וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישיה הפותחת: קבוצות הכלכלה שיעשו לכם סדר

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 8:46

תמיד רציתם לדעת מה זה קרן כספית ואיך קוראים את הדו"ח שקיבלתם בנוגע לפנסיה? רוצים להשקיע ולא בטוחים איך להתחיל? אספנו חמש קבוצות מומלצות שיעזרו לכם להיכנס לעולם הכלכלי בקלות

בווידאו: ניר קיפניס בתוכנית וואלה פתרנו מותח ביקורת על עזות המצח של משרד הדתות על החשבון לשירותי דת שהנפיקו למטולה/צילום: אולפן וואלה

השקעות, צרכנות או אולי בנקאות? הרשת מלאה בקבוצות מועילות ומחכימות שיעזרו לכם להיכנס בקלות לשיח ולהבין הרבה יותר מהעולם הכלכלי שמקיף אותנו, האפשרויות שלנו והמחשבה שעומדת מאחוריהן.

אספנו חמש קבוצות מומלצות שיעזרו לכם לשים רגל ראשונה בעולם הכלכלי, ללמוד ולהבין.

חתול פיננסי

הקבוצה מציגה עצמה כ"מיזם חברתי להשכלה פיננסית", והיא אכן כזו, לגמרי. אחת הקבוצות המקצועיות והממצות, ניתן למצוא בה מאמרים, רשימות, עצות והמון שאלות של גולשים, וכמובן התשובות הרבות שהם מקבלים הן מהחתול והן מגולשים אחרים.

חיסכון, השקעות, פנסיה, עצמאות כלכלית ומה לא, והכל בהסברים נהירים ונגישים למי שרוצה להבין יותר, להכיר את המוצרים שהוא מושקע בהם כמו פנסיה וקרנות השתלמות, להשקיע ועוד ועוד.

הסולידית

מהעמודים המוכרים בתחום, דמות פיקטיבית שלא ידוע מי עומדת או עומד מאחוריה. אחת מהבלוגריות החלוצות בתחום, שהרימה דגל של חיסכון אגרסיבי וצמצום הוצאות כדרך לייצר חיים בטוחים כלכלית.

בעמוד של הסולידית היא משתפת על השקעותיה ומחשבותיה על כלכלה וחיסכון, פעמים רבים בחיבור לסדר היום. יש לה דעות נחרצות על רוב הדברים, לא חייבים להסכים איתה אבל אפשר ללמוד והרבה.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

שאל בנקאי

קבוצה שבה חברים עובדי בנקים וניתן לקבל בה עצות וסיוע בפתרון בירוקרטיות וסבכים שונים שאנשים נתקלים בהם בקשר עם הבנק וכן עם חברות האשראי, אפליקציות תשלום שונות ועוד. החל מאיך עושים העברת זהב, דרך משלוח כסף למספר הלא נכון בביט והאם העמלה שגבו ממני סבירה, ועד איך אפשר להסיר "כתם" שנצרב בך באחד הבנקים.

עוברות ושוות

קבוצה זו מיועדת לנשים בלבד ויש בה שיח רחב ומגוון מכל וכל - המלצות, בעלי מקצוע, צרכנות, חברות, החזרים, חנויות, קנסות וחשבונות. מהווה מרחב בטוח לשאלות מסוגים שונים וברמות הבנה שונות, באווירה חיובית ולא ביקורתית.

קהילת "רעות תקני לי" משיקה כרטיס ייעודי לחבריה בשיתוף עם MAX. יחסי ציבור,
רעות תקני לי. כרטיס האשראי הוורוד/יחסי ציבור

רעות תקני לי

יש קבוצות רבות של קניות שמציעות הנחות ומבצעים, רעות תקני לי היא מהבולטות בהן - קבוצה שהפכה למעצמה וגם מחזיקה כרטיס אשראי לחברות עם מבצעים ומחירים תחרותיים לכל מה שרציתם, ולעוד המון (המון!) דברים שלא ידעתם בכלל שאתם צריכים. הקבוצה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, אבל גם לעלות לכם, אם תקנו דברים שלא התכוונתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully