וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר הצית את אחוזת הפאר שלו - רק כדי שאשתו לא תירש אותה

9.7.2024 / 0:02

פרנסיס מק'גוריק, גולפאי מקצועי ומיליונר, נעל את עצמו באחוזה ששווה 1.4 מיליון דולר בדרום מזרח אנגליה ועדכן את מי שתהיה גרושתו שהוא עומד להצית אותה. הוא אכן עשה זאת, אך שירותי הכבאות הצליחו למזער נזקים ולהציל אותו ואת הכלבה המשפחתית. הוא יצא מזה עם עונש קל

בריטניה: דגם מיניאטורי של לונדון נשרף במסגרת שחזור הדליקה הגדולה ב-1666/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

גברים, כמה רחוק הייתם הולכים אם הייתם נפרדים מאישה שאתם כבר לא אוהבים ואתם לא רוצים להשאיר לה ירושה? פרנסיס מק'גוריק, שחקן גולף מקצועני ומיליונר, כמעט נכנס לכלא לאחר שהצית בכוונה את הבית העצום שלו ושרף אותו רק כדי שאשתו לא תוכל לקבל אותו אחרי הפרידה.

במשפט שנערך לגולפאי בן ה-50, הוא הואשם בכך שהצית אש בכוונה תחילה בביתו ששוויו מוערך בלא פחות מ-1.4 מיליון דולר (כמעט 6 מיליון שקלים). האחוזה של מק'גוריק נמצאת בעיר קנט שבדרום מזרח אנגליה והוא שרף אותו במהלך הפרידה מאשתו ביוני בשנה שעברה, לאחר שווידא שאין אף אחד בבית.

מק'גוריק, אבא לשלושה ילדים, נכנס לבית שבבעלותו ובבעלות מי שבקרוב תהיה האקסית שלו שרה. הוא נעל את עצמו בפנים, שבר את המפתח בתוך מנעול הדלת לפני שסימס לאשתו שהוא עומד להצית את המקום. הוא המשיך לעשות בדיוק את זה, ורק הודות לשכנים שהזעיקו את שירותי הכיבוי נגרם לבית נזק קל בלבד.

"שרה הייתה בארוחת ערב בליל האירוע. בידיעה שהבית יהיה ריק הנאשם הכניס את עצמו אליו", אמרה התובעת קרוליין נייט לבית המשפט. "הוא נעל את הדלתות לפני ששבר את המפתחות במנעולים מבפנים. תחילה הוא ניסה להצית אש באמצעות שמן בישול, מה שלא צלח, אז הוא הצית כמה כריות בסלון באמצעות הבנזין של המצית".

על פי הדיווחים, שחקן הגולף המיליונר שלח לאשתו הודעות טקסט וקוליות מתוך הבית, ואמר לה שהוא עומד "לשרוף את הבית עד היסוד", תוך שהוא מבטיח שהוא "כנראה יזרוק את דולי (הכלבה של המשפחה) מהחלון בעוד דקה אז הכל טוב".

כאשר כבאים שהוזעקו על ידי שכנים מודאגים הגיעו לבית הבוער, הם מצאו את פרנסיס מק'גוריק בחוץ מתנהג בצורה מוזרה. הוא סירב לטפל בכוויות הקלות שלו ונראה היה שהוא רוצה לחזור פנימה כדי לחלץ את הכלב המשפחתי. אחד מלוחמי האש העיד מאוחר יותר כי הגבר אמר לו שהצית את הבית כי הוא "לא רצה שה**** תקבל את הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

לנכס על שפת הים בסנדוויץ', קנט, נגרם נזק משמעותי, כאשר רוב החדרים נותרו מכוסים בפיח, אך הכבאים הצליחו לעצור את הלהבות לפני שבלעו את המקום כולו והצליחו גם להציל את דולי, כלבת המשפחה.

על אף שהשופט השתכנע שמק'גוריק הצית את בית המשפחה רק מתוך רצון נקמה וגרם לכל משפחתו עוגמת נפש רבה, והוא אף הודה בעברית הצתה, במתן העונש הוא שקל גם את טענת ההגנה לפיה הגבר בן ה-50 התכוון ליטול את חייו באותו לילה של האירוע וכי מאז האירוע ילדיו ניתקו איתו קשר. הוא חס על המיליונר, גזר עליו עונש מאסר על תנאי של שנתיים ותשלום של כ-65 אלף שקלים בהוצאות משפט, אך גם הזהיר אותו כי כל עבירה בתקופה זו תכניס אותו כמעט בוודאות לכלא.

  • עוד באותו נושא:
  • גולף
  • הצתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully