וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr ממנה את אליעד ויסברג לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי ומגייסת עובדים

24.6.2024 / 14:34

החברה מגייסת למשרדיה בת"א כ- 60 עובדים מנוסים ומוכשרים לתפקידי שיווק, פיתוח, דאטה, עיצוב, משאבי אנוש, יעוץ משפטי וכספים שיצטרפו למהפכה העולמית בשוק העבודה שאותה מובילה Fiverr

אליעד וייסברג. שי פרנקו,
אליעד וייסברג/שי פרנקו

Fiverr, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה על מינויו של אליעד ויסברג, לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי, Global VP HR. במסגרת תפקידו ב-Fiverr אליעד יהיה אמון על החיבור הבין-תרבותי במוקדי פעילות החברה בעולם באמצעות בניית אסטרטגיה להשגת היעדים העסקיים של FIVERR. מטרתו העיקרית של התפקיד היא לאפשר לחברה להמשיך לצמוח ולהצליח ע"י הנהגה וניהול נכון של המשאב הכי חשוב שיש לפייבר, ההון האנושי של החברה.

ויסברג, בן 38, תושב עתלית, עו"ד בהכשרתו מביא עמו ניסיון עשיר בעבודה עם גופים וחברות גדולות. בתפקידו האחרון כיהן כראש מטה מכון התקנים הישראלי. במסגרת תפקידו שיפר את התהליכים השוטפים במכון שהובילו לייעול ופרודוקטיביות. בנוסף, פיתח שותפויות אסטרטגיות שהביאו לצמיחת המכון באמצעות הזדמנויות עסקיות ושיווקיות עבור הנהלת החברה.

בנוסף, אליעד חבר ועד מנהל בעמותת דובדבן, המסייעת ותומכת בבוגרי יחידת העילית דובדבן, חייליה ומפקדיה בסדיר ובקבע וכן תומכת במשפחות חללי היחידה והנצחתם.

בימים אלו Fiverr מגייסת למשרדי החברה בתל אביב עובדים לתפקידי שיווק, פיתוח, דאטה, עיצוב, משאבי אנוש, יעוץ משפטי וכספים. חברת ההייטק הישראלית שנחשבת למובילה עולמית בתחומה, מפתחת פלטפורמה מקוונת שמאפשרת למיליוני משתמשים, ביניהם אנשים פרטיים וגם חברות בגדלים ותחומים שונים - לאתר פרילנסרים המתמחים במגוון תחומים ולרכוש את שירותיהם מכל מקום בעולם.
המשרות ב-Fiverr מתעדכנות מעת לעת, וניתן להתרשם מהמשרות הפתוחות בכל רגע נתון באתר הדרושים של החברה.

שרון שטיינר המכהנת כ- CHRO בחברת FIVERR: פייבר נמצאת בתקופת צמיחה ומגייסת עשרות רבות של משרות בתחומי פעילותה בתפקידים שונים ומגוונים. אני נרגשת ושמחה על הצטרפותו של אליעד לצוות ההנהלה של Fiverr. אני סמוכה ובטוחה שיהווה נכס חשוב לחברה ויביא עמו חתירה למצויינות והישגים לצד חדשנות טכנולוגית וגיוון על מנת לסייע לפייבר לצמוח ולגייס טאלנטים מוכשרים ולשנות את הדרך בה העולם עובד יחד".

לפירוט על הגיוסים של Fiverr לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully