וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עייק אבירן מונתה למנכ"לית בתאגיד התיירות של קיבוץ ניר דוד

26.6.2024 / 11:18

עייק אבירן כיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"לית רשת מלונות מטיילים ובעבר ניהלה את כפר הנופש בקיבוץ מזרע, מנהלת השיווק של מלון פסטורל ויועצת ארגונית בתחום התיירות

תם עייק אבירן. ניר דוד,
תם עייק אבירן/ניר דוד

אשת התיירות תם עייק אבירן, מונתה החודש למנכ"לית החדשה של תאגיד התיירות ניר דוד. עייק אבירן כיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"לית רשת מלונות מטיילים ובעבר ניהלה את כפר הנופש בקיבוץ מזרע, מנהלת השיווק של מלון פסטורל ויועצת ארגונית בתחום התיירות.

עייק אבירן תחליף בתפקידה את חלי יעקבס, שכיהנה בתפקיד ב- 7 השנים האחרונות ומונתה לאחרונה למנכ"לית רמת הנדיב. עייק אבירן תמשיך ותקדם את תהליך פיתוח תיירות ניר דוד לרשת תיירות ארצית, הכוללת מתחמי גלמפינג ותיירות תוכן במרחב הכפרי / קיבוצי. הרשת משלבת אירוח ברמה גבוהה עם תוכן איכותי וקרבה לטבע.

תיירות ניר דוד בעלת וותק והצלחה של עשרות שנים כוללת כבר היום אטרקציות יום, אירוח כפרי ואתרי גלמפינג המופעלים מתוך תפיסת עולם שמכילה גישה ערכית ועסקית שלא מוגבלת לאוהלי פאר בלבד, אלא, מייצרת מפגש בין סטנדרט איכותי ומוקפד לבין קרבה בלתי אמצעית לטבע.

יוסי חגואל, יו"ר תיירות ניר דוד "אנו שמחים על הצטרפותה של תם עייק אבירן להובלת הרשת. התיירות בישראל נמצאת באתגר מתמשך זה כמה שנים, מה שהחל עם הקורונה וממשיך עם המלחמה. אני מאמין כי ניסיונה של עייק אבירן יצעיד את החברה קדימה, ויביא בשורה חדשה לקהל הישראלי הן בסטנדרט האירוח והן בחוויה של חופשה במרחב הכפרי. זוהי הזדמנות להודות לחלי יעקבס על תקופת כהונתה, חלי הפכה את תיירות ניר דוד ממתחם איזורי לתאגיד ארצי, פרצה את הסכר להקמת הרשת והובילה את המיתוג החדש שיושק בקרוב".

תום עייק אבירן: "הגעתי לתיירות ניר דוד הידועה במקצועיות במיצוב הגבוהה שלה בענף התיירות, מעבר לצוות האיכותי באופן יוצא דופן שעובד בתיירות ניר דוד, ההבנה שתחת מותג אחד יכולים לפעול אירוח כפרי עם חוויית שירות גבוהה, גלמפינג יפהפה ופעילויות תוכן איכותיות שתכלית הכל זה בעצם להוריד הילוך מקצב החיים, להתקרב לטבע ולצד זה להנות מנוחות, איכות ושירות מעולה והכל עם תשומת לב גבוהה להשפעה שלנו על הסביבה. אז הגעתי לבית חדש, שקיבל אותי באהבה ובפתיחות גדולה, עם דרייב גדול ללכת ולממש את החזון ולהתפתח לאתרי גלמפינג נוספים בארץ עם שותפים אסטרטגיים במרחב הכפרי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully