וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין פולג מונתה לדירקטורית גלובלית ללמידה ופיתוח ארגוני בקבוצת הטרוול-טק Travelier

9.7.2024 / 13:26

תעבוד יחד עם צוות ה-HR והנהלת החברה ותעסוק בפיתוח תפיסת המנהיגות והניהול של כלל מנהלי החברה, שימור ופיתוח עובדים, מחוברות לחברה ולמותג, הטמעה של ערכי החברה וחיזוק הזהות הארגונית, והתאמת פתרונות למידה לכל עובדי החברה

מעין פולג. עומר פרידמן,
מעין פולג/עומר פרידמן

מעין פולג מונתה לדירקטורית גלובלית ללמידה ופיתוח ארגוני בקבוצת הטרוול-טק Travelier ותוביל את מערך הפיתוח והלמידה של 600 עובדי הקבוצה בעולם. מעין תעבוד יחד עם צוות ה-HR והנהלת החברה ותעסוק בפיתוח תפיסת המנהיגות והניהול של כלל מנהלי החברה, שימור ופיתוח עובדים, מחוברות לחברה ולמותג, הטמעה של ערכי החברה וחיזוק הזהות הארגונית, והתאמת פתרונות למידה לכל עובדי החברה.

מעין שימשה בתפקידה האחרון דירקטורית גלובלית ללמידה ופיתוח ארגוני בחברת הסייבר Aqua Security והובילה בחברה את תחום מחוברות העובדים, פיתוח תפיסת המנהיגות והניהול בכל הדרגות, יישום מתודות לפיתוח קריירה של כל עובדי החברה וזיהוי של ערכים ארגוניים ובניית התרבות הארגונית סביבם. היא שימשה בעבר גם כיועצת ארגונית בחברת לוטם והייתה המנהלת הישראלית בארגון הבינלאומי זרעים של שלום והיתה אחראית על תכנון וניהול תוכנית הארגון בישראל וכן מספר תוכניות בארה"ב ובריטניה. מעין בעלת תואר ראשון במדעים שימושיים עם התמחות בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת רייכמן.

"מעיין מביאה איתה ניסיון עשיר בעולמות הייעוץ והפיתוח הארגוני בד בבד לתפיסת עולם רחבה ולקיחת הובלה בתפקידיה השונים. על כן, אין לנו ספק כי תוכל לתרום רבות לקבוצה ולהתוויית הדרך קדימה בעולמות הלמידה והפיתוח הארגוני" מסרה יעל יהודאי, CHRO של קבוצת טרווליר.

טרווליר הוקמה בשנת 2017 כ-Bookaway על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין יישומן במדינות שונות והחליטו למצוא פתרון אשר יגשר עליו. החברה מובילה מהפכה בהרגלי הזמנת תחבורה בין עירונית ומאפשרת למיליוני תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן מראש את הנסיעות, להזמין מקום ולהימנע ממפח נפש ותקלות כתוצאה מתפוסת יתר או פער בין הציפיות לחווית הנסיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully