וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור נאבל מונה ליו"ר הדירקטוריון של באפ טכנולוגיות

24.6.2024 / 12:22

נאבל, עו"ד שלפני כן שימש כראש תחום שוק הון במשרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן וסיים לאחרונה את תפקידו, מצטרף לשורותיה ויוביל את האסטרטגיה של החברה עם הדירקטוריון וההנהלה בשנים הקרובות

גור נאבל. יחצ,
גור נאבל/יחצ

חברת באפ טכנולוגיות מעדכנת כי גור נאבל מונה ליו"ר הדירקטוריון. באפ טכנולוגיות, החברה שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות גלובלי לגיימרים הודיעה השבוע כי נאבל, עו"ד שלפני כן שימש כראש תחום שוק הון במשרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן וסיים לאחרונה את תפקידו, מצטרף לשירותיה ויוביל את האסטרטגיה של החברה עם הדירקטוריון וההנהלה בשנים הקרובות.

לגור נאבל ניסיון רב שנים בהובלת עסקאות מורכבות בתחום שוק ההון, ובין הגופים שליווה הן חברות פרטיות וציבוריות מהגדולות במשק הישראלי, תאגידים ממשלתיים ותאגידים מפוקחים, בין היתר, מתחומי הפיננסיים, מסחר וקמעונאות, נדל"ן וביטחון. לנאבל תואר .LL.B מאוניברסיטת תל אביב ו- .B.A בחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "אנחנו נרגשים ושמחים שגור מצטרף אלינו, הניסיון הרב של גור בשוק ההון, ההכרות העמוקה עם חברת BUFF, לצד הבנתו המעמיקה את הסביבה העסקית והרגולטורית, יסייעו בקידום החברה בזירה העסקית בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully