וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי מצמצמים: תודיע לעובדים על סבב קיצוצים

איילה צורף

26.3.2003 / 18:20

צעד זה הוא המשך ישיר לקיצוצים במק'אן קשר-בראל, ראובני-פרידן ופובליסיס-אריאלי; משרדים נוספים צפויים להודיע בתקופה הקרובה על קיצוצים

משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי Grey יכנס מחר את עובדיו ויודיע על קיצוצי שכר - כך נודע ל-TheMarker. ראובן אדלר, בעלים משותפים במשרד, אישר את הידיעה: "החלטנו כי לאור המצב הכלכלי, יש מקום לקצץ. בשעות אלו אנו מקבלים החלטה על אופי הקיצוץ. אני מעריך שעד מחר נחליט מה יהיה היקפו ורמתו", אמר.

במשרד הפרסום ה-4 בגודלו בישראל מועסקים כ-100 עובדים, והוא מטפל בתקציבים בהיקף של 128.7 מיליון דולר (במחירי מחירון). האפשרויות אותן בוחנת הנהלת המשרד היא שילוב של פיטורי עובדים אחדים או קיצוצי שכר, בשילוב חופשות ללא תשלום.

צעד זה של אדלר-חומסקי&ורשבסקי מתלווה לצעדי קיצוץ דומים של משרדי פרסום גדולים נוספים. לפני כשבועיים פורסם כי המשרד הגדול בישראל, מק'אן קשר בראל, יפטר 14 עובדים - שהם 5% מעובדיו. שאר העובדים התבקשו לצאת לחופשה מפוצלת של חודש ימים ללא תשלום בשנה הקרובה. בנוסף - קוצץ שכרם של הסמנכ"לים, המנכ"לים, וחברי ההנהלה בקבוצה ב-10%.

בהמשך פורסם כי משרד הפרסום החמישי בגודלו בישראל, ראובני-פרידן IPG - המעסיק כ-90 עובדים, יבצע מהלך רוחבי של קיצוץ. במסגרת מהלכי הקיצוץ הוחלט כי כל העובדים במשרד, בכללם בעליו וחברי ההנהלה, יוצאו ל-22 ימי חופשה ללא תשלום - במסגרתם ייסגר המשרד בכל ימי חול המועד וערבי החג של 2003. במסגרת זו יתבקשו העובדים לצאת ל-9 ימי חופשה ללא תשלום במהלך השנה, במועדים שיבחר כל עובד - בנוסף על ימי חופשת חול המועד.

אחריו הודיע גם פובליסיס-אריאלי על סבב קיצוצים, במסגרתו הודיעה הנהלת החברה לכ-60 עובדיו כי עליהם לצאת לחופשה ללא תשלום של שבועיים במהלך החודשיים הקרובים.

משיחות עם מנכ"לי משרדי פרסום נוספים עולה כי בתקופה האחרונה בוחנים משרדים רבים את האופציה לקיצוץ, על רקע ההאטה בענף הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully