וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 בכירים התכנסו לוועידת Go E-Commerce

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 13:15

משנה למנכ"ל ישראכרט: "ככל שהמלחמה מתמשכת יש חזרה לביקושים גבוהים שניתנים להסבר גם על ידי צריכה רגשית וגם שנשארנו יותר בארץ"

ועידת ה-Go E-Commerce. ליאת מנדל,
ועידת ה-Go E-Commerce/ליאת מנדל

מעל 1,000 בכירים השתתפו אמש בוועידת ה-Go E-Commerce ביוזמת SE SUMMIT EXPERTS המתקיימת השנה זו הפעם ה- 11. בוועידה שדנה באתגרים לצד הזדמנויות דיברו: יפית גריאני, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת לקוחות עסקיים ישראכרט; נאור מן, מנכ"ל ומייסד אקטיב טרייל; אורן אינדיצקי, סגן נשיא ב- WIX ומנהל החנויות המקוונות; טליה שביט, מנהלת תעשיית האיקומרס בטיקטוק ישראל; ניל אדמוני, מנכ"ל ומייסד אדמוניס; מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ב- ;AIG תום רייס, סמנכ"ל הכנסות ופיתוח עסקי ב- Rise; מיכל חיון מייסדת ומנכ"ל 2DO! ועוד.

יפית גריאני, משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט, התייחסה לתקופה הנוכחית: "המשבר הזה שונה מהמשברים הקודמים. בתחילת המלחמה היתה ירידה דרמטית במצב הרוח ולכן היתה גם ירידה בצריכה. ככל שהתקופה מתמשכת יש חזרה שוב לביקושים גבוהים שניתנים להסבר גם על ידי צריכה רגשית וגם שנשארנו יותר בארץ. לא רק צריכה של מזון ודברים בסיסים אלא גם מוצרים שמחזקים ומשפרים מצב רוח. לגבי הלקוחות שעושים רכישות ברשת, אפשר לומר בברור כי למסחר המקוון אין גיל, מגדר והוא על גאוגרפי - כולם קונים ברשת".

נאור מן, מנכ"ל אקטיב טרייל, המפתחת כלי שיווק מתקדמים ליצירת מסעות לקוחות חכמים וממירים, דיבר על השילוב בין הדיגיטלי לפיזי: "הצרכנות הדיגיטלית משתנה בשנים האחרונות. אם הפאזה הראשונה היתה המעבר למסחר דיגיטלי, היום אנחנו מדברים על כניסה לפאזה חדשה שמדגישה את הסינרגיה. אנחנו כבר לא מדברים על מעבר מהזירה הפיזית לדיגיטלית אלא על מודל היברידי שמשלב בין שני המרחבים. אם נצליח להבין באופן עמוק לא רק את האופן שבו הלקוח שלי מתנהג בכל אחת מהזירות אלא גם באיזה אופן הן משפיעות אחת על השניה, נוכל למקסם את הממשק מולו. הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו, לצד תובנות צרכניות שנפתח על הלקוחות שלנו, יאפשרו לנו לבנות ראיה הוליסטית, להגדיל את ההכנסות, וכפועל יוצא גם את שורת הרווח".

יפית גריאני, משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט. ליאת מנדל,
יפית גריאני, משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט/ליאת מנדל

טליה שביט, מנהלת תעשיית האיקומרס בטיקטוק ישראל, תיארה את הצרכן החדש: "כדי לזכות בתשומת הלב של הצרכן ולגרום לו לפעול, אנחנו צריכים להתייחס לאתגר אנושי אמיתי ולספק לו פתרון מהימן. הדרך הטובה ביותר להגיע ללב הצרכנים היא להצטרף לשיח הקיים בקהילה, להשתתף בו, למנף אותו לטובתכם, וליצור impactful entertainment - בידור שמייצר השפעה ומניע לפעולה. מותגים לא צריכים 'להמציא את הגלגל מחדש' בכל פעם, אלא לזכור לספק ערך בתוכן שהם מייצרים - בין אם בידורי, מלמד, מעורר השראה או מרגש. בטיקטוק, אנחנו רואים איך מותגים שמיישמים עקרונות אלה מגיעים להצלחה אדירה: הנתונים שלנו מראים ש-3 מתוך כל 4 משתמשים בטיקטוק נוטים לרכוש משהו ממותג שהם ראו ב'טיקטוק שופ', שמוכיחה את עצמה כפלטפורמה בה הצרכן מוצא ערך וחווית משתמש שמעודדת רכישות חוזרות".

ניל אדמוני, מנכ"ל אדמוניס, הציג את האתגרים בדרופ שיפינג: "לדרופ שיפינג יתרונות רבים אך נדרשת אוטומציה על מנת להעביר את המידע הרב הנדרש בין ספקים לאתרי סחר. זאת שיטת מסחר שבה זירת מכירה מציעה מוצרים למכירה מבלי להחזיק אותם במלאי פיזי, כאשר מתקבלת הזמנה, זירת המכירה מעבירה את ההזמנות לספק צד שלישי, והוא מספק אותן ישירות לצרכנים. הדרופ שיפינג כבר מהווה כ- 30% ממכירות המגיעות מאיקומרס והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר של כ25% בכל שנה".

אילן ירון, מנכ"ל SE SUMMIT EXPERTS ומייסד ועידת Go-Ecommerce 24 סיכם: "ישראל ממצבת את עצמה כמובילת שוק עם פיתוח של טכנולוגיות חדשות והבנה מעמיקה יותר של הלקוח. בשנה האחרונה, עם האתגרים האדירים של עסקים רבים, מודגשת עוד יותר חשיבותו של הענף. הקושי להפעיל עסקיים פיזיים, גם מסיבות ביטחוניות וגם מסיבות כלכליות, מוצא מענה באפשרויות שמספק ענף האיקומרס". אביטל שטרית, מנהלת הועידה, מוסיפה: מטרת הועידה היא לתרום להתמקצעות הענף ולקדם את צמיחתו".

בתום הוועידה התקיים טקס חלוקת פרסי הצטיינות לגופים שהציגו הישגים יוצאי דופן בשנה האחרונה בענף. בין מקבלי הפרס: buyme, Pulseem, מדברים אי קומרס ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ועידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully