וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשתות מהברז: בר המים המתקדם שיפנה לכם מקום על השיש

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 15:21

את המהפכה הגדולה שהתרחשה במטבח, אפשר לייחס לאחרונה לברז התת כיורי שמחליף בהצלחה את מתקני המים המוכרים והמסורבלים. החדשנות והקדמה שהוא מביא איתו משפרים משמעותית את איכות החיים במטבח ובכלל, ויודעים מה? הוא גם לא עולה לנו יותר. ערכנו השוואה ובחרנו באחד מנצח

בר המים של אלקטרה. יחצ,
חוזרים לשתות מהברז: בר המים המתקדם שיפנה לכם מקום על השיש/יחצ

במרבית בתי האב בישראל מותקנים ברי מים שמספקים מי שתייה טריים, רותחים או קרים, מסוננים או מינרליים בנגישות גבוהה לשימוש תכוף ויומיומי.

אם ברי המים שיושבים על השיש ומספקים מים רותחים או קרים ללא הגבלה, נחשבו עד כה להמצאת העשורים האחרונים, אז לממציא מערכת המים התת כיורית, מגיע פרס נובל!

אחרי ההיכרות הקרובה שעשינו עם ההמצאה הגאונית בקטגוריה, אפשר להכריז על "מהפכה במטבח"! סוף סוף, אחרי הרבה שנים שסחבנו כדי מים בגודל של חבית על הגב ובקבוקי מים מהסופר, הגיע המוצר שלא רק נותן מענה חיוני לצורך קיומי, אלא גם משפר משמעותית את הנוחות, הנראות ואיכות החיים בבית.

מבין המותגים השונים שמציעים ברז תת כיורי למים רותחים או קרים, ולאחר השוואה מעמיקה בין נתונים מקבילים, בחרנו לבדוק את בר המים התת כיורי של אלקטרה, Electra water plus - מערכת תת כיורית למים רותחים וקרים. הבחירה נעשתה מתוך שקלול נתונים כמו: עיצוב, פונקציה, דרגת חום וקור של המים ועוד, שכולם יחד הציגו ערך ותמורה בעד המחיר המוצע.

בר המים של אלקטרה. יחצ,
מתקדמים למערכת מים תת כיורית ומפנים מקום על השיש, Electra water plus/יחצ

יתרונות וחידושים

מי שאי פעם התמודד עם החלפת בקבוקי מים במתקן או ניסה להסוות את המראה של מתקן מים על השיש, יידע להעריך את הנוחות והעיצוב המינימליסטי שהברז התת-כיורי מציע.

היתרונות שמציעה מערכת המים התת כיורית של אלקטרה:

חיסכון במקום: הברז התת-כיורי חוסך מקום יקר על השיש. בר המים שקודם תפס שטח עבודה יקר, יוכל להתפנות ולפנות לכם מקום פונקציונלי שלא היה בשימוש קודם.

נוחות מקסימלית: מילוי סירים, כוסות וקנקנים נעשה בקלות ומעל הכיור, ללא צורך בהזזת המתקן, החלפת בקבוקים, או ניגוב המים שנזלו על השיש.

מים טריים ואיכותיים: מערכת הסינון המתקדמת של בריטה מבטיחה מים טריים, מסוננים ונקיים ישירות מהברז.

עיצוב אלגנטי: הברז התת-כיורי משדרג את מראה המטבח ומעניק לו מראה פתוח יותר, מודרני, נקי לעין ומתוחכם.

ידידותי למשתמש: הפעלה פשוטה ואינטואיטיבית הופכת את השימוש בברז לחוויה נעימה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

סרטון הדרכה למערכת המים התת כיורית של אלקטרה

מאפיינים ודגמים

אלקטרה מציעה 2 דגמים ברזים חיצוניים בעיצוב שונה: סטיקי / מודרני, ב-5 צבעים לבחירה: זהב מוברש, שחור מט, לבן, ניקל מוברש, ניקל קלאסי.

טמפ' המים הקרים: 4-8 מעלות וטמפ' המים הרותחים: 90-98 מעלות עם אספקה של מעל 100 כוסות בשעה. כיוון הטמפרטורה הרצויה ניתנת באופן עצמאי.

המכשיר מגיע עם סנן בריטה תוצרת גרמניה, בעל טכנולוגיית סינון ייחודית ומתקדמת ביותר שהחלפתו נדרשת פעם בשנה, באופן עצמאי קל ופשוט בעלות של 500 שקל.

המכשיר כולל 2 מערכות תת כיורית נפרדות, עשויות נירוסטה אל חלד, חומר עמיד בתנאים התת כיוריים כמו מים, לחות, חום ועוד. יחידת חימום מגיעה בנפח של 10 ליטר בלבד. יחידת קירור מגיעה ב-2 נפחים: 5 או 10 ליטר. ה-5 ליטר קטן יותר ומיועד למי שאין לו מספיק מקום מתחת לכיור. החלוקה ל-2 מערכות נפרדות היא יתרון כי אם אחת מתקלקלת השנייה ממשיכה לעבוד,

בר המים של אלקטרה. יחצ,
דגם סטיקי למערכת המים התת כיורית של אלקטרה/יחצ
בר המים של אלקטרה. יחצ,
הדגם המודרני למערכת המים התת כיורית של אלקטרה/יחצ

מסתננים בשקט ומתחת לאף

תהליך הסינון במערכת המים Electra water plus של אלקטרה, מתרחשת כאמור מתחת לכיור באמצעות המסננים של בריטה שמבטיחים איכות מים אופטימלית המושגת ע"י טכנולוגיית סינון אמינה ושיטתית המסלקת פחמן מהמים בארבעה שלבים ומפחיתה ביעילות את החומרים הלא רצויים הפוגעים בטעם ובארומה.

הפילטר מסנן כלור, חלקיקים, ברזל, מנגן, אבץ וסה"כ מוצקים מומסים (משקעים), כמו כן מונע טעמים וריחות רעים.

BRITA הנה החברה המובילה בעולם לייצור פילטרים, הוקמה בשנת 1966, מעסיקה למעלה מ 1800 עובדים, מותג בינלאומי הדוגל באיכות ללא פשרות! זהו הפילטר האיכותי ביותר שניתן להשיג כיום

הפילטרים של בריטה עומדים בתקנים המחמירים ביותר מלבד NSF, זה יתרון שיווקי ברור.
מערכת הסינון של בריטה קלה לתפעול עצמאי עם החלפה מהירה של הפילטר הכולל ידית נעילה חדשנית להתאמה בטוחה.

המסנן של בריטה הוא היחיד שמסנן אבנית בנוסף לסינון חול וחלודה, בזכותו אין צורך בניקוי תקופתי וחיי המערכת ארוכים יותר, כך הוכח בבדיקות מעבדה מחמירות ומכוני בדיקה בלתי תלויים.

בר המים של אלקטרה. יחצ,
BRITA הפילטר במערכת המים של אלקטרה/יחצ

מה חשוב לדעת לפני רכישה

המכשיר מתנייד - במקרה של מעבר דירה אפשר להעביר איתכם את מערכת המים התת כיורית התיאום עם מחלקת שירות הלקוחות לפירוק והתקנה בבית החדש (השירות כרוך בתשלום).

תשתית חשמל - התשתית הנדרשת להטמעת המערכת מתחת לכיור כוללת: הכנת נקודת חשמל עם 2 שקעים סטנדרטיים. במידה ויש מוצרים תת כיוריים נוספים כמו טוחן אשפה למשל, או מדיח לצד הכיור, מומלץ שיהיו 4 נקודות חשמל.

תשתית נגרות - הארון בו תמוקם המערכת רצוי שיהיה ברוחב 70 ס"מ ומעלה עם עדיפות לארון עם דלת ללא מגירות. מקום פנוי הנדרש בארון מתחת לכיור: רוחב: 60 ס"מ מינימום, גובה: 45 ס"מ, עומק 57 ס"מ

טיהור וסינון - המערכת של אלקטרה מטפלת בהפחתת אבנית המים המופקים ממנה, מסוננים ומטוהרים.

אחריות - האחריות של אלקטרה למשך שנה.

שירות תיקונים - תיקונים מכל סוג מתבצעים בבית הלקוח.

שירות לקוחות - אלקטרה מספקת שירות רב ערוצי, כולל פתרון תקלות ותמיכה טלפונית מרחוק.

תחזוקה - נדרשת החלפת סנן פעם בשנה. במועד ההחלפה תקבלו תזכורת מאלקטרה.

אלקטרה מים פלוס מערכת מים תת כיורית. יח"צ,
מערכת המים Electra water plus של אלקטרה, המחיר: 5,500 שקל/יח"צ

הבדיקה

ברז המים התת כיורי של אלקטרה מפנה מקום יקר משטח העבודה על השיש עם פינוי בר המים המסורתי. הוא מצויד במערכת תת כיורית שמותקנת מתחת לכיור המטבח ללא הכנה מיוחדת.

הוא קומפקטי ואסתטי ומשתלב בעיצובי מטבח שונים, מודרניים וקלאסיים הודות ל-2 הדגמים שהמותג מציע במגוון צבעים שיתאים לברז המים הראשי.

כמו ברי המים המסורתיים, גם מערכת המים התת כיורית מספקת מים רותחים או וקרים ללא הגבלה לשתייה או לבישול, אבל הוא מביא איתו מספר יתרונות כשהמוחץ ביניהם מנצח כל התלבטות: הוא לא תופס מקום יקר על השיש, הוא קומפקטי וקטן והוא מותקן לצד ברז המטבח מעל הכיור, כך שהוא מהווה אלטרנטיבה ראויה למתקני המים המסורתיים שעמדו במשך שנים על השיש ותפסו שטח עבודה יקר.

הברז של אלקטרה מותקן מעל הכיור, לצד הברז הראשי של המטבח והוא מזרים מי שתייה טריים, קרים, רותחים או בטמפרטורת החדר ללא הגבלה. המערכת כולה מותקנת מתחת לכיור, ניסינו אותה בארון סטנדרטי ברוחב 60 ס"מ לצד טוחן אשפה והיא עברה את המבחן.

מידי פעם, כשהמים במערכת התת כיורית זקוקים לחימום מחדש, אם נהייה שקטים במיוחד ונעמוד ליד הכיור, נוכל לשמוע את הפעולה מתרחשת אך כיוון שהיא סגורה בתוך ארון, מדובר ברעש חרישי שלא מסיח את הדעת.

המתקין שהגיע מטעם החברה ותואם על ידה, היה אדיב, שירותי וסובלני.

לסיכום

ככל שהמודעות לחיים בריאים עם המשמעות לשתייה מרובה של מים עולה, וככל שעברנו משברים כמו הקורונה שלימדו אותנו לסנן חיידקים - כך עולה הביקוש למוצרים מקטגוריית ברי המים שהולכת וצומחת עם השנים.

ניראה כי בשנת 2024, יותר ויותר בתי אב נכנעים לנוחות ונהנים ממים ללא הגבלה לבישול או לשתייה (חמה או קרה) בטמפרטורה קבועה ומדויקת לשימוש מיידי בכל זמן.

בהשוואה למכשירים מקבילים של מותגים אחרים, מצאנו כי מערכת המים התת כיורית של אלקטרה ממוקמת איפשהו באמצע מבחינת המחיר אך מספקת שירות, אחריות, איכות וראש שקט כמו (אם לא יותר) המותגים היוקרתיים יותר שמוכרים את מערכת המים התת כיורית שלהם במחיר גבוה בהרבה עד כפול.

מאידך, קיימים מותגים שמערכת המים שהם מציעים מוצעת במחיר נמוך יותר אך משהו אחר עובד שם פחות טוב (השם, השירות, העיצוב, הטמפרטורה, הצבעים המוצעים, קצב זרימת המים, גודל המערכת התת כיורית, עוצמת הרעש וכו').

בנוסף, מבדיקה שערכנו מול מתחרה בקטגוריה בדגמים שיושבים על השיש, המחיר של בר המים יעלה לנו כ-4,000 שקל שמחולקים לתשלומים על פני 3 שנים. הפער בין המחירים הופך להגיוני יותר להוצאה ככל שהשטח עבודה על השיש קטן יותר או שהמראה של מכשירים לא משתלב עם העיצוב הנקי ואף גורע ממנו.

המחיר: 5,500 שקל + מע"מ, כולל הובלה, התקנה ואחריות לשנה של אלקטרה. הובלה והתקנה עד 7 ימי עסקים לכל הארץ. מוקד מכירות, שירות והתקנה: 03-5132186. טלפון לפרטים נוספים: 077-9975688, אפשר גם להשאיר פרטים באתר ויחזרו אליכם.

לעוד סרטוני הדגמה והדרכה כנסו ליוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully