וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חדש לכפר הנוער עתיד מבואות ים

25.6.2024 / 10:47

רונן דורי, שניהל את המוסד החינוכי "מבואות עירון" במשך 13 שנים כמנהל ואחראי על הפנימייה, נבחר השבוע על ידי ועדת האיתור לתפקיד

רונן דורי. יחצ,
רונן דורי/יחצ

רונן דורי, שניהל את המוסד החינוכי "מבואות עירון" במשך 13 שנים כמנהל ואחראי על הפנימייה, נבחר השבוע על ידי ועדת האיתור לתפקיד מנהל כפר הנוער עתיד מבואות ים. במבואות ים, הנחשב לכפר נוער מאוד מבוקש, פועלים בית ספר ופנימייה בהם לומדים כ-1,700 תלמידים מהאזור.

דורי, איש חינוך ותיק, שימש ב-12 השנים האחרונות כמפקח כולל במשרד החינוך במנהל לחינוך התיישבותי. במסגרת זו שימש כמפקח בתי הספר העל יסודיים בעמק חפר, ליווה עשרות בתי ספר על-יסודיים וכפרי נוער בכל רחבי המדינה.

רונן דורי (58), בזוגיות ואב לשלושה ילדים, הודה השבוע על הבחירה בו לתפקיד הניהולי ואמר: "אני מאמין מאוד ביכולת של עתיד רמות ים להוות בית משמעותי ללמידה והתפתחות במגוון תחומים. אנחנו צריכים לדאוג שבכל בוקר הילדים ימשיכו לפגוש את האנשים הטובים ביותר שירחיבו דעת, ירחיבו לב ויהוו דוגמא לאדם במיטבו. נעשה זאת ביחד, כל באי בית הספר - תלמידים, צוות חינוכי וקהילת ההורים כולם".

עוד ציין דורי: "אני מרגיש מחויבות להפיץ את היכולת והטוב לסביבה כולה, ועל כך עוד נרחיב במחשבה משותפת. אני מאחל לכל התלמידות, התלמידים והצוותים בבית הספר חופשה נעימה ובטוחה. תצברו כוחות לאתגרים הטובים שלפנינו!".

מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו: "רשת החינוך עתיד בוחרת בקפידה את אנשי ונשות החינוך, אשר מנחילים את הערכים והשאיפה למצוינות בקרב התלמידים. אני מאחל הצלחה רבה לרונן, לצוות הכפר לסגל בית הספר ולתלמידים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully