וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל דואק מונתה ל- Senior Director Engineering Enablement בחברת ההייטק Own Company

30.6.2024 / 17:01

תהיה אחראית על פיתוח פלטפורמות, כלים ותהליכים לייעול ושיפור הפרודוקטיביות והאיכות של ארגון הפיתוח של החברה

סיגל דואק. יחצ,
סיגל דואק/יחצ

סיגל דואק מונתה ל- Senior Director Engineering Enablement, דירקטורית בכירה לתשתיות ואיכות פיתוח בחברת ההייטק Own Company (לשעבר OwnBackup) ותהיה אחראית על פיתוח פלטפורמות, כלים ותהליכים לייעול ושיפור הפרודוקטיביות והאיכות של ארגון הפיתוח של החברה.

סיגל היא בעלת ניסיון של יותר משני עשורים בהובלת צוותי פיתוח. היא עבדה בתשע השנים האחרונות ב-Citi bank, שימשה בתפקידה האחרון כ-SVP והובילה קבוצת Developer Enablement בה פיתחו פלטפורמה לבניית והפצת תוכנה עבור כל מפתחי הבנק. לפני כן היא שימשה דירקטורית מו"פ ב-Logic ומנהלת פיתוח בכירה בחברת Sun Microsystems. סיגל היא בוגרת ממר"מ בעברה והחלה את הקריירה שלה בצוות תשתיות במשרד הביטחון. בעלת תואר ראשון בהצטיינות במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב.

במקביל לעבודתה בתעשיית ההייטק, סיגל המשיכה לטפח את קשריה עם האקדמיה ולימדה את הדור הבא את מקצועות מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה ובמכללות. בשנים האחרונות, שימשה בנוסף כראש החטיבה הטכנולוגית בארגון she-codes, תפקיד בו הייתה אחראית על מערך הקורסים ועל מערכות המידע של הארגון.

חברת Own מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי. החברה מאפשרת ללקוחות להבטיח את הזמינות, האבטחה והתאימות של הנתונים הקריטיים שלהם, תוך יצירת דרכים חדשות להשגת תובנות מעמיקות יותר. על ידי שיתוף פעולה עם כמה מאפליקציות ה- SaaS הגדולות בעולם כגון Salesforce, ServiceNow ו-, Microsoft Dynamics 365 חברת Own מאפשרת ללקוחותיה לנהל את המידע המניע את העסקים שלהן, באופן עצמאי ובטוח. Own הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל). החברה משרתת כיום מעל ל- 6,500 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ-800 עובדים, מתוכם 170 במרכז הפיתוח הישראלי והשאר במשרדים בארה"ב, אירופה, הודו ואוסטרליה.

ליאת אשכנזי, SVP Engineering ו-GM של הסייט הישראלי: " סיגל מביאה איתה ידע וכישורים שיהוו חלק משמעותי מהמאמצים שלנו בבנית ארגון פיתוח גלובלי מהמובילים בתעשיה. לסיגל יהיה תפקיד מרכזי בהובלת ארגון הפיתוח למצוינות הן בתחום ה-Quality והן בתחום ה- DevOps Engineering, ואני מאחלת לה הצלחה רבה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully