וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: קפה בפחית, טובלרון בכוסית וגלידה טבעונית

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:11

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וטעמנו: טעמים חדשים של קפה בפחית, וופל בלגי בתוך במבה, ארוחת צהריים בשקית חכמה, מילקשייק בקערת קורנפלקס, פלאפל על הקרקר, ארוחת טונה מלאה שלקחנו לדרך, אייס קפה ללא חלב וגלידה מגן העדן לטבעונים

שוגי מילקשייק. סטודיו 0304,
שוגי מילקשייק/סטודיו 0304

מילקשייק בקערת הקורנפלקס

תלמה יוצאת עם בשורה מרעננת לימי הקיץ: שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות ושוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות.

שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות עם המתיקות העדינה של מרשמלו יחד עם רעננות התות מוסיף לחלב טעם וגוון ורוד בהיר.

בעוד ששוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות משלב טעמי שוקולד עם שבבי עוגיות מפנקות שמשאיר אחריו חלב שוקולדי בגוון חום בהיר בתוספת של עוגיות.

טווח מחירים: 21.90-24.90 שקל.

קומפוזיציה דקים דקים. סטודיו 0304,
דקים דרים בטעםי פלאפל וברביקיו/סטודיו 0304

דקים דקים

"בייגל בייגל", אחד ממותגי החטיפים הוותיקים והאהובים בישראל, משיק שני טעמים חדשים בסדרת "דקים דקים": פלאפל וברביקיו. סדרת "דקים דקים" מציעה לצרכנים חוויית נשנוש ייחודית עם חטיפים אפויים ומתובלים בפורמט דק במיוחד.

דקים דקים בטעם פלאפל - טעם ישראלי אותנטי המביא את חווית הפלאפל האהובה לפורמט חטיף נוח, עם שילוב תבלינים אופייני לפלאפל על בסיס החטיף הדק והפריך.

דקים דקים בטעם ברביקיו - טעם עשיר ומעושן המזכיר שילוב טעמים של "על האש", עם תיבול ייחודי המשלב עומק טעמים על החטיף הדק.

טווח מחירים: 11.10-14.90 שקל.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
טעמים חדשים לטונה סטארקיסט מסדרת הארוחות החמות. יח"צ,
טעמים חדשים לטונה סטארקיסט/יח"צ

טונה לדרך

טונה סטארקיסט מרחיבה את סדרת הארוחות המוכנות ומשיקה שלושה טעמים חדשים, עשירים בחלבון: ארוחת לאנצ'בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי, ארוחת מיקס טונה מג'דרה עם אורז ועדשים, ארוחת מיקס סלמון עם קינואה אדומה וירקות.

ארוחות לדרך מוכנות לאכילה (סדרת מיקס טונה ומיקס סלמון) - שלא מצריכות חימום ומוכנות לאכילה.
ארוחות לדרך לחימום במיקרו (סדרת לאנצ'בוקס) - 30-45 שניות בלבד.

כל אחת מהסדרות כללה עד היום שלושה טעמים שונים ומורכבת מחלבון (דג), ירק, ופחמימה. בימים אלו מתווסף טעם חדש בכל קטגוריה:

לסדרת לאנצ'בוקס מתוסף - לאנצ'בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי

לסדרת מיקס טונה מתווסף - נתחי טונה עם אורז ועדשים (מג'דרה)

לסדרת מיקס סלמון מתווסף - נתחי סלמון עם קינואה אדומה וירקות

סדרה הארוחות של טונה סטארקיסט מהווה פתרון קל ונוח לאלו שמעוניינים בארוחה מזינה ומאוזנת וגם זמינה ומהירה. הן עשירות בחלבון (14 עד 21 גרם חלבון לארוחה), ללא חומרים משמרים, קלות מאוד לנשיאה ובעיקר- מהוות ארוחה אידיאלית, מהירה להכנה.

הארוחות של טונה סטארקיסט ארוזות במארז נוח לשימוש, קל לנשיאה ואידיאליות כארוחה מהירה בבית ובמשרד או כארוחת טו גו. בחופש הגדול הן יהיו נהדרות לאלו שרוצים לחסוך כסף ביום טיול עם הילדים או עבור הילדים שנשארים בבית וצריכים ארוחה שלמה במחיר נגיש לכל כיס. את מוצרי סטארקיסט טונה ניתן להשיג ברשתות השיווק המוכרות

אלפרו אייס קפה. סטודיו שטראוס,
אלפרו אייס קפה/סטודיו שטראוס

אייס קפה ללא חלב

אלפרו, המותג שמתמחה בתחליפי חלב והמוביל באירופה, מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב במקרר. לסדרה הכוללת מגוון משקאות על בסיס שיבולת שועל ושקדים, מצטרף טעם חדש ומרענן לקיץ: משקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל מוכן לשתייה.

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים מתאימים למגוון שימושים: כתוספת לקפה, להקצפה (למי מאיתנו שאוהב קפה הפוך), להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים.

משקה אייס קפה שיבולת שועל הינו ללא לקטוז, בעל רכיבים מהצומח, מקור לסידן, לוויטמינים ולסיבים תזונתיים. בנוסף הוא מרענן מאד ומתאים לשתייה בכוס כמו שהוא.

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. משקאות תחליפי חלב עם מכר של 185 מ' ₪ בינואר-מאי 2024 וגידול של כ- 6% מול ינואר-מאי 2023 . בנוסף, תחליפי החלב בקירור מהווים כ- 77% מסה"כ משקאות תחליפי חלב, עם מכר של כ-142 מ' שקל.

אסם - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי - 150 גרם. סטודיו אסם,
אסם - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי - 150 גרם/סטודיו אסם

וופל בלגי בתוך הבמבה

אסם, משיקה במיוחד לעונת הקיץ 2024, טעם מפתיע של במבה במילוי: במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי. אריזת המוצר בנראות בולטת על המדף, בצבע ורוד מטאלי ובעיצוב פודאפילי שלא רואים הרבה כמוהו במדפי החטיפים.

וופל בלגי הפך כבר מזמן לקינוח אהוב מאוד בקרב הישראלים, והוא מוגש כמנה אחרונה באין ספור מסעדות ברחבי הארץ. בסקר שנערך לבקשת אסם לבחירת הטעם החדש של סגמנט הבמבה במילוי, זכה הוופל בלגי להיות הטעם הכי מבוקש מבין האופציות של טעמים חדשים שהועלו (מחקר טעמים לבמבה במילוי שנערך בקרב כ500 נשאלים, חברת קאנטר, ינואר 2024).

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008, כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת, ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה שואפים תמיד לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים וטעמים מעניינים בקטגוריית החטיפים. אחרי לא מעט מהדורות מיוחדות של במבה במילוי בטעמים מעניינים כמו במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, ואפילו במבה במילוי קרם בטעם פתיבר החלטנו להביא את הדבר הבא והטעים במיוחד. במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי מבטיח חווית טעמים מרגשת ויוצאת דופן בפה שתרגש כל חובב במבה."

ולקינוח - טובלרון בכוסית

רשת הסופרמרקטים, 'קשת טעמים' משיקה ליין קינוחים עשיר של החברות האהובות "אוראו", "מילקה", "טובלרון" ו"דאים"- אריזות הקינוח מכילות ארבע יחידות ומחירם 30 שקלים

קינוח "אוראו" - עוגת גבינה בטעם אוראו - עוגה אפויה על מצע עוגיית אוראו, עם קרם עוגת גבינה ומעל שכבת עוגיות אוראו.

קינוחי "טובלרון" - עוגת גבינה של טובלרון - עוגת גבינה אפויה על מצע ביסקוויט שוקולד עם שכבה של עוגת גבינה נמוחה ומעל ציפוי שכבת שוקולד טובלרון.

עוגת "טובלרון" - עוגת שוקולד רכה עם ציפוי מעל של שוקולד טובלרון. ניתנת לחימום.

קינוח לאבה "מילקה" - קינוח צרפתי בשילוב שוקולד מילקה. יש לחמם למספר שניות במיקרוגל, ותהנו משכבת מילקה נוזלית שמתמוססת בפה.

קינוח "Daim" - עוגת גבינה בטעם דיים- עוגה אפויה על מצע השוקולד דאים עם שכבת קרם עוגת גבינה ומעל שכבת השוקולד דאים ומעל עוד שכבת שוקולד קרמי.

דני בצלאל, סמנכ"ל השיווק של קשת טעמים: "מדובר בליין קינוחים מפנק ביותר עם טעמים עשירים שיכולים להתאים לפינוק אישי או לאירוח. ליין זה מצטרף לסדרת מוצרים סופר איכותיים של מותגי על מובילים בעולם שבוחרים לשתף פעולה עם קשת טעמים כפלטפורמה שלהם בישראל. כמו שאר מוצרי הייבוא שלנו גם הקינוחים ניתנים לרכישה רק בקשת טעמים והם משלימים את האסטרטגיה שלנו לתת ללקוח חוויה שונה של קניות וקולינריה במרחב קמעונאי מרהיב ומגרה חושים" בכל ימות השבוע.

משקאות קפה קר של נסקפה. סטודיו אסם,
משקאות קפה קר של נסקפה/סטודיו אסם

NESCAFÉ נכנסת לסגמנט משקאות הקפה הקר המוכן לשתייה ומשיקה על ידי אסם-נסטלה בישראל 3 משקאות קפה קר בפחית, מוכנים לשתייה, מפנקים ומרעננים. המשקאות הקרים מבוססים על תערובת מאוזנת וטעימה של קפה משובח מבית NESCAFÉ בשילוב חלב, במתיקות ובטעמים שונים, לשימוש מיידי בבית או בדרך.

במיוחד עבור חובבי הקפה הקר, הכירו את סדרת הקפה הקר של NESCAFÉ - סדרת קפה קר מוכן לשתיה מבית נסטלה שהגיעה לישראל ומתהדרת בשלושה טעמים מעולים של קפה קר וטעים במיוחד:

קפה קר קפוצ'ינו - קפה קר משובח בטעם מודגש, בעל גוף מלא עם נגיעה של חלב.

קפה קר לאטה - תערובת חלקה וקטיפתית של קפה איכותי בטעם מעודן עם נגיעת מתיקות חלבית.

קפה קר מוקה - תערובת טעימה של קפה איכותי ומתיקות במרקם קטיפתי, עם נגיעות טעמי שוקולד.

במיוחד עבור חודש ההשקה בקניית שלוש פחיות קפה קר של נסקפה בחנות המקוונת של נסטלה בישראל - יקבלו הקונים צידנית ייחודית לשמירה על הקפה קר ומרענן בדרך לבילוי.

לדברי טליה סטרול, מנהלת שיווק חטיבת הקפה באסם-נסטלה: "סצנת הקפה הקר מתפתחת בעולם ובישראל, בייחוד בשנים האחרונות, בעקבות החום ההולך וגובר. סדרת הקפה הקר של NESCAFÉ פותחה והותאמה במיוחד לחיך הישראלי, תוך מטרה לתת מענה לקהל הצעיר שאוהב לצרוך את משקאות הקפה שלו קרים, על הדרך ובמגוון טעמים".

להשיג ברשתות השיווק וברשתות הנוחות הנבחרות.

סדרת גלידת גןעדן ופנדה. יח"צ,
סדרת גלידת גןעדן ופנדה/יח"צ

פאוור-קאפל ישראלי

מותג השוקולד הישראלי פנדה, שמיוצר בקיבוץ גבע, משתף פעולה עם גןעדן, מותג הגלידות הטבעוני החדשני של היזם אדם זיו(ממקימי גלידה בוזה) להשקת סדרת גלידה פורצת דרך, במהדורה מוגבלת לקיץ.

סדרת הגלידות החדשה של פנדה וגןעדן כוללת שלושה טעמים ייחודיים: תירסטירה, גלידת קורנפלקס עם פאדג' הבוטנים הייחודי של פנדה, קרמלח - גלידת שוקולד פנדה עם רוטב קרמל מלוח ולוזינג איט, גלידת שוקולד פנדה ולוז בשלושה מרקמים-גלידה, פאדג' וחתיכות לוז.

בזכות הפיתוח הטכנולוגי החדשני של גןעדן והייחודיות של שוקולד פנדה שבטעמו ובמרקמו דומה לשוקולד חלב, סדרת הגלידות החדשה שמיוצרת במפעל של גןעדן בראשון לציון תתחרה מול גלידות השמנת פרימיום עם יתרון מול המתחרים מבחינת הערכים התזונתיים של המוצר שכן סדרת הגלידות החדשה מכילה כמחצית מכמות הסוכר בהשוואה לגלידות רגילות ומכילה מעט חומרי גלם טריים ואיכותיים מן הצומח.

ע"פ הערכות של גןעדן, שוק הגלידות הטבעוניות פרימיום מהווה כ-5% משוק גלידות הפרימיום בישראל, כאשר הסגמנט הטבעוני חווה קפיצה וזינוק במכירות. בשנת 2023 הוכפלו המכירות בהשוואה ל-2022, וזאת לאור השקתם של מותגים נוספים בקטגוריה ובשל מגמת "המפחיתנות", לפיה צרכנים מפחיתים באכילת מוצרי מזון מן החי. יש לציין כי שוק גלידות הפרימיום בישראל מהווה קרוב ל-50% מכלל שוק הגלידות.

לדברי הדס גולן שדה, סמנכ"לית השיווק של שוקולד פנדה: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם גןעדן ולהביא לצרכנים בישראל מוצר מעולה שמשלב את הטעמים הנפלאים של פנדה עם טכנולוגיה חדשנית מעולם הגלידות. זה חיבור טבעי בין שני מותגים טבעוניים מובילים תוצרת כחול לבן, שמותחים את גבולות הקטגוריה עם מוצרים טעימים ואיכותיים שעושים טוב לעולם"

המחיר: 35-39 שקל לפיינט (473 מ"ל), להשיג בוולט מרקט באזור המרכז, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט, רשתות ובתי טבע מובחרים.

הסקוטית מבית ישרקו מארז קיץ וויסקי טמנאולין סוביניון המחיר 199 שקל. יח"צ,
הסקוטית מבית ישרקו מארז קיץ וויסקי טמנאולין סוביניון המחיר 199 שקל/יח"צ

הסקוטי החדש

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקיץ 2024 מארז במהדורה מוגבלת של וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש TAMNAVULIN WHITE WINE CASK מסקוטלנד - הכולל בקבוקון מעוצב לשתיית וויסקי .

טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש הוא וויסקי סינגל מאלט שהתיישן בחביות אלון אמריקאי ובנוסף קיבל פיניש בחביות שהיה בהן קודם יין לבן מזן סוביניון בלאן מצרפת.

הוויסקי בעל גוון זהוב, ניחוחות בוסתניים ייחודיים של תפוח ירוק עם בננה, מלון דבש בשל ואפרסק לבן , וברקע ארומות דשא ירוק, פריחת יסמין, קוקוס ווניל. הוויסקי עשיר בטעמי טארט לימון מתקתקים- חמצמצים, אשכוליות ותפוזים אפויים עם רמז לקינמון. הוויסקי מעולה לליווי מנות קינוח או כמו שהוא לדראם של ערב.

טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש, מיוצר על ידי מזקקת טמנאוולין הנמצאת בספייסייד - האזור המפורסם ביותר בסקוטלנד לייצור וויסקי - על גדות נהר הליווט. המזקקה הוקמה בשנות ה- 60 של המאה ה- 20, כמו רוב המזקקות באותן שנים, כדי לספק וויסקי ליצרני בלנדד סקוטש. באמצע שנות ה-90, נסגרה המזקקה לרגל שיפוץ ושדרוג, והושבה לפעילות מלאה בשנת 2007. המזקקה מצוידת כיום בטכנולוגיה וציוד לייצור כ- 4,500,000 ליטר וויסקי בשנה וביטויי הוויסקי שלה משווקים בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

מחיר מומלץ: 199שקל, אלכוהול בנפח: 40%. השיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

קוקי שקיות צליה. יח"צ,
קוקי שקיות צליה/יח"צ

קוקי חכם

קוקי, המותג שמציע פתרונות חכמים במטבח, משיק שקיות צלייה חדשניות עם פטנט בלעדי: סוגר חכם ללא צורך בניקוב השקית.

הסוגר החכם של קוקי מאפשר יציאה של אוויר מבלי לנקב את שקית הצלייה ובכך שומר על ארומה ועסיסיות המזון במהלך הבישול. הכלים נשארים נקיים והעבודה במטבח קלה, נוחה ומהירה.

שקית הצלייה החדשה של קוקי עם הסוגר החכם מבטיח מקסימום עסיסיות וטעם למנות הבשר, העופות, הדגים והירקות. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את המרכיבים והתבלינים לתוך השקית, לסגור את שקית הצלייה עם הסוגר החכם, מבלי לחורר את שקית הצלייה ולהכניס לתנור.

שקיות הצלייה מגיעות במארז של 5 יחידות בגודל XL או 10 יחידות בגודל L+ סוגר חכם.

מחיר לצרכן של מארז: 9.90-12.90 שקל (לפי אפליקציית פרייסז ברשתות הגדולות), להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully