וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקמים את נזקי הקיץ: לוריאל פרופסיונל משיק סדרה לשיקום שיער פגום

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 15:13

מותג השיער המקצועי L'OREAL PROFESSIONNEL, משיק סדרת טיפוח פורצת דרך הרשומה כפטנט לשיקום ובנייה מחדש של שיער פגום. ההבטחה: שיקום נזק של שנתיים בשימוש אחד!

לוריאל פרופסיונל אבסולוט ריפייר מלקולר. יח"צ,
משקמים נזקים: לוריאל פרופסיונל משיק סדרה לשיקום שיער פגום/יח"צ

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק לקיץ 2024, סדרת טיפוח פורצת דרך המשלבת טכנולוגיות מתקדמות ורשומה כפטנט לשיקום ובנייה מחדש של המבנה המלקולרי של השערה: Absolut Repair Molecular (אבסולוט ריפר מולקולר).

סדרת הטיפוח החדשה בעלת הפטנט הרשום 'בונדר פפטידים', מאפשרת שיקום יעיל באמצעות פורמולה המסוגלת לחדור את מבנה השיערה ולשקמה. התוצאה: שיקום נזק של שנתיים בשימוש אחד!

הסדרה מיועדת לשיקום יעיל של שיער פגום מאוד, או כזה שעבר תהליכים כימיים מרובים, כגון צבע, הבהרות, שימוש תכוף במכשירי עיצוב חמים שהשאיר חותם, ועוד. כאשר השיער ניזוק, המבנה המולקולרי שלו, המורכב מפפטידים, נפגע.

פפטיד הוא שילוב של חומצות אמינו רבות, המחוברות למה שאנו מכנים "קשרים פפטידיים". כאשר השרשרת נפגמת, השיער הופך לפגום, צבעו עמום, מרקמו שברירי, חסר גמישות ופריזי. עד היום, היה קושי לשקם שיער פגום באופן יעיל, מאחר ורוב הפפטידים גדולים מדי ולא ניתן להחדירם מחדש לתוך סיב השיערה.

לוריאל פרופסיונל אבסולוט ריפייר מלקולר. יח"צ,
לוריאל פרופסיונל אבסולוט ריפייר מלקולר, טווח מחירים למוצרי הסדרה: 160-185 שקל/יח"צ

מוגדרת כפורצת דרך

לראשונה, חטיבת המחקר המתקדם בלוריאל הצליחה לפרק פפטידים ולהחדיר בנפרד את מרכיביהם לתוך הסיב. המוצרים בסדרת אבסולוט ריפייר מולקולר מכילים ריכוז גבוה של חומצות אמינו + עד 2% בונדר פפטידים, ועד 3% כשמדובר בפרוטוקול בסלון, שם משולב גם מוצר הטרום-טיפול (פרה-טריטמנט) מהסדרה.

רכיבים אלה עושים את כל העבודה: מחליפים את חומצות האמינו שנפגמו, מתקנים, משקמים ובונים מחדש. כעת, הודות לפטנט הרשום ולסדרה החדשה, אנחנו יכולים לתקן ולשקם נזק של שנתיים בשימוש אחד.

בנוסף, הסדרה משלבת רכיבים פעילים: פפטידים, גליצרין ו- 5 חומצות אמינו, המסייעים לתקן נזקים, בונים מחדש את המבנה המולקולרי של השערה, משקם, ומחזק את השיערה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוריאל פרופסיונל שמפו אבסולוט ריפייר מלקולר המחיר185 שקל. יח"צ,
לוריאל פרופסיונל שמפו אבסולוט ריפייר מלקולר המחיר: 185 שקל/יח"צ

פיתוח של מומחים

סדרת אבסולוט ריפייר מולקולר החדשה פותחה במעבדות לוריאל פרופסיונל, בשיתוף מדענים ומומחים לשיקום השיער, והיא כוללת 4 מוצרים חדשניים:

טיפול טרום חפיפה - מוצר ייחודי לשימוש בכיורי החפיפה במספרות בלבד - ממלא מחדש את המבנה המולקולרי של השערה ומחזק אותה, באמצעות החדרת בונדר פפטידים ללב סיבי השיער. בעל יעילות מתמשכת לאורך זמן.

שמפו ללא סולפטים - מנקה, מטפח ומחזק את השיער.

סרום נשטף - לשיפור גמישות השיער, ברק ומגע חלק. מעניק לשיער חוזק אשר בונה מחדש את המבנה המולקולרי של השיערה.

מסכה ללא שטיפה - מזינה את השיער, מחזקת את השיער ומעניקה מראה בריא. מספקת הגנה מחום.

לוריאל פרופסיונל סרום נשטף אבסולוט ריפייר מלקולר המחיר 170 שקל. יח"צ,
לוריאל פרופסיונל סרום נשטף אבסולוט ריפייר מלקולר המחיר: 170 שקל/יח"צ

המחירים המומלצים לצרכן:
שמפו: 185 שקל, מכיל: 500 מ"ל
סרום נשטף: 170 שקל, מכיל: 250 מ"ל
סרום טרום טיפול - מבוצע במספרה בלבד.
מסכה ללא שטיפה: 160 שקל, מכיל: 100 מ"ל

להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בייעוץ מעצב השיער ובסופר פארם. שירות הלקוחות של לוריאל פרופסיונל למענה בטלפון: 1-800-301-666.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully