וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט, ו-CellPay יקיימו ניסוי לשימוש בכרטיס האשראי באמצעות הסלולר

ערן גבאי

26.3.2003 / 15:51

בית העסק יקיש את מספר הטלפון הסלולרי של הלקוח במקום את מספר כרטיס האשראי; מנכ"ל תשלובת ישראכרט: מדובר בפלטפורמה בעלת פוטנציאל להרחבת הפעילות העסקית

ישראכרט, בנק הפועלים וחברת הסטארט אפ CellPay מקיימות פרויקט נסיוני המאפשר לעשות שימוש בטלפון הסלולרי כערוץ תשלום נוסף בכרטיסי אשראי, תוך הזדהות ואישור פרטי העסקה בצורה מאובטחת. הניסוי המשותף מתוכנן להתחיל בחודש הקרוב, ולהימשך כ-6 חודשים

פיתוח היישום הטכנולוגי המשותף לחברות ארך כ-3 שנים. בכך למעשה מתאפשרת פעולת תשלום נוספת ל"גיהוץ" כרטיס האשראי, רכישה טלפונית ורכישה באינטרנט. בשיטה החדשה בית העסק מקיש את מספר הטלפון הסלולרי של הלקוח, במקום את מספר כרטיס האשראי.

חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, טוען שמדובר בפלטפורמה שיכולה לתפוס בעתיד מקום מרכזי בדרכי התשלום היומיומיות. קרופסקי מעריך שהערוץ החדש הוא בעל פוטנציאל להרחבת הפעילות העסקית של התשלובת.

CellPay פיתחה פלטפורמה שמאפשרת אפליקציות לתשלום לנקודות מכירה - Point of Sale, מכונות ממכר והטענת זמן אוויר למפעילים סלולריים. החברה השלימה סבב גיוס הון ראשון במאי 2001 בהיקף של 8.5 מיליון דולר מהקרנות הישראליות ג'מיני וקאפ ונצ'ר, ומחברת ההשקעות אינטקט של קבוצת דנקנר.

החברה הוקמה ב-1997 על ידי כפיר אדם, והחלה לפתח את מערכת התשלום הסלולרי ב-1999. החברה מנוהלת על ידי בני בלין, ומעסיקה 20 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully