וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מכרה מערכת שידור בשווי כחצי מ' ד' לצ'יינה יוניקום; צופה שההסכם יצמח לשווי של כ-10 מ' ד' תוך 3 שנים

צורי דאר

26.3.2003 / 17:19

צ'יינה יוניקום הוא המפעיל הסלולרי השני בגודלו בסין עם 80 מ' מנויים וקצב צמיחה שנתי של 20%; החברה צפויה להשיק מערכת מסחרית בפרטנר



חברת הסטארט אפ הישראלית סלטיק (Celltick), המפתחת טכנולוגית שידור אינטראקטיווי לרשתות סלולריות, חתמה על הסכם עם חברת הסלולר צ'יינה יוניקום, במסגרתו רכשה צ'יינה יוניקום את מערכת השידור האינטראקטיווי של סלטיק.



סלטיק מסרה כי המערכת, המיועדת כרגע ל-200 אלף מנויים בלבד, תותקן בשבועות הקרובים במדינת שינג'יאן, בה כ-2 מיליון מנויים של צ'יינה יוניקום. עלות השלב הראשון הינה חצי מיליון דולר.



צ'יינה יוניקום הינו המפעיל הסלולרי השני בגדלו בסין, עם כ-80 מליון מנויים וקצב גידול של כ-20% בשנה. סלטיק צופה כי עם הגידול הצפוי במספר המנויים והפרובינציות בסין שיאמצו את השירות, צפי ההכנסות העתידיות מהעסקה הוא כ-10 מיליון דולר ב-3 השנים הבאות.



טכנולוגיית השידור האינטראקטיווי של סלטיק מאפשרת למפעיל השירות ערוץ תקשורת אינטראקטיווי עם המנויים עבור מתן שירותי ערך מוסף, כגון סקרים, רכישות או משחקים מרובי משתמשים. המערכת מנצלת את ערוץ הבקרה הסלולרי ומאפשרת קבלת מידע זורם וחי ישירות למסך המכשיר, מבלי לצרוך תדרים יקרים וללא הפרעה לפעולתו התקינה של הטלפון.



סלטיק הודיעה לפני כ-4 חודשים השלמת עסקה עם כל 7 המפעילים הסלולריים של האצ'יסון בהודו. העסקה הניבה הכנסות מיידיות בסך של כ-2 מיליון דולר, וצפויה להניב כ-5 מיליון דולר נוספים ב-5 השנים הקרובות. החברה אף צפויה להשיק בקרוב מערכת מסחרית בחברת הסלולר הישראלית פרטנר.



רונן דניאל, סמנכ"ל השיווק, אמר כי החברה תמשיך את תוכנית חדירתה לשווקים המתפתחים של אסיה וכן תתחיל פעילות שיווקית בקרב חברות סלולר באירופה.



סלטיק נוסדה בתחילת 2000 על ידי יוסי ורן ולינגשטיין ורונן דניאל. החברה גייסה עד כה 11.5 מיליון דולר מ-JVP, CIR גרופ קרן ההשקעות של משפחת דה בנדטי האיטלקית ומהקרן הבריטית אלווין קפיטל. עם השלמת העסקה בהודו יצאה שלטיק לגיוס של 4-5 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וחדשים. בעלת המניות הגדולה בחברה כיום הינה JVP, כשבידי היזמים והעובדים כ-20%.



סלטיק מעסיקה כיום 32 עובדים במרכז פיתוח בהרצליה ובסניף שיווק ומכירות בבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully