וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: אבוט משיקה מוצר חדש של סימילאק

24.6.2024 / 7:38

אבוט משיקה את הדור הבא של תרכובות מזון לתינוקות בישראל, עם הרכב בלעדי של 5 סוגי HMO, סיבים פרהביוטיים, שפותחו מדעית לתמיכה בהגנה חיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית של תינוקות

סימילאק גולד. יחצ,
סימילאק גולד/יחצ

בעוד שחלב אם הוא סטנדרט הזהב בתזונת תינוקות ושום דבר לא יכול להחליף את יתרונותיו, תרכובות מזון לתינוקות הן החלופה השלמה והמתאימה מבחינה תזונתית לתינוקות. לאחר שהשיקה לראשונה בישראל פורמולות לתינוקות עם HMO בשנת 2018, משיקה אבוט את סימילאק גולד פלוס, סדרה הכוללת שלושה שלבים של פורמולות לתינוקות, עם חמישה סוגי HMOs, זאת לאחר השקתם המוצלחת בארצות הברית ובעולם.

HMOs הנם סיבים פרהביוטיים מיוחדים הקיימים באופן טבעי בחלב אם. הם הרכיב התזונתי השלישי הנפוץ בחלב אם אחרי לקטוז ושומן. HMOs הוכחו מדעית בקרב תינוקות יונקים כמשפיעים באופן חיובי על שיגשוג החיידקים הידידותיים. HMOs תומכים בהגנה החיסונית מכיוון שהם מהוים מזון לחיידקים הידידותיים במעיים של תינוקות, שם גם נמצאת 70% ממערכת החיסון.

מדעני אבוט חוקרים את רכיבי ה- HMOs בחלב אם מזה למעלה משני עשורים. חלב אם מכיל יותר מ-150 סוגי HMOs שונים. שילוב HMOs בפורמולות לתינוקות היה צעד פורץ דרך בתמיכה בהתפתחות התינוקות.

בנוסף לתערובת של חמישה סוגי HMOs שונים, סימילאק גולד פלוס החדש מכיל גם אומגה 3 ו-6, התומכים בהתפתחות קוגניטיבית, ונוקלאוטידים, החיוניים לפעילות הפיזיולוגית וממלאים תפקיד חשוב בהגנה החיסונית של תינוקות.

הפורמולה החדשה זמינה בחנויות סופר-פארם בשלושה שלבים, בפחיות של 700 גרם. מחיר מומלץ 79.90 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully