וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני 60+? אלו המותגים שחתמו על הסכמי שכירות בריזורט SEA ONE

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 8:24

החברה היזמית "אורנים" שאחראית על תחום מגורי היוקרה על קו החוף וחתומה על פרויקטים רבים על חופי הערים הרצליה ותל אביב, מקימה לראשונה בישראל ריזורט אולטרא יוקרתי לבני 60+ בראשל"צ, עם שטח מסחרי בשווי של כ-250 מיליון שקל. אלו המותגים שכבר חתמו על הסכמי שכירות

אורנים מקימה מלון לבני 60+ ומכריזה על שטחי המסחר שייפתחו בשטחו. יח"צ,
חברת "אורנים" מקימה ריזורט לבני 60+ ומכריזה על שטחי המסחר שייפתחו בשטחו/יח"צ

"אורנים" החברה היזמית אשר ייסדה את תחום מגורי היוקרה על קו החוף וחתומה על פרויקטים כמו "רויאל ביץ" "פנינת הים" ו"תאומי הים" על חוף תל אביב ו"גלי ספיר" בהרצליה פיתוח, מקימה לראשונה בישראל ריזורט אולטרא יוקרתי לבני 60+ על חוף הים של ראשון לציון שיכלול טיילת של מסעדות ובתי קפה SEA ONE BEACH חלקו התחתון של הפרויקט.

נכון להיום בקומת המסחר של הפרויקט, בעלת שטח כולל של 4,445 מ"ר, נחתמו עסקאות על כ-70% משטחי המסחר לפי 300 שקל למ"ר עם: הסושיאל קלאב משד' רוטשילד בתל אביב, מסעדתJOYA, רולדין, מקדונלדס, RE BAR , גלידת OTELLO, פיצה FURMANS, בורגר סטיישן, סופר הנחלה, היי קוקי, וקנדילנד. בימים אלו החברה בשלבים מתקדמים לסגירת השטחים הנותרים. הצפי לאכלוס: לקראת סוף השנה הנוכחית, 2024.

לדברי שירה אורן נחמיאס, משנה מנכ"ל קבוצת "אורנים": "המתחם של קומת המסחר בפרויקט פונה למיליוני המבקרים בחוף ראשון לציון, התושבים בשכונות המגורים הסמוכות וזאת מעבר לדיירי הפרויקט כמובן. חברת אורנים בעלת מומחיות רבת שנים בבניית מתחמי יוקרה על קו החוף. עם המומחיות הזו מוקם הריזורט האולטרא יוקרתי ביותר שנראה בארץ עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר, ששואב השראה מריזורטים בוטיקיים דומים בעולם. קומת המסחר גם היא תהיה ברמה מהגבוהות שנראו בארץ."

הפרויקט SEA ONE נמצא בשלבי בנייה מתקדמים על חוף ראשון לציון ומציע חוויות מגורים של חופשה, דירות מפוארות ומאובזרות עם נוחות מקסימלית ושירותי דייר בסטנדרט של מלון 7 כוכבים: בריכות חיצוניות ופנימיות, מתחם WELLNESS וספא וחדר כושר משוכלל וחדרי יוגה ופילאטיס, אולמות הרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, שירותי קונסיירג', תחזוקה וניקיון בדירות, שירותי כביסה ושירות היסעים.

לצד חווית המגורים ייהנו הדיירים בפרויקט ממועדון חברים יוקרתי הכולל חוויות ותוכן אקסקלוסיבי, קולינריה, תרבות, ספורט, טיולים ועוד.

הדירות בפרויקט בגדלים שונים החל מ-50 מ"ר ועד 130 מ"ר, דירות פנטהאוז ודירות גן עם נוף לים. מחיר התחלתי לדירת יחיד 3 מיליון ¤ ודמי חברות חודשיים החל מ8,700 ¤, מחיר התחלתי לדירה עבור זוג 3.9 מיליון ¤ ודמי חברות חודשיים החל מ-11,800 ¤. את הפרויקט תיכנן משרד האדריכלים יסקי מור ועיצוב הפנים של בינדרמן אדריכלים. היקף הפרויקט כ-660 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully