וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM: שיעורי החשיפה הגבוהים ביותר לאתרי אינטרנט בישראל - וואלה, גוגל, אם.אס.אן, YNET ונענע

רוני קורן-דינר

26.3.2003 / 13:39

הסקר מדד את מידת החשיפה של אתרים לגולשים ישראלים; שיעור החשיפה השבועי הגבוה ביותר לקבוצת אתרים ניתן ל"הארץ" - 54.8%; קבוצת MSN אחריה עם 45%



בסקר TIM (הנקרא TNS/Teleseker Internet Monitor) המתפרסם היום דורגה החשיפה השבועית לאתרי האינטרנט בישראל, כפי שנמדדו בחורף 2003. את הסקר מובילים אתר וואלה עם 47.1% חשיפה, גוגל עם 37.5%, MSN הוטמייל עם 36.3% ו-YNET עם 28.9%. שיעור החשיפה השבועי הגבוה ביותר לקבוצת אתרים (בניכוי חפיפות) ניתן לקבוצת "הארץ" - 54.8% - בעלת אתרי וואלה, הארץ, IOL ו-TheMarker, ולמקום השני הגיעה קבוצת האתרים של MSN, בעברית ובאנגלית (סטארט, הוטמייל, MSN) עם 45% חשיפה.

הסקר נערך בקרב מדגם ארצי מייצג של 850 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסיה היהודית בישראל. כל אחוז חשיפה מציין כ-21 אלף גולשים. עפ"י נתונים ראשוניים מן הסקר, שפורסמו בשבוע שעבר, אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל מונה כ-2.2 מיליון איש ואישה (בגילאי 13+). שיטת הבדיקה בסקרי TIM לגבי אתרים נעשית בשיטת ה-Recall, כאשר כל נשאל התבקש לציין באופן בלתי-נעזר האם ומתי היתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו.



בדירוג האתרים המשמשים כעמוד הבית של הגולשים (HOMEPAGE) הגיע למקום הראשון מבחינת חשיפה MSN עם 17.6%, ואחריו וואלה (16.4%), סטארט (9.2%), נענע (4.9%), ynet וואי-נט (4.8%), גוגל (3.7%), יאהו (1.9%), הוטמייל (1.8%), תפוז (1.8%), אתר הספורט ONE וואן (1.3%), הארץ (1%), עמוד חלק ללא אתר מסוים (5.3%), אחרים - פחות מאחוז (20.5%), לא זוכרים מהו עמוד הבית - 9.8%.



החל מחודש אפריל הקרוב מתכוונת קבוצת TNS/טלסקר להפעיל טכנולוגיית מדידה חדשה של היקפי התנועה באתרי האינטרנט בישראל הידועה בשם Red Sherrif , כמקובל ב-38 מדינות בעולם.



מדידת החשיפה לאתרים באמצעות Red Sheriff, מתוכננת בשיתוף פעולה עם פורום בין-ענפי הכולל את נציגי האתרים העיקריים, חברות הפרסום האינטראקטיווי ואיגודי המפרסמים והפרסומאים, והיא תחליף את נתוני החשיפה של סקרי TIM. סקרי TIM ימשיכו לספק את נתוני הרגלי השימוש והגלישה ופרופיל משתמשי אינטרנט בישראל וישלימו את נתוני מדידת Red Sheriff.







TheMarker משתייך לקבוצת "הארץ".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully