וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד מי כרמל נפרדים מחברי הדירקטוריון היוצאים

7.7.2024 / 7:32

באירוע בירכו יו"ר מי כרמל איזי ענבר ומנכ"ל התאגיד עמי בן חיים את חברי הדירקטוריון ומנהלי המחלקות והודו לכל אחד מהם על תרומתו הייחודית לתאגיד

מי כרמל נפרדים מהדירקטורים. יחצ,
מי כרמל נפרדים מהדירקטורים/יחצ

תאגיד מי כרמל ערך בשבוע שעבר אירוע פרידה מהדירקטוריון היוצא. באירוע הפרידה נכחו חברי הדירקטוריון היוצא , עובדי התאגיד ונציגי העירייה. .

באירוע בירכו יו"ר מי כרמל איזי ענבר ומנכ"ל התאגיד עמי בן חיים את חברי הדירקטוריון ומנהלי המחלקות והודו לכל אחד מהם על תרומתו הייחודית לתאגיד.

מנכ"ל התאגיד עמי בן חיים סיפר: "עבדנו יחד קרוב לחמש שנים בהם בהם התקבלו החלטות רבות וחשובות במיוחד ביחס לתכניות פיתוח והקמת תשתיות חדשות שישרתו לעתיד את תושבי העיר חיפה עשרות בשנים. אני מודה לכלל חברי הדירקטוריון היוצא על תרומתם המשמעותית לטובת תושבי חיפה".

יו"ר הדירקטוריון איזי ענבר "אנחנו בתקופת מלחמה, החל משביעי לאוקטובר עשינו כל מה שאפשר כדי לשדרג ולהערך ככל שניתן את המוכנות של התאגיד לשעת חירום ובכלל זה רכש של גנרטורים, מיגוניות וכל הציוד הנדרש וזאת כדי להבטיח מענה לתושבי העיר חיפה אני משוכנע שבמידת הצורך ניתן יהיה לתת את המענה המייטבי. אני אתכם עד הגעת יו"ר חדש. אנחנו מסכמים תקופה של חמש שנים, שבה עשינו כמיטב יכולתינו כדי לסייע להנהלת התאגיד ועובדיה לתת מענה לצורכי הפיתוח של העיר ל - 10 השנים הבאות לפחות ובמסגרת הזו הוכנה תוכנית חומש בהיקף של 500 מיליון שקל שאושרה ע"י רשות המים, 100 מיליון שקל כל שנה מהם 20 מיליון כמענק רשותי, סה"כ המענק לעיר בתום החמש שנים 100 מיליון שקל. עד עתה הוצאנו לפועל שלוש מתוך החמש השנים של התכנית. עשינו כל הנדרש כדי לתת לתושבי העיר את השירות המיטבי, הקטנו את פחת המים בצורה משמעותית, הכנו מבנה ארגוני ועל כך אני רוצה להודות לחברי הדירקטוריון היקרים על שיתוף הפעולה היוצא מהכלל לכל אורך התקופה, תודה להנהלת התאגיד והעומד בראשו עמי בן חיים תודה מיוחדת לעובדי התאגיד היקרים והמסורים. ומאחל המשך הצלחה בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully