וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז קולודרו מונתה למנהלת מחלקת השיווק של אקסטרה מייל

24.6.2024 / 12:19

במסגרת תפקידה, תוביל את מימוש החזון והאסטרטגיה הארגונית של ראיית צרכי הלקוחות באופן שלם והוליסטי, ניהול הסינרגיה בין תחומי השיווק ותחום משאבי אנוש, והבאת הפתרונות הקריאטיביים ביותר עבורם

לירז קולודרו. יחצ,
לירז קולודרו/יחצ

לירז קולודרו (42), בעלת ניסיון של 18 שנים בעולמות הפרסום והשיווק, תהיה אחראית בתפקידה החדש על ניהול צוותי השיווק ומיתוג מעסיק באקסטרה מייל. במסגרת תפקידה, תוביל את מימוש החזון והאסטרטגיה הארגונית של ראיית צרכי הלקוחות באופן שלם והוליסטי, ניהול הסינרגיה בין תחומי השיווק ותחום משאבי אנוש, והבאת הפתרונות הקריאטיביים ביותר עבורם.

לירז קולודרו עבדה לאורך 7 שנים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי כמנהלת לקוחות, תוך ניהול תקציבי החברות מהמובילות במשק כמו טבע ושטראוס. לאחר מכן שימשה קרוב ל-8 שנים כמנהלת התקשורת השיווקית של 'שומרי משקל ישראל', בה ניהלה את פעילות השיווק און ליין ואוף ליין, ניהול תקציב השיווק וניהול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית. במהלך משבר הקורונה פיתחה את מוצרי הדיגיטל והאון ליין המותאמים עבור הארגון. לפני כ-3 שנים הצטרפה לחברת אקסטרה מייל כמנהלת מיתוג מעסיק, עד שמונתה בהמשך למנהלת המחלקה. לאחרונה מונתה קולודרו לעמוד גם בראש מחלקת השיווק.

"אני שמחה ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להביא את הידע והניסיון שלי ל-2 המחלקות", אומרת לירז קולודרו. "מדובר באתגר משמעותי המשלב בתוכו עיסוק במגוון דיסציפלינות שיווקיות, תוך פנייה לקהלי יעד מגוונים, חוץ ופנים ארגוניים, שעד כה נחשבו מבודלים ונפרדים. אך לאור הניסיון שצברתי בשני התחומים, מדובר מבחינתי בחיבור טבעי ומתבקש".

"הבחירה בלירז קולודרו כמי שתעמוד בראש 2 המחלקות, נובעת מחשיבות החיבור בין תחום השיווק למיתוג מעסיק. כיצד הסיפור השיווקי פוגש את הסיפור הארגוני, מתוך ראייה הוליסטית של המותג, בהסתכלות רחבה של 360 מעלות על צרכי הלקוחות והעובדים הקיימים והפוטנציאליים, אומרת שרון ישראל, מנכ"לית אקסטרה מייל." בעולם השיווק העכשווי האסטרטגיה הנכונה מתמקדת בריכוז מאמצים, והתייחסות למותג כמכלול שלם של לקוחות, מועמדים ועובדים. מותג המספר סיפור עקבי ואחיד בכל מגוון הפלטפורמות השיווקיות והתקשורתיות. בשנים האחרונות חברות וארגונים התחילו להבין את חשיבות תחום 'מיתוג מעסיק' שהפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק, וההשפעה שלו על עובדיהם ועל לקוחותיהם כאחד."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully