וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון עמותת איילים אישר את מינויה של סיגל ברזלי למנכ"לית

8.7.2024 / 9:50

ברזלי נבחרה פה אחד להוביל את כל הפעילות של עמותת איילים המפעילה למעלה מ-22 כפרי סטודנטים, מתחמי בוגרים וגרעיני התיישבות, שמושכים אליהם מדי שנה מאות צעירים וצעירות שבוחרים להצטרף לעמותה ולחיות בנגב, בגליל או בפריפריה החברתית של מדינת ישראל.

סיגל ברזלי. אושרי כהן הפקות,
סיגל ברזלי/אושרי כהן הפקות

דירקטוריון עמותת איילים, בראשות היו"ר יקי דיין, אישר את מינויה של סיגל ברזלי למנכ"לית העמותה. ברזלי תחליף בתפקיד את נחמי גייניס לאחר שכיהנה 13 שנים בתפקיד.

ברזלי נבחרה פה אחד להוביל את כל הפעילות של עמותת איילים המפעילה למעלה מ-22 כפרי סטודנטים, מתחמי בוגרים וגרעיני התיישבות, שמושכים אליהם מידי שנה מאות צעירים וצעירות שבוחרים להצטרף לעמותה ולחיות בנגב, בגליל או בפריפריה החברתית של מדינת ישראל.

ברזלי, בוגרת תואר שני במנהל עסקים מאונ' חיפה, כיהנה בשנים האחרונות כמנהלת פיתוח עסקי ואזורי תעשיה בעיריית עכו. במסגרת תפקיד זה ברזלי הובילה הקמת מיזמים רבים בעיר עכו וביניהם: הקמת חלל עבודה משותף בקניון עזריאלי בעיר, הקמת מרכז חדשנות של השב"כ, הקמת שלוחה של בית ספר רימון בעיר ועוד.

פעילות עמותת איילים מאז ה-7/10 הפכה לקריטית עבור שיקום האזורים שנפגעו אנושות במהלך מלחמת חרבות ברזל. העמותה מפעילה כפרי סטודנטים ביישובים בעוטף עזה והנגב המערבי, כגון: שדרות, אופקים ויכיני ובימים אלה היא משקמת ומשפצת מחדש את הכפרים ומסייעת רבות בשיקום האזור כולו.

כמו כן, הכפרים של העמותה בצפון בערים כמו קריית שמונה וכרמיאל מפונים בגלל הלחימה וברגע שיתאפשר לתושבים לחזור לאזור העמותה תחל בשיקום הכפרים בערים אלו ותסייע ככל שביכולתה בשיקום האזור כולו שנפגע קשות מפרוץ המלחמה.

יקי דיין, יו"ר עמותת איילים: "אנו רוצים לאחל הצלחה גדולה לסיגל עם כניסתה לתפקיד והצטרפותה למשפחת איילים. אנו בטוחים שהניסיון הניהולי הרב שצברה יסייע לה לקדם את המטרות של העמותה ולהוביל אותה להצלחות משמעותיות. בהזדמנות זאת אני וכל חברי דירקטוריון איילים רוצים להודות מקרב לב לנחמי גייניס על 13 שנים בהם היא צמחה יחד עם העמותה והצעידה אותה בצורה מעוררת כבוד להיות מובילה בכל מה שקשור לכפרי הסטודנטים שהפעילה וההתיישבות בנגב והגליל. נאחל לנחמי הצלחה גדולה בדרכה החדשה."

סיגל ברזלי, מנכ"לית עמותת איילים הנכנסת: "אני גאה ונרגשת להצטרף לאיילים ולהמשיך להוביל עשייה ציונית וחברתית בנגב, בגליל וברשויות רבות בכל רחבי הארץ. איילים יוזמת ומקדמת פתרונות התיישבות ייחודיים ופורצי דרך ואני מודה על הזכות להצטרף למשפחה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully