וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים ומפונים: מתחתנים? הרשת הזאת מבטיחה הנחה של 30 אלף שקל

10.7.2024 / 12:10

רשת LAGO מבטיחה להעניק 30 אלף שקל לכל מילואימניק ומפונה שירצה להתחתן בחתונת חורף באחד ממתחמיה בראשון לציון. איך זה יקרה ומה התנאים?

מתחם האירועים LAGO. גיא סידי,
מתחם האירועים LAGO/גיא סידי

משרתים במילואים או שפוניתם מביתכם ב-7 באוקטובר? לדברי רשת LAGO, היא תעניק 30,000 שקל לכל מילואימניק ומפונה שירצה להתחתן בחתונת חורף (חתונות הקיץ סגורות*) באחד משלושת המתחמים שלהם בראשון לציון.

אז איך זה יתבצע? בלאגו מסבירים: "ללאגו יש מחירון קבוע שמבחין בין עונות השנה, יום בשבוע וכמות אורחים מינימלית. עלויות למנה בחתונת חורף נעות במתחמי אירועים במרכז הארץ בין 300-400 שקל (רק למנה. לא כולל תוספות כמו בר, תאורה, הגברה ועיצוב). המפונה/המילואימניק.ית בוחר.ת את המועד המתאים ומסך העסקה שחושבה בהתאם למחירון, יקבלו מענק של 30 אלף שקל".

עמית קפואנו, מנכ"ל רשת LAGO. יחצ,
עמית קפואנו, מנכ"ל רשת LAGO/יחצ

עמית קפואנו מנכ"ל רשת LAGO: "רצינו לסייע במעט במה שאנחנו יכולים למילואימניקים הלוחמים והלוחמות שלנו בהגנה בחזית ובעורף ולמפונים שעוברים שנה קשה במיוחד, לכן החלטנו להעניק 30 אלף שקל למילואימניקים ומפונים שירצו להתחתן אצלנו בלאגו בחתונת חורף - העונה הבאה שכבר החלו להירשם אליה. אנחנו מקווים שזה יוכל להקל במידת מה על האנשים האלה שמקריבים מעצמם, אם אלה הלוחמים בשדה הקרב, המילואימניקים התומכים בעורף ומפונים שהקריבו את כל חייהם בגלל הנסיבות, לכולם מגיעים רגעים גדולים של אושר והודיה מאיתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully