וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפת: 134 רופאים ורופאות חדשים הוסמכו בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן

9.7.2024 / 12:46

40% מהם ישתלבו במרכזים הרפואיים בצפון

בוגרי הפקלוטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בצפת עם פרופ אריה צבן, נשיא האוניברסיטה בטקס הסיום. אור כחלון,
בוגרי הפקלוטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בצפת עם פרופ אריה צבן, נשיא האוניברסיטה בטקס הסיום/אור כחלון

השבוע התקיים טקס קבלת תארי ד"ר לרפואה M.D, בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי, של אוניברסיטת בר-אילן, בעיר צפת. שמונים ושלושה בוגרים ובוגרות סיימו במסלול הארבע שנתי, חמישים ואחד בוגרים ובוגרות סיימו במסלול התלת שנתי. כ-40% מהבוגרים ימשיכו להתמחות במרכזים הרפואיים בצפון הארץ.

134 הרופאים החדשים צעדו בתהלוכה עם נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' אריה צבן דיקנית הפקולטה, פרופ' אורלי אבני, רקטור האוניברסיטה פרופ' אמנון אלבק, הנהלת הפקולטה והסגל, כשהם לבושים בגלימות לכיוון היכל התרבות, שם הוענקו התעודות.

דיקנית הפקולטה לרפואה פרופ' אורלי אבני: "כדי לגדל רופא צריך אוניברסיטה שלמה, את כל בתי החולים ומרפאות הקהילה שמסונפים אליה. אחד מיתרונותיה המובילים של הפקולטה ותכניות הלימוד שלה הוא החיבור המיידי לקהילה רב גונית של מטופלים וחשיפה למגוון רחב של אתגרים בריאותיים. משימת הכשרת רופאים מצוינים, קיום מחקר מוביל ברמה הבינלאומית, ופתיחת שערי הפקולטה לקהילה ולנוער - מתבצעת, כאן בגליל, יום יום, בזכות מסירותם האינסופית של חברי סגל - אקדמי ומנהלי, מדענים ורופאים מוכשרים, דרכי הוראה חדשניות ושיטות מחקר מתקדמות".

כחלק מהמגמה העולמית שהחלה בקורונה, מערכת הבריאות היום צופה יותר ויותר טיפול בקהילה, טיפול מרחוק ואשפוזי בית, והפקולטה תעניק לרופאים לעתיד כישורים קליניים לצד כלים טכנולוגיים להתמודד עם האתגר. בימים אלה נבנה בניין חדש לפקולטה לרפואה של בר-אילן, בלב העיר צפת. ייעודו של המבנה החדש הוא מרכז לחינוך רפואי . המבנה יכלול בין היתר, 5600 מ"ר של מרחבי למידה מתקדמים, אודיטוריום, ספריה חדשנית, ומרחבי פנאי - חדר כושר וקפיטריות. זאת, הודות לתרומתם הנדיבה של קרן עזריאלי, קרן רוטשילד ותמיכתה של ממשלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully