמן וטיבר ממדגסקר, שמן פצ'ולי, אמברגריס. הבקבוק כמו טיפת דיו, בהשראת הדיו האייקוני של רנה לליק בזכוכית בצבע מאט משנת 1913.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניחוח גברי הרמס, פראדה, מונבלאן ולליק משיקים. יח"צ,
ניחוח גברי הרמס, פראדה, מונבלאן ולליק משיקים/יח"צ

להשתזף בבית

רוצות עור שזוף בגוון שוקולד זהוב אחיד וזוהר? כדאי שתכירו את המוס החדש By Netta של נטע אלחמיסטר, בטכנולוגית Double Sun המעניקה אפקט מיידי של ברונזר עדין, שיזוף המתקבע כ-3-4 שעות לאחר השימוש ונשאר עד כ-5 ימים.

הפורמולה מועשרת בProtesasyl המחליק וממצוק את העור; אלוורה מרגיעה ותמציות לחות מרעננות למראה עור גמיש וקורן. להשיג באתר המותג byneta.com, באתר לילית קוסמטיקה, בטרמינל x ובג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי פרי) בסופר-פארם און-ליין, ברשתות סופר-פארם ורשת BE

משתזפים בבית שיזוף עצמי  byneta. יוסי מיכאלי,
משתזפים בבית שיזוף עצמי byneta/יוסי מיכאלי

צמידים מתוקים

במטרה להעלות את המודעות של זיהוי מוקדם של סוכרת נעורים (סוג 1), רשת סופר-פארם מציעה למכירה 4 צמידים מעוצבים עם מסרים מעצימים: הצלחה, אופטימיות, אהבה ומזל, כשבגב כל אריזה, מופיעים הסימנים לזיהוי סוכרת הנעורים.

אפרת טיש, מנכ"לית האגודה: "אני נרגשת לקראת פרויקט נוסף עם רשת סופר-פארם, האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, מקדמת תמיכה במחקר למציאת מרפא, שיפור איכות החיים ותמיכה בקהילה, השותפות לאורך שנים משמעותית ומאפשרת להעלות מודעות ברמה הארצית, השנה אנו מובילים את המודעות לסימנים המזהים לאבחון-אבחון מוקדם מהווה נדבך קריטי בעל משמעויות טיפוליות ורגשיות חשובות".

לרכישה בקופות סופר-פארם בעלות של 10 ₪, כל ההכנסות לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) .

צמיד ההצלחה, צמיד האופטימיות, צמיד האהבה וצמיד המזל.. יח"צ,
צמידים מתוקים סופר-פארם×סוכרת נעורים/יח"צ

אינטואיציה נשית

המותג הבינלאומי Intuition משיק במהדורה מוגבלת, מארז המכיל מכשיר גילוח נשי+4 סכיני גילוח עטופים כל אחד בסבון מוצק שונה: סבון מועשר בתמצית לימון אורגני ממריץ ומרענן; אלוורה לעור רגיש; חמאת קקאו להזנת העור וחמאת שיאה ללחות מוגברת, תמציות ייחודיות המעניקות לסכין פעולת הגילוח קלה וחלקה יותר, ללא צורך בתוספת ג'ל או קרם גילוח, כך שהעור נותר רך ללא גירוי.

המכשיר בנוי ארגונומית ומותאם לגילוח בכל חלקי הגוף הנשי, למכשיר 4 להבים לגילוח צמוד ומדויק, הוא קל ונוח לשימוש, וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון, להשיג בלעדית ברשת סופר פארם ברחבי הארץ.

אינטואיציה נשית מארז נשי מפנק של Intuition. יח"צ,
אינטואיציה נשית מארז נשי מפנק של Intuition/יח"צ

מנגבים ונהנים

ניאופרם מוצרי צריכה, מקלה על החיים ומרחיבה את המותג "קוויק" שהיא משווקת, תכינו מקום בארון למטליות מיקרופייבר נשלפות אחת אחת המיועדות לניקוי כללי יסודי של כל סוגי המשטחים, כשניתן להשתמש עם מטלית יבשה או רטובה, המוצר מצטרף לסדרת מוצרי קוויק לניקוי מהיר ויעיל.

הסדרה כוללת: מטליות לניקוי וחיטוי רצפות בניחוח מלון בוטיק, מטליות לניקוי וחיטוי לכל סוגי משטחים בניחוח מרכך כביסה ומטליות לניקוי כללי בתוספת חומץ ומלח לימון.

ועוד מניאופרם, המותג בייביסיטר, משיק מהדורה מעוצבת של מגבונים בעיצוב כחול-לבן, מגבונים היפואלרגניים המכילים 96% מים מטוהרים ותמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק, ללא בישום, אלכוהול, SLS ופורמלדהיד, המארזים מחולקים ל-3 עיצובים שונים של איורים ישראלים, כי לא משנה היכן נהיה, כשהם בתיק תמיד נרגיש הכי ישראליים.

המגבונים מיוצרים תחת אש, במפעל בקיבוץ עמיר בצפון. להשיג ברשתות השיווק: מגה בעיר, יינות ביתן, חצי חינם, KSP, רמי לוי ועוד ובאתר בייביסיטר.

מנגבים ונהנים חיים קלים עם בייביסיטר וקוויק. יח"צ,
מנגבים ונהנים חיים קלים עם בייביסיטר וקוויק/יח"צ

עוגות מעוצבות בבית

אוהבים עוגות מעוצבות? רשת "טסה הבית של הממתקים" משיקה סדרת תערובות וציפויים להכנת עוגות מהירות בבית, של מותגים מובילים כמו "בטי קרוקר" ו"פילסברי", בגרסה האמריקאית המקורית.

בסדרה מוצרי אפייה בטעמים ייחודיים, קלים, מהירים ופשוטים להכנה, עם הוראות הכנה מדויקות וליין ציפויים לעוגה. בין הטעמים המיוחדים: עוגת תבלינים עם קינמון; סדרת "עוגת יום הולדת קונפטי" עם סוכריות וציפוי תואם לעוגה הניתן למריחה בין שכבות העוגה וכציפוי חיצוני; עוגת רד וולט; עוגת שוקולד פאדג' בראוניז; עוגת וניל צרפתית; תערובת להכנת רולס קינמון/בצק פיצה ועוד;

עוגת שוקולד חלב מסורתית; עוגה צהובה מסורתית ועוד, יש גם תערובות ללא סוכר וללא גלוטן וציפויים לעוגה כמו ציפוי בטעם שוקולד, ציפוי בטעם וניל ועוד. להשיג בלעדית ברשת "טסה הבית של הממתקים", רשת ב+TASA או בהזמנה בוולט וברשתות נבחרות.

עוגות מעוצבות בבית רשת 'טסה' מחדשת ומרגשת. יח"צ,
עוגות מעוצבות בבית רשת 'טסה' מחדשת ומרגשת/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully