וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ הישראלי Octup מגייס עובדים

1.7.2024 / 15:52

גייס תוך כדי מלחמה מיליוני דולרים, ומגייס עובדים למגוון משרות פיתוח וניהול בישראל וקנדה

Octup. יחצ,
Octup/יחצ

הסטארט-אפ הישראלי, Octup (אוקטאפ) שפיתח פלטפורמה שמאפשרת לחברות איקומרס לנתח ולחבר בין נתונים ממערכות שונות בארגון כמו לוגיסטיקה, מחסנים, שירות לקוחות ועוד ולתת תובנות מבוססות AI לחסכון בעלויות ורווח לחברה, מגייס בימים אלה למרכזי הפיתוח שלהם בישראל ובקנדה עשרות עובדים למגוון תפקידים, כגון: אנשי ונשות פיתוח, פרודקט, פיתוח עסקי ועוד.

עקב קצב הגדילה המהיר של החברה שעובדת בעיקר עם חברות איקומרס בצפון אמריקה, מודיעה Octup כי היא צפויה להרחיב ולהגדיל משמעותית את כמות העובדים בצוותים שלה, לקראת סבב גיוס A שעתידה החברה לבצע בשנה הבאה.

בחודש פברואר האחרון גייסה החברה כ-4 מיליון דולר, בזמן שמנכ"ל החברה, אלון פרטוק, היה בשירות מילואים פעיל בצפון הארץ ו-5 עובדים נוספים גויסו למילואים בתפקידים שונים לאורך חודשי המלחמה. למרות הקושי, האתגרים הרבים ורמת העצימות שלא אפשרה לאלון לעמוד בקשר רציף ויציב עם המשקיעים, סבב הגיוס נסגר בהצלחה רבה. כעת, מספר חודשים בודדים לאחר מכן, מודיעה החברה כי לאחרונה בחרה Google להשקיע בחברה, זאת לצד מענק של שקיבלה מרשות החדשנות ומשקיעים נוספים, מה שמביא את סך גיוסי החברה קרוב ל-6 מיליון דולר.

אלון פרטוק, מנכ"ל ומייסד חברת Octup ציין כי: "במהלך החצי שנה האחרונה החברה חווה צמיחה עסקית יוצאת דופן. צמיחה זו היא תוצאה ישירה של עבודה קשה של הצוות, לצד מוצר מדהים שפותר בעיה קשה בשוק ענק. בעקבות הגדילה והצמיחה הנ"ל, אנו בונים צוות שיוכל לתמוך בפעילות העסקית הענפה במגוון משרות, במשרדי החברה בתל אביב שם ממוקם צוות הפיתוח וגם במשרדים בקנדה. אני חווים תקופה מדהימה כחברה וזאת הזדמנות מדהימה להיות חלק מהמסע שלנו."

לעיון במשרות לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully