וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר נמה סידי וד"ר טל כהן מונו לוועד המנהל של ארגון צופן-תשביק

24.6.2024 / 6:21

השניים מצטרפים לשבעת חברי הוועד המכהנים. מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית ארגון צופן-תשביק: "מברכת על הצטרפותם של נמה וטל- הם מהווים מכפיל כח מקצועי וערכי עבור צופן-תשביק ויתרמו רבות להתמודדות של הארגון עם האתגרים שרק הולכים וגדלים בשילוב החברה הערבית בהייטק"

טל כהן. יחצ,
טל כהן/יחצ

ד"ר נמה סידי וד"ר טל כהן מונו כחברי הוועד המנהל של ארגון צופן-תשביק. השניים מצטרפים ל 7 חברי הוועד המכהנים בארגון כיום. במסגרת תפקידם יהיו אחראיים השניים על קידום הארגון הן מהיבט התשתית הניהולית והן מהיבט הרחבת הקשר עם חברות ההייטק.

ד"ר טל כהן, דירקטור בכיר בחברת Google ובעל מעל 25 שנות ניסיון בעולם ההייטק, בוגר שלושה תארים במדעי המחשב מהטכניון וכן תואר ראשון בספרות מהאוניברסיטה הפתוחה (2023). לד"ר כהן ניסיון רב בתחומי הנדסת תוכנה ובניהול צוותים גלובליים גדולים בישראל, מזרח אסיה, אירופה וארה"ב.
ד"ר נמה סידי היא פסיכולוגית ארגונית ותיקה, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ- 40 שנה בייעוץ ארגוני וניהול משאבי אנוש. ד"ר סידי מייעצת לדרגי הניהול הבכיר בחברות גלובליות, מעצבת ומנחה תוכניות לפיתוח מנהלים. בעברה שימשה סידי מרצה באונ' ת"א בחוג ללימודי עבודה.

ד"ר נמה סידי. מיכל רותם,
ד"ר נמה סידי/מיכל רותם

מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית ארגון צופן-תשביק: "הועד המנהל של צופן-תשביק הוא הרוח הגבית, המקצועית והניהולית של הארגון. הצטרפות שני החברים החדשים תבטיח העמקה והתרחבות גם יחד. התקופה המאתגרת אותה אנו חווים הן בתקצוב החברה הערבית בכלל ובשילוב תעסוקתי בפרט, מחייבת אותנו להתאים את מערך השירותים הן למחפשי העבודה- המהנדסות.ים והן לחברות ההייטק שמבקשות לקיים גיוון תעסוקתי אמיתי וזקוקות לטאלנטים הערבים. צופן-תשביק מסייעת למהנדסות.ים ולחברות לשמר את מארג היחסים העדין בין העובדים הערבים והיהודים במקומות העבודה, נוכח המלחמה וגילויי המתיחות הבינאישית וקוראת לחברות לפעול על מנת למתן ולנהל את המתיחות בין העובדים ולחזק את המשותף והמחבר. אנו מברכים את חברי הוועד החדשים ומאמינים שיחד נגביר את האור של שילוב החברה הערבית בכל תחומי החיים ובתעשייה עתירת הידע. "

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully