וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת SpaceIL מגייסת עובדים לתפקידי הדרכה שילוו את תוכניתSpaceUP החדשה

9.7.2024 / 15:04

תוכנית SpaceUP היא תוכנית הדגל החינוכית החדשה של עמותת SpaceIL אשר נועדה להנגיש את תחום הנדסת חלל לתלמידים באמצעות חיבור לפרויקט הנדסי אמיתי - משימת בראשית, משימת החלל העמוק הראשונה של ישראל. כל הפרטים בפנים

SpaceUP. יחצ,
SpaceUP/יחצ

תוכנית SpaceUP היא תוכנית הדגל החינוכית החדשה של עמותת SpaceIL אשר נועדה להנגיש את תחום הנדסת חלל לתלמידים באמצעות חיבור לפרויקט הנדסי אמיתי - משימת בראשית, משימת החלל העמוק הראשונה של ישראל. התכנית עוסקת בחקר החלל ומציעה לתלמידים אפשרות ללמוד על חלל בצורה חווייתית, להכיר את האתגרים הקיימים במשימות חלל ולבצע מחקרים מדעיים המבוססים על נתונים אשר הגיעו מחיישני החללית. תוכנית הלימודים המיועדת לתלמידי חטיבות ביניים ותיכונים ומועברת במסגרת בתי הספר, הינה בינלאומית בהובלה ישראלית ופותחה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית.

בימים אלה, העמותה מגייסת עובדים למשרות הדרכה ייעודיות עבור התוכנית. במסגרת התפקיד המדריכים ילמדו על חלל בחטיבות ביניים וילוו את התלמידים בביצוע עבודות המחקר. המשרה הנה על פי שעות ומתאימה לסטודנטים.

מתאימים לתפקיד יעברו הכשרה במהלך חודשי הקיץ ויקבלו הדרכה וליווי מקצועי לאורך השנה. תחילת העבודה היא בשנת הלימודים הקרובה, בספטמבר 2024, ויש להתחייב לשנת לימודים שלמה.
דרישות התפקיד הן ניסיון בהוראה או הדרכה של מדע וטכנולוגיה במשך שנתיים לפחות, זיקה/ ידע בתחום החלל והמדעים ויחסי אנוש טובים.

לדברי שרון משאל, מנהלת פדגוגית בעמותת SpaceIL: "התכנית החדשה מאפשרת לתלמידים ללמוד על חלל והנדסת חלל באופן חווייתי באמצעות פלטפורמה אינטראקטיבית שפותחה במיוחד עבור התכנית ולבצע מחקרים המבוססים על נתוני אמת המגיעים מהחלל. אנו מחפשים כעת מדריכים אשר ילוו את התוכנית בבתי הספר השונים, ויסייעו לנו להנגיש באופן חווייתי את עולם התוכן המסקרן לתלמידים הצעירים. זוהי הזדמנות מעניינת עבור בעלי/לות זיקה לעולם החלל להצטרף לקידום החזון של העמותה".

קורות חיים יש לשלוח ל- cilli.natanson-koch@spaceil.com

  • עוד באותו נושא:
  • עמותות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully