וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון בלסוב מונה למשנה מנכ"ל היידה ג'ובס

4.7.2024 / 16:00

בתפקידו האחרון שימש כמנהל פעילות של אתר Drushim IL מקבוצת yad2 הנמצאת בבעלות של תאגיד אקסל שפרינגר הגרמני

סיימון בלסוב. ענת קזולה,
סיימון בלסוב/ענת קזולה

סיימון בלסוב (39) מונה למשנה מנכ"ל היידה ג'ובס, אתר אינטרנט המתמחה בגיוס ומציאת עבודה לבני דור ה-Z. סיימון מגיע לתפקיד עם ניסיון רב בפיתוח עסקי וניהול אופרציות מסחריות מורכבות, בתפקידו האחרון שימש כמנהל פעילות של אתר Drushim IL מקבוצת yad2 הנמצאת בבעלות של תאגיד אקסל שפרינגר הגרמני. כמו כן, נמנה סיימון עם מקימיה של האופרציה העסקית של Gett ישראל והפיכתה למובילת שוק בישראל, טרם לכן ביצע מספר תפקידי ניהול בחברת פרטנר תקשורת.

סיימון מוסר, "אני נרגש להצטרף לצוות המוכשר בהיידה ולעמוד בראש המהפכה בתחום חיפוש העבודה", אומר סיימון. "אני מאמין שגישתנו הייחודית, המשלבת טכנולוגיות וידאו ו-AI מתקדמות עם מיתוג מעסיק חזק, תספק פתרון חדשני ויעיל הן עבור מחפשי עבודה והן עבור מעסיקים.
טכנולוגיות אלו יאפשרו לנו לייצר חיבור בין מועמדים למשרות באופן מדויק יותר מאי פעם, תוך קבלת תמונה רחבה יותר על אישיותם, כישוריהם ויכולותיהם. עבור מחפשי עבודה, המשמעות היא גישה קלה ומהירה יותר למשרות רלוונטיות המתאימות לציפיותיהם ולשאיפותיהם.
עבור מעסיקים, פתרון זה יאפשר גיוס יעיל ומדויק יותר של עובדים איכותיים, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים.

יתרה מזאת, המיקוד שלנו במיתוג מעסיק יסייע ביצירת קשרים משמעותיים וארוכי טווח בין עובדים למעסיקים. על ידי הבנת הצרכים והערכים של כל צד, נוכל ליצור התאמה מושלמת בין עובדים לחברות, שתוביל לשביעות רצון גבוהה יותר, מעורבות מוגברת ופרודוקטיביות משופרת".

היידה ג'ובס, אתר אינטרנט המתמחה בגיוס ומציאת עבודה לבני דור ה-Z (צעירים בני 18-32), במגוון עצום של תחומים ובפריסה גאוגרפית מלאה. חוויית הגולש באתר מותאמת לצעירים, הן בוויזואליות הצעירה המזכירה רשתות חברתיות והן במשרות הפתוחות המוצגות באמצעות סרטונים קצרים, קצביים, מעניינים המניעים לפעולה.

בעקבות היכרות מעמיקה עם הצרכים, ההרגלים ודפוסי ההתנהגות של בני הדור הצעיר, הוקמה באתר מחלקת סטודיו אין האוס המפיקה עבור החברות המפרסמות משרות סרטוני וידאו ערוכים המצביעים על יחס המרה גבוה. בין החברות שמשרותיהן מתפרסמות באתר: שטראוס, cal, מקס, זארה, אסם נסטלה, מודיעין אזרחי ועוד ארגונים רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully