וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי בכיר ב-HIT מכון טכנולוגי חולון: פרופ' איליה לוין

1.7.2024 / 11:26

פרופ' לוין מונה לראש בית הספר למדעי המחשב בפקולטה למדעים. לוין חזר למכון הטכנולוגי לאחר שהגיע אליו בתחילת שנות ה-90, עם הקמת המחלקה למערכות מחשוב במכון, שהוא היה ראשה

פרופ' איליה לוין. עופר עמרם,
פרופ' איליה לוין/עופר עמרם

פרופ' איליה לוין מונה לראש בית הספר למדעי מחשב בHIT מכון טכנולוגי חולון. פרופ' לוין חזר למכון הטכנולוגי לאחר שהגיע אליו בתחילת שנות ה-90, עם הקמת המחלקה למערכות מחשוב במכון, הוא היה ראשה הראשון ושותף פעיל בגיבוש המחלקה. תחומי המחקר של פרופ' לוין כוללים עיצוב ותכנון מחשב, פילוסופיה של טכנולוגיות דיגיטליות ובינה מלאכותית בחינוך.

פרופ' לוין קיבל את התואר השלישי (ד"ר) בהנדסת מחשבים מהאקדמיה למדעים בברית המועצות. בין תפקידיו הקודמים של פרופ' איליה לוין : פרופסור חבר בבית-הספר להנדסה באוניברסיטת בר-אילן, פרופסור מן המניין בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב.

פרופ' איליה לוין, ראש בית הספר למדעי המחשב בHIT מכון טכנולוגי חולון: "מהפכת הבינה המלאכותית והשינויים הבאים בעקבותיה בשוק העבודה מחייבים אותנו לעדכן את תוכניות הלימודים של הסטודנטים בהתאם לצרכים שעולים מן השוק. הקשר של HIT עם התעשייה היא אחת מנקודות החוזק של המכון ואנחנו מקיימים שיח עם חברות כדי לדעת ולהבין מה הם הצרכים הדרושים. בנוסף, בכוונתי להמשיך את שיתוף הפעולה של בית הספר למדעי המחשב עם פקולטות נוספות במסגרתם סטודנטים לתארים שונים יעבדו יחדיו וירחיבו את אופקיהם, האחד של השני. אני מבקש להודות לנשיא המכון הפרופ' אדוארד יעקובוב על הבעת האמון".

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT: "אני שמח מאוד על הצטרפותו מחדש של פרופ' לוין למכון ועל נכונותו לקבל עליו את התפקיד החשוב של ראש בית הספר למדעי המחשב. זו תוספת כוח חשובה למכון, לפקולטה למדעים ולבית הספר למדעי המחשב במיוחד בתקופה משמעותית של תמורות בגין השימוש הגובר בבינה מלאכותית שפרופ' לוין מצוי בה. אני בטוח שהוא ישפר וישדרג את מעמד בית הספר למדעי המחשב, שהוא בגדר המסגרת האקדמית הגדולה ביותר במכון, ומדי שנה עולה מספר הנרשמים המבקשים ללמוד את תחום מדעי המחשב במכון, היודע לשלב למידה עם התנסות. אני מאחל הצלחה רבה לפרופ' לוין".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully