וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר חורי קרייזלר מונתה ל-COO במשרד התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ'

24.6.2024 / 12:40

תהיה גם חברת הנהלה. כיהנה בשנים האחרונות בשורה של תפקידים בכירים בתחומי הניהול והשיווק, ביניהם: סמנכ"לית השיווק של חברת התשלומים בתחבורה HopOn, סמנכ"לית השיווק של אפליקציית החניה סלופארק ומנהלת פרויקטים ממשלתיים בחברת Mgroup (לשעבר מ.ג.ע.ר).

הדר חורי קרייזלר. הדר דולן,
הדר חורי קרייזלר/הדר דולן

בן חורין אלכסנדרוביץ', משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה מהגדולים בישראל, הודיע על מינויה של הדר חורי קרייזלר לסמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש. כמו כן, תכהן גם כחברת הנהלה. במסגרת תפקידה, תוביל את התחום המסחרי הכולל שיתופי פעולה וליווי לקוחות אסטרטגיים וכמו כן תנהל את פעילות מטה החברה בתחומי הגיוס, הרווחה והפיתוח הארגוני.

חורי קרייזלר (37) כיהנה בשנים האחרונות בשורה של תפקידים בכירים בתחומי הניהול והשיווק, ביניהם: סמנכ"לית השיווק של חברת התשלומים בתחבורה HopOn, סמנכ"לית השיווק של אפליקציית החניה סלופארק ומנהלת פרויקטים ממשלתיים בחברת Mgroup (לשעבר מ.ג.ע.ר). כמו כן, חורי קרייזלר עוסקת בפעילות חברתית ענפה ומכהנת כחברה בפורום העסקי הצעיר של ארגון תגלית . בנוסף, משרתת במילואים בדרגת רס"ן כקצינת אג"ם ביחידה מסווגת, ורק לאחרונה סיימה שירות מילואים ממושך מאז ה-7 באוקטובר.

לחורי קרייזלר תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן, תואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן, והיא בוגרת קורס פילנתרופיה ופיתוח משאבים מטעם קבוצת מרום.
בן חורין אלכסנדרוביץ' הינה חברה לשירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, סושיאל, דוברות ויחסי ציבור, כשבראשה מכהנים המנכ"לים והבעלים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב ועובדים בה כ-55 עובדים. החברה עובדת עם למעלה מ- 150 לקוחות, ביניהם: שטראוס, אלטשולר שחם, סולאראדג', קבוצת פוקס, הוועד האולימפי, לתת, נת"ע, מיתר עורכי דין, אפריקה ישראל, האוניברסיטה הפתוחה, טרמינל X, מגדלי הים התיכון, אורט ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully