וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ENERGYM משיקה: כך תקימו חדר כושר ללא הון עצמי

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 13:28

התוכנית תציע ליווי מלא, הכולל מימון, תכנון והקמה של חדרי כושר, ליזמים חדשים או לחדרי כושר קיימים המבקשים להתרחב או להתחדש

חדר כושר/צילום: רשת 13

חברת ENERGYM (מקבוצת movement), החברה המובילה בישראל המתמחה בפיתוח, יבוא ושיווק מגוון רחב של ציוד ספורט וכושר, משיקה תכנית ליזמים בתחום הכושר המציעה ליווי, מימון, תכנון והקמה של חדרי כושר, משלב הרעיון ועד שלב הביצוע.

התכנית כוללת ליווי מקצועי ופיננסי למתחמי כושר ובמסגרתה יוצע ליווי מקצועי מקיף החל משלב הייעוץ, הבנת הצרכים והמאפיינים, בניית הדמיות בהתאם לצורך, יבוא, הטמעה, והתקנה, עד לפתיחת המקום והפעלתו, לכלל העסקים בתחום הכושר, החל ממתחמי אימוני סטודיו, דרך חדרי כושר חדשים ועד ליזמים המעוניינים להרחיב את פעילותם העסקית בתחום, עם סניף חדש, שדרוג ציוד או שיפור החוויה בחדר כושר של בנייני מגורים ומשרדים, כל זאת עם אפשרות קבלת מימון מלא לעד 5 שנים ללא מקדמה.

מתאמנים בחדר כושר. ShutterStock
מתאמנים בחדר כושר/ShutterStock

התכנית מציעה ליזמים ועסקים חדשים בתחום הכושר, לצד חדרי כושר קיימים המעוניינים להתרחב או להתחדש בציוד חדיש או בסניף נוסף, ליווי A-Z בהתאמה לדרישות שוק הכושר התחרותי, בו איכות הציוד וחלל האימונים, מהווים גורם מכריע ומשמעותי בהעדפת הלקוחות. התכנית הפיננסית מציעה מימון מלא, ללא צורך במקדמה או הון עצמי ראשוני, עם פריסת תשלומים מותאמת אישית לעד 5 שנים, בתשלום חודשי קבוע, שיאפשר וודאות עסקית, החשובה כל כך בימים אלה.

אבישי פריז, מנכ"ל החטיבה הקמעונאית בקבוצת movement: "דווקא בעת הזו, בה אנו עדים לגידול משמעותי בשימוש של ישראליים במתחמי הכושר, מתוך שמירה על הבריאות הפיזית ולא פחות חשוב הבריאות הנפשית והורדת רמות הסטרס, חשוב לנו לעודד ולתת כלים פרקטיים, מקצועיים ופיננסיים, שיתמכו בהתפתחות ענף הכושר והספורט בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully