וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייפה את מותה כדי למשוך את כספי ביטוח החיים - וזה נגמר רע מאוד

30.6.2024 / 0:04

אישה בשנות ה-40 לחייה התחזתה לבן זוגה, זייפה מסמכים משפטיים ואפילו את תעודת הפטירה של עצמה - והכל כדי למשוך כספים מחברת הביטוח, שהייתה בטוחה שהלקוחה אכן מתה, והעבירה לחשבונה סכומי עתק. אבל אז בבנק התחילו לחשוד

מאמנת כושר מאוסטרליה, בעלת חדר הכושר המפורסם F45 שבעיר פרת', ניסתה לגרוף סכום עתק של כמעט חצי מיליון דולרים מכספי ביטוח החיים, תוך שהיא נוקטת בצעד קיצוני ומזעזע - זיוף מותה. בתקשורת המקומית דווח שקרן סלקילד בת ה-42, נעצרה בחודש מרץ לאחר שהגישה תביעת ביטוח בשם בן זוגה, תוך שהיא טוענת בה (באופן כוזב כמובן) כי היא מצאה את מותה בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בעיירה ברום.

התביעה שלה הכילה מסמכים מזויפים רבים, ביניהם תעודת פטירה, מכתב מזויף מבית המשפט הפלילי של מערב אוסטרליה ותיק חקירה משטרתית של נסיבות המוות (שמעולם לא קרה כאמור). חברת הביטוח, שלא חשדה בדבר, העבירה סך של 477,520.26 דולרים (או 718,923 דולרים אוסטרלים, שהם כ-1.8 מילון שקלים) לחשבון בנק שסלקילד עצמה פתחה על שם בן זוגה,שאין כל ראיה המעידה על כך שהיה מעורב בתרמית.

הפשע המושלם הזה לא החזיק מעמד לאורך זמן רב. כמה מפקידי הבנק בו מנוהל החשבון האישי של סלקילד זיהו פעילות חשודה בעובר ושב שלה, הקפיאו אותו והעלו את חשדותיהם בפני מנהל הסניף.

בניסיון נואש לגשת אל כספי הביטוח, בת ה-42 הגיעה לבנק עם מספר תעודות זהות בניסיון כושל לבטל את הקפאת החשבון. היא אפילו נסעה לתחנת המשטרה בפלמירה עם כל מיני תעודות מזהות, כולל כרטיס ביטוח רפואי ורישיון נהיגה מאושר על ידי שוטר. העותקים האלו של התעודות שונו במידה רבה כל כך לפני הגשתם לבנק, כך שהם לא עברו את תהליך האימות שם והיא נעצרה לפני שלושה חודשים.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

ככה נראה ראיון עם אישה מתה מהלכת

כתב חדשות מקומי ארב לסלקילד בחניון בפרת' ושאל אותה: "מדוע זייפת את מותך?". מאמנת הכושר שגם עוזרת מאמנת בליגת הפוטבול נשים, נראית נדהמת מהשאלה ומגיבה בבלבול: "מה לעזאזל? מי אתם? אני לא מדברת איתכם". הכתב, שלא ויתר, המשיך ושאל: "איך חשבת שתצליחי לצאת מזה? את מואשמת בעבירות מרמה חמורות". סלקילד, כנראה בהלם מהמצב, הגיבה: "זו בדיחה?"


בהופעתה הראשונה בבית המשפט, היא הודתה בעבירות, האם לשניים הואשמה בקבלת טובות הונאה בדרכי מרמה ובניסיון לבצע הונאה באמצעות שימוש במסמכים מזויפים. היא צפויה לעמוד בפני עונש מאסר של עד שבע שנים. גזר הדין שלה בבית המשפט המחוזי במדינה צפוי להינתן בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully