וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאס טרמן מצטרף לקרן YL Ventures

1.7.2024 / 16:03

טרמן, בכיר לשעבר בחד הקרן Orca Security, מצטרף לקרן YL Ventures כ-Operating Partner

אליאס טרמן. יחצ,
אליאס טרמן/יחצ

אליאס טרמן, שהוביל את תחום השיווק בחד הקרן Orca Security (חברת פורטפוליו של YL Ventures) עד לפני כשנתיים, מצטרף לשורותיה של קרן הון הסיכון הישראלית-אמריקאית YL Ventures. אליאס ימנף את הניסיון הנרחב שלו בשיווק ומכירות בתחום הסייבר על מנת לסייע לחברות הפורטפוליו של הקרן להגדיל באופן משמעותי את המכירות שלהן.

אליאס הוביל את תחום השיווק וסייע בחיבור ללקוחות פוטנציאליים עבור חברות סטארט-אפ בתעשיית הסייבר לרבות Uptycs, Integris Software (שנרכשה על ידי OneTrust, (Distil Networks (שנרכשה על ידי Imperva) ו-OneLogin. ב-Orca Security אליאס פיתח ויישם את אסטרטגיית השיווק של החברה ועזר למצב אותה כמובילה בתחומה בשוק, למשוך כמות חסרת תקדים של לקוחות ולעורר עניין רב בהיצע המוצרים שלה.

אליאס החל את הקריירה שלו כיזם, ועסק שנים רבות ביצירת קטגוריות בשווקים חדשים וצומחים. הוא צבר 20 שנות ניסיון בעבודה עם חברות סטארט-אפ צעירות שהראו צמיחה מרשימה, וסייע להן לשפר את אסטרטגיות החדירה שלהן לשוק. בתפקידו ב-YL Ventures אליאס ילווה את חברות הפורטפוליו של הקרן בתהליכי הרחבת המכירות והגדלת מאגר הלקוחות שלהן. הניסיון הרב שצבר והרקע שלו בתעשייה יהוו מכפיל כוח משמעותי לפעילות צוות השיווק של הקרן בהובלתה של השותפה שרון זימן, ויאפשרו לחברות הפורטפוליו של הקרן לפרוץ לשוק עם יתרון מובהק בכל הנוגע לגיוס לקוחות.

טרמן אמר: "קרן YL Ventures ידועה בערך העצום שהיא מעניקה לחברות הפורטפוליו שלה באמצעות העבודה המעמיקה והסיוע הרחב ליזמים בשלבים הכי קריטיים שלהם. הקרן ממוצבת היטב בתעשייה, ורשת הקשרים העניפה שלה היא עוד נדבך שמסייע להניע חדשנות בתעשיית הסייבר. בזכות יסודות אלו, בחרתי להצטרף לקרן ולסייע ליזמים להגדיל בצורה משמעותית את ההזדמנויות העסקיות ואת בסיס הלקוחות שלהן. חשיפת חברות הפורטפוליו של הקרן למגוון לקוחות תייצר ערך ממשי עבור אנשי סקיוריטי מובילים בתעשייה אשר מעריכים חדשנות ומעוניינים להיחשף לפתרונות פורצי דרך".

"לאליאס יש תשוקה אמיתית לעבודה עם חברות סטארט-אפ פורצות דרך בתחום הסייבר - וליזמים שחושבים מחוץ לקופסא ומכוונים להובלה משמעותית בשוק הגלובלי. יש לו יכולות מוכחות בהנעת פיתוח עסקי בשלבים מוקדמים והאצה מהירה של המכירות על מנת לייצר לחברות שהוא עובד איתן יתרון תחרותי משמעותי. צירופו לקרן מהווה מכפיל כוח ונכס אמיתי עבור היזמים שלנו", סיכם ג'סטין סומאיני, שותף ב-YL Ventures.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully