וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: בשמים ממוספרים ממילאנו וספארי בבית

רונית מטיאס

4.7.2024 / 13:07

מותג המעצבים שמטפח גנים קהילתיים, בשמי יוקרה בהשראת עולמות בציר הענבים, הישר מבריטניה לאתר OH!GLOW המעצבת שהגשימה חלום, מביאים את הספארי הביתה, על פסטות אורגניות והקאם-בק של הגלידה

לחיות בריזורט קולקציית הקיץ של  MissNori. שי טמיר,
לחיות כמו ריזורט קולקציית קיץ ב-MissNori/שי טמיר

להרגיש כמו בריזורט

לפני כעשור, קם בישראל מותג האופנה Miss Nori , שרכש לעצמו קהל לקוחות נאמן, לכבוד הקיץ מושקת קולקציה מדהימה שתעשה לכן חשק לארוז מזוודה ולנסוע לאיזה ריזורט מדליק. מאחורי המותג המצליח עומדת אלינור ברוך יושע, שהגשימה חלום ויצרה קולקציה שהיא חוויה לעיניים, יש בה שמלות קרושה, חצאיות קרושה, חליפות, מכנסיים וחולצות תאי דאי, גופיות, בגדי ים ועוד, בצבעוניות רכה.

אלינור: "הקולקציה עוצבה במחשבה ליצור לוקים מדויקים לחופשה, שמתאימים למזג האוויר הקייצי, מבדים נושמים וקלילים, במראה יוקרתי ובמחירים נוחים, השתמשנו בבדי קרושה קלילים, בדי שיפון נעימים וקשת צבעים רכים ומחמיאים, פרינטים ייחודיים לנו, שמלווים אותנו לאורך כל הקולקציה ושימשיכו איתנו לקולקציות נוספות כחלק מסיפור המותג.

עבדנו על הקולקציה קרוב לשנה וזו לגמרי אחת הקולקציות האהובות עליי באופן אישי, אני רק מביטה בתוצר ומרגישה שאני על אי עם קוקטייל ביד-וזו לגמרי הייתה המחשבה תוך כדי היצירה. שמנו דגש על מגוון מידות רחב, מ-XS ועד XXL, כדי לתת מענה למנעד רחב של נשים.

לחיות כמו ריזורט קולקציית קיץ ב-MissNori. שי טמיר,
לחיות כמו ריזורט קולקציית קיץ ב-MissNori/שי טמיר

יוקרה איטלקית

בית האופנה והבישום האיטלקי טרוסארדי, משיק מהדורה מוגבלת וממוספרת של 3 בשמים בשם "מהודרת הבציר" בסדרת הנישה היוקרתית Trussardi Le Vie Di Milano Edizione Millesimata, בה כל ניחוח נוצר בהשראת אתר ומקום מפורסם במילאנו.

הבשמים פותחו בהשראת עולמות בציר הענבים המשמשים לשמפניה, כל אחד חוגג את הטבע עם תמציות אצילות, ממש כמו יינות טובים שמשקפים את אזור הגידול והתנאים הייחודיים לגידול הענבים, כל בושם הוא זר פרחוני ייחודי ממוספר כיצירת אמנות.

בשמי הסדרה: Clary Sage -ניחוח ממשפחת העציים ארומטי וממכר שבמרכזו ניחוח אשוח ומרווה מרושתת. Sea Daffodil-בושם ממשפחת ניחוחות הענבר עם גוונים של ים מליחים ועצי עם תו מרכזי של יסמין ונרקיס הים; Chapaca-בושם ממשפחת הניחוחות הענבריים והפרחוניים אשר במרכזו פרח הצ'מפקה הנדיר המסמל בהודו אושר, לימון מגנוליה ופרזיה ואגוז לוז.

הבשמים מורכבים מתמציות נדירות, בריכוז גבוה ובאיכות מהגבוהות בעולם, כל ניחוח פותח סביב מרכיב מרכזי בפרמידת הניחוחות המרכיבים את הבציר, הרכיבים פעילים ביו-איטלקיים, ברי קיימא שניתנים לחידוש ו/או ללא רעלים, הבקבוק הוא יצירת אמנות בצבע לבן אטום שנראה כמו שיש, עם ראש כלב ציד זהוב המייצג כאייקון את המותג היוקרתי, מלופף בחגורת עור לבנה, האריזה עשויה לפי תו תקן FSC . להשיג באתר לילית קוסמטיקה ובנקודות המכירה הנבחרות של סופר-פארם, בפרפומריות ובחנויות הנבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
יוקרה איטלקית מהדורת הבציר של טרוסארדי. יח"צ,
יוקרה איטלקית מהדורת הבציר של טרוסארדי/יח"צ

גנים קהילתיים בשרות עולם היופי

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent, משיק סבון פנים מקציף, המצטרף לסדרת "פיור שוטס קלין ריבוט", הסבון מאתחל את עור הפנים למצב הטהור ביותר שלו, מסיר את הזיהומים הנגרמים כתוצאה מהחיים האורבניים, מנקה את הנקבוביות לעומקן, עור הפנים הופך לחלק ומעודן יותר.

עוד מהמותג, רוז' פור קוטור-השפתון שהומצא ב-1978 והפך לאייקון, נכנס לעידן חדש בפורמולה חדשה: 80% רכיבים מטפחים, סרמידים, טוברוזה ותמציות קקטוס מגני אוריקה-הגנים הקהילתיים של חטיבת היופי באיב-סן-לורן, פיגמנטים טהורים ומרקם קרמי בגימור סאטן עד 16 שעות.

המותג תומך בקואופרטיב נשים המגדלות כל צמח בגני אוריקה-תוכנית חברתית המקדמת את מיומנויותיהם של תושבי האזור ועצמאותם הכלכלית, עם רכיבים יקרי ערך, תוך שמירה על המורשת, חומרי הגלם גדלים ונקטפים באופן בר-קיימא. טום פישו, מנהל היופי העולמי של המותג אמר כי יצר 24 צבעים חדשים קרים וחמים כולל תתי גוונים מבהירים ועד כהים. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

גנים קהילתיים בשרות עולם היופי, חידושים ב ysl. יח"צ,
גנים קהילתיים בשרות עולם היופי, חידושים ב ysl/יח"צ

יופי בריטי

111SKIN - מותג טיפוח יוקרתי בריטי, מצטרף לנבחרת המותגים של אתר OH!GLOW, השם מאחורי המותג הוא המנתח הפלסטי ד"ר יאניס, אשר ב-2008, יצר סרום טיפולי מרפא למטופלות שלו, בעל נוסחה הנלחמת בהזדקנות מתקדמת של העור ומסייע בשיקום מואץ לאחר טראומה בעקבות טיפולים כירורגיים והזרקות, המותג נולד במטרה לתת פתרונות טיפוח עור מתקדמים המבוססים על טכנולוגיות רפואיות חדשניות וניסויים מדעיים.

המוטו של 111SKIN הוא איכות בלתי מתפשרת, כאשר מטרת המותג היא לספק את המוצרים האיכותיים ביותר המבוססים על מחקר מדעי וחדשנות טכנולוגית, כל מוצר מיוצר עם מרכיבים פעילים מובחרים ועובר בדיקות קפדניות כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. מוצרי המותג נמצאים בבתי כול בו מובילים ובמלונות יוקרה בעולם, בארץ ניתן ליהנות מהם ב-The George Tel Aviv ומלון דן תל-אביב.

בין מוצרי המותג: שמן רטינול, ג'ל קונטור לעיניים, מסיכת עיניים, קרם עיניים, קרם פנים, סרום, קרם פנים במרקם קליל, מסכת פנים הידרוג'ל להרמה ומיצוק, אסנס (מי לחות) מבהיר- כולם יהלום שחור; תכשיר ניקוי מבהיר ובוסטר הבהרה, שניהם עם עם ויטמין C; קרם יום משקם, קרם לילה משקם, סרום מתקן ועוד.

יופי בריטי המותג 111SKIN מצטרף ל-OH!GLOW. יח"צ,
יופי בריטי המותג 111SKIN מצטרף ל-OH!GLOW/יח"צ

ספארי בבית

בהשראת מוטיבים אפריקאים, מושקת בורדינון ובנעמן, קולקציית קפסולה של פריטי לייף סטייל בדפוסי חיות זברה, נמר, טיגריס, בשילובים יצירתיים עם פרינטים פרחוניים ססגוניים בצבעים עזים, אלמנטים גרפיים וחיבורים יצירתיים.

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, משווקת מותגי הלייף סטייל מבית אקסטרה ריטייל: "המהדורה הקיצית המטריפה Wild סוחפת את הבית לאווירה קסומה של ספארי והיערות האקזוטיים בלי לצאת מהבית, המעצבות שלנו, שילבו מגוון מוצרים בצבעוניות רוויה ודרמטית לצד צבעים רגועים".

בין הפריטים: מגבות חוף, חלוקים, כלי הגשה, צידניות, מצעי כותנה איכותיים, שמיכת קיץ, שטיחון אמבט; מארז מגבות אורחים; חלוקי קטיפה ומגבות חוף בעיצוב תואם; כרית נוי קטיפתית עם רקמה; כלי הגשה ממלמין איכותי; בקבוקי שתייה TO GO; צידנית תרמית ועוד פריטים המהווים אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לכלים חד פעמיים. הכל במהדורה מוגבלת שתימכר רק עד גמר המלאי.

ספארי בבית חגיגת קיץ בורדינון ובנעמן. תמי בר שי,
ספארי בבית חגיגת קיץ בורדינון ובנעמן/תמי בר שי

מובילות וטעימות

מותג הפסטות הנחשק ברילה, משיק לראשונה בישראל, סדרת מוצרים אורגניים בשתי צורות מהמובילות בעולם: פסטה פנה שבשל הקוטר הגדול והחריצים שלה, הרטבים נצמדים בצורה מושלמת מבפנים ומבחוץ וספגטי-המוצר הנמכר ביותר בעולם ומתאים כמעט לכל רוטב.

הפסטות מיוצרות באיטליה ומאושרות על-ידי גוף הבקרה האירופאי CCPB המסמיך מוצרים אורגניים, ללא חומרי הדברה, הן עשויות מחומרי גלם איכותיים- 100% חיטת דורום איטלקית, על-מנת להבטיח מרקם 'אל דנטה'.

מובילות וטעימות פסטות אורגניות למותג 'ברילה'. יח"צ,
מובילות וטעימות פסטות אורגניות למותג 'ברילה'/יח"צ

קאם-בק מתוק

לבקשת הקהל והביקוש הרב, בן & ג'ריס ישראל מחזירים למדפים את הטעם האהוב פיינט גלידת דבלין מדסלייד - גלידת אייריש קרים משמנת משובחת עם עוגיות שוקולד שוקולד צ'יפס וסווירל של פאדג' קפה הנקראת על-שם הקוקטייל "מדסלייד" המורכב מאייריש קרים וליקר קפה הפופולרי והאהוב בעולם.

הגלידה משלבת טעמי קוקטייל עשיר, קריר ומפנק של אייריש קרים, שוקולד וקפה. להשיג ברשתות המזון והשיווק, בחנויות הנוחות, בחנויות הפרטיות ובגלידריות בן& ג'ריס.

קאם-בק מתוק גלידת דבלין מדסייד של בן אנד ג'ריס. יח"צ,
קאם-בק מתוק גלידת דבלין מדסייד של בן אנד ג'ריס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully