וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו נפתח את זה": המהלך החדש של יקב טפרברג

24.6.2024 / 16:13

מהלך חדש ליקב טפרברג, שפותח את מה שרבים מרגישים לגבי סיטואציות בתרבות היין. במסגרת המהלך עולה סדרת פודקאסטים ואירועים בהנחיית מוטי רייף, שעושה סדר בנושאים כמו: מעמד פתיחת בקבוק יין, מה רלוונטי במונח פירותי, מה המשמעות של "גוף של יין" ועוד

פודקאסט יקב טפרברג. deadalos designs,
פודקאסט יקב טפרברג/deadalos designs

הכירו את "בואו נפתח את זה", סדרת פודקאסטים ואירועים בהנחיית מוטי רייף - שיפתחו נושאים נוספים, חשובים ומעניינים לא פחות - וכן סרטוני רשת והדרכות בנושאי יין שונים. הסרטונים עוסקים בחלק מהתרבות, המונחים, הטקסים וחלק מהפרקטיקה של עולם היין, שלא תמיד ידועים, מוכרים או הכרחיים למי שפשוט מחפש.ת להנות מבקבוק יין בחיי היום-יום. ביקב טפרברג, משקיעים בשנים האחרונות יותר ויותר משאבים בחיבורים לעולמות האומנות, העיצוב התרבות והלייף-סטייל, כחלק מה"אני מאמין" כי יין, תרבות ואנשים שזורים זה בזה.

אורלי לנדסמן, סמנכ"לית שיווק, יקב טפרברג: "המהלך "בואו נפתח את זה" נולד מסיטואציות שרבים מאיתנו נתקלים בחיי היום-יום בנוגע ליין. המהלך מדבר על חוויית צריכת היין בצורה נגישה, הומוריסטית ובגובה העיניים. שם דגש על החיבור וההנאה במפגשים סביב בקבוק יין ומדבר על כל מה שכולם לא תמיד אומרים בנוגע ליין ובסוף גם על החיים עצמם".

סיפורו של יקב טפרברג הוא סיפורה של מסורת בעסק המשפחתי, היקב המשפחתי הוותיק והגדול בישראל, היוצר באהבה יין שורשי ועכשווי המעצים מפגשים בין אנשים. באמצע המאה ה-19 ייסד את יקב טפרברג סבא-רבא של מוטי טפרברג, מי שעומד כיום בראש היקב הוותיק בישראל ואחד המובילים בארץ.

סיפור הקמתו של יקב טפרברג, 5 דורות של יצירת יין ארצישראלי הנטועים עמוק בתרבות ובהיסטוריה של מדינת ישראל, שזור בסיפורה של המדינה בכלל ושל עיר הבירה, ירושלים, בפרט. את היקב יסד למעשה רבי אברהם טפרברג שעלה לירושלים בשנות החמישים של המאה ה־19 ועסק במסחר של יין ואלכוהול. בשנת 1870 השיק את היקב תחת השם "אפרת", שחלק כבוד לדרך אפרת, ממנה הגיעו הענבים.

בשנים האחרונות נמצא היקב בעיצומה של מהפכת איכות אשר בראשה עומד מוטי טפרברג. מהפכת האיכות, כוללת בין השאר, הקמת יקב מהחדישים והמודרניים בארץ, השקעות בנטיעת כרמים באזורי איכות, בטכנולוגיות ייצור יין איכותי בהשבחת ההון האנושי ושדרוג מערכות ההפצה והמידע. כיום מייצר יקב טפברברג, היקב השלישי בגודלו בישראל, 6-7 מיליון בקבוקים בשנה המשווקים בישראל ובעולם. היינות נמכרים ברשתות הקמעונאיות ובחנויות יין מובחרות בארץ ו-20% מהיינות מיוצאת לחו"ל. כמו כן היקב משתתף בתערוכות ובתחרויות יין נחשבות בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully