וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50% הנחה על מאות מוצרים: מבצע הדגל של רשת המזון הגדולה חזר

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 15:49

בתזמון הכי טוב שאפשר לבקש: ה-מבצע של רשת הסופרמרקטים המובילה כבר כאן, עם מאות מוצרים בחצי מחיר. כל הפרטים

זוג צעיר עם ילדה עושה קניות בסופרמרקט. ShutterStock
מבצע הדגל של רשת חצי חינם חזר/ShutterStock

בעקבות המצב הכלכלי המאתגר במשק, יוזמות של רשתות קמעונאיות להוזלת מחירים חיוניות עד מאוד, כמו זו של רשת הסופרמרקטים "חצי חינם", שהחזירה את מבצע הדגל שלה - מאות מוצרים ב-50 אחוז הנחה, בכל סניפיה.

עיתוי המבצע מגיע על רקע המצב הכלכלי המאתגר במשק ועליית המחירים הבלתי פוסקת. מלחמת "חרבות ברזל" שהחלה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר הובילה להשלכות כלכליות משמעותיות על המשק הישראלי. רבים מהאזרחים חוו פגיעה בהכנסותיהם, בין אם בשל גיוס מילואים ממושך, סגירת עסקים או צמצום פעילות כלכלית באזורים שונים בארץ.

בנוסף, תקופת החופש הגדול מביאה עמה עלייה בצריכת המזון במשקי הבית. משפחות רבות מוצאות את עצמן מתמודדות עם הוצאות גבוהות יותר על מזון ופעילויות לילדים, בזמן שההכנסות לא בהכרח עלו בהתאם.

רשת חצי חינם. יח"צ,
50% הנחה על מוצרים רבים/יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ,
לקוחות הרשת מעידים על חיסכון של מאות שקלים בסל הקניות השבועי בתקופת המבצע/יח"צ

"המטרה שלנו היא להוזיל ככל שניתן את סל הקניות לקהל לקוחותינו", אמרה אורית שלום-בג, מנכ"לית רשת חצי חינם. "דאגנו למבצעי 50% הנחה על המוצרים הכי אהובים ומבוקשים שקיימים בכל בית ושיכולים לחסוך משמעותית בהוצאות החודשיות לכל משפחה. נערכנו עם מלאים גדולים מאוד מכל המוצרים שבמבצע ותגברנו את כמות נותני השירות על מנת לתת מענה מלא לביקוש".

לא מעט צרכנים ישראלים מחפשים דרכים לצמצם את ההוצאות על מזון, מבלי לפגוע באיכות המוצרים או חוויית הקנייה, וזו בדיוק מטרת המבצע של חצי חינם. לקוחות הרשת מעידים על חיסכון של מאות שקלים בסל הקניות השבועי בתקופת המבצע, כל זאת מבלי לוותר על חוויית הקנייה המהנה בכל אחד מהסניפים, עם מגוון רחב של מוצרים ומחלקות טריות.

  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully