וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Twilio מקבוצת Aman מודיעה על מינויה של לאה גורודצקי למנהלת תחום Customer Success

30.6.2024 / 15:46

לאחר רצף זכיות בקרב לקוחות Enterprise רבים כגון ביטוח ישיר, מימון ישיר, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, הכשרה חברה לביטוח, בזק בינלאומי, רשת מלונות דן ועוד, Twilio ישראל מרחיבה את פעילותה

לאה גורודצקי. מיכל אביב,
לאה גורודצקי/מיכל אביב

Twilio ישראל, מקבוצת Aman בחרה בלאה גורודיצקי לנהל את תחום ה- Customer Success בחברה. במסגרת התפקיד החדש לאה תהיה אמונה על טיפול שוטף בלקוחות ומתן מענה לכל צרכיהם, הגדלת תיק הלקוח בהתאם לזיהוי צרכיו תוך בניית היכרות מעמיקה ויחסי אמון בעבודה המשותפת.

גורודצקי, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל, נושאת למעלה מ-10 שנות ניסיון בתפקידי מכירות בתחומים שונים ובפעילות רציפה מול לקוחות אנטרפרייז משמעותיים, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה.

יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, מקבוצת Aman: "לאה הצטרפה אלינו ומהווה חיזוק משמעותי בפעילות של Twilio בישראל. אנו בטוחים שתחת ניהולה של לאה פעילות Twilio בישראל תתחזק, נחזק את קשרי הלקוחות שלנו ונמשיך לעמוד בציפיותיהם של לקוחותינו. מינויה של לאה הוא צעד משמעותי במחויבות שלנו לספק שירות יוצא דופן ושותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו".

לאה גורודצקי, מנהלת תחום Customer Success בTwilio מקבוצת Aman: "אני מודה לטוויליו ישראל וליניב כהן בראשה על האמון שניתן בי להוביל את תחום ה-Customer Success. אין לי ספק שההשקעה בלקוחות ובחיזוק הקשרים איתם מהווה נדבך בלתי נפרד מצמיחת הפעילות של טוויליו בשוק הישראלי".

בשנה האחרונה, Twilio לקחה את ההובלה בשוק ה-Customer Engagement באופן בולט עם זכיות משמעותיות בקרב לקוחות enterprise רבים והיא שותפה למהפיכה משמעותית שלא קרתה בשוק כבר למעלה מ-20 שנה

קבוצת Aman מייצגת בישראל את חברת Twilio העולמית, המובילה בעולמות תקשורת רב ערוצית, Customer Support, ומסעות לקוח.הפתרון של Twilio מאפשר אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים (Omnichannel), בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully