וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבורה פור תצטרף לוועדה המייעצת של Bridgewise

10.7.2024 / 11:54

חברת הפינטק Bridgewise מודיעה על הצטרפותה של דבורה פור, מומחית וחוקרת מובילה בעולם בתחום קרנות הסל, לוועדה המייעצת שלה ומשיקה כלי מבוסס בינה מלאכותית לניתוח קרנות סל (ETF) וקרנות נאמנות גלובליות

דבורה פור. יחצ,
דבורה פור/יחצ

חברת הפינטק Bridgewise (ברידג'ווייז) הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמה טכנולוגית מבוססת בינה מלאכותית המנגישה תובנות וידע אודות מניות גלובליות בכל השפות, מכריזה היום על השקת כלי ניתוח מעמיק ראשון מסוגו של קרנות סל וקרנות נאמנות, ומספקת רמות בהירות שלא ניתן היה להשיג עד כה באמצעי ההשקעה הללו. כחלק מהמהלך, Bridgewise מודיעה על הצטרפותה של דבורה פור, מומחית וחוקרת מובילה בעולם בתחום קרנות הסל, לוועדה המייעצת שלה.

דבורה פור (Deborah A. Fuhr) היא שותפה מנהלת ומייסדת של ETFGI, חברת מחקר וייעוץ בתחום קרנות הסל וקרנות נאמנות. בעבר שימשה פר כמנהלת גלובלית של אסטרטגיית מחקר והטמעת קרנות סל וכמנהלת ב-BlackRock/Barclays Global Investors, כמנהלת וראש צוות אסטרטגיית השקעות במורגן סטנלי וכעמיתה ב-Greenwich Associates. היא אחת המייסדות וחברה בדירקטוריון של Women in ETFs וכן של פרק EMEA של Women in ETFs, והיא חברה בדירקטוריון יוזמת 'נשים בעלות השפעה' של Cancer Research UK לתמיכה במדעניות. היא זכתה בעשרות פרסים ותארים בתחום, ביניהם- פרס מנהיגות התעשייה האירופית של 100 Women in Finance.

קרנות סל (ETF), קרנות נאמנות ומוצרי השקעה דומים הפכו לאחד מסוגי ההשקעה הפופולאריים ביותר, כאשר נכסי הסחירות שהושקעו בתעשיית הקרנות סל העולמית גדלו ב-10.8% מתחילת שנת 2024, ועברו מ-11.63 טריליון דולר בסוף שנת 2023 ל-12.89 טריליון דולר. עם זאת, בשל כמות הנכסים העצומה המוחזקת בקרנות, לא ניתן לספק ניתוח מקיף, במיוחד בהתחשב בכך שפחות מ-20% מניירות הערך העולמיים מכוסים על ידי אנליסטים מקצועיים.

מדובר בבעיה ש-AI יכול לפתור- בעזרת שילוב של שתי טכנולוגיות בינה מלאכותית שפותחו ע"י Bridgewise - ניתוח למידת מכונה של רוב המניות העולמיות ומודל שפה זעיר מותאם אישית, Bridgewise מסוגלת לנתח את הקרנות והנכסים המרכיבים אותן ולספק מבט מעמיק ומפורט על כל אחד מהם, כמו גם המלצות קנייה/מכירה. הפלטפורמה של Bridgewise, המשרתת בתי השקעות וגופים מוסדיים ופיננסיים מ- 15 מדינות, תאפשר לראשונה ניתוח מעמיק של קרנות הסל והנאמנות, הכולל ניתוח פנדמנטלי, מידע על ביצועי עבר ומבנה העמלות, תוך מתן כיסוי בהיר וברור לרוב המכריע של הקרנות בשוק, בכל שפה עבור קרנות מכל העולם. תכונות הניתוח יעניקו למשקיעים חוויה ייחודית, ויספקו דרך חדשנית ואינטראקטיבית לסקור ולחקור אפשרויות השקעה כמו גם המלצות קנייה/מכירה לקרנות.

גבי דיאמנט, שותף מייסד ומנכ"ל Bridgewise: "בשנים האחרונות, אנליסטים של קרנות התמודדו עם אתגר עצום, כאשר אין ברשותם כלים לספק ניתוח יסודי ומפורט עבור כל נכס ונכס בקרנות פופולריות, במיוחד כאשר חלק מהקרנות מורכבות מאלפי מניות בודדות. הזמן הדרוש להשלמת ניתוח כזה עשוי להארך שבועות שלמים או יותר. הטכנולוגיות שלנו בתחום הבינה המלאכותית מאפשרות מחד רמת עומק חסרת תקדים בניתוח קרנות, עם כיסוי כמעט מלא של קרנות מכל העולם, כולל המלצות קנייה/מכירה עבור המניות הבודדות שבקרן, ומאידך הסבר בהיר ופשוט שיכול לשמש הן משקיעים מקצועיים והן מתחילים, בשפת האם של המשקיע."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully