וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Optimove עברה למשרדים חדשים בניו יורק ומגייסת עובדים

10.7.2024 / 14:29

אופטימוב מגייסת בימים אלו עובדות ועובדים למשרדים בישראל, ארה"ב ובריטניה, שיצטרפו ללמעלה מ-500 עובדי החברה. בין המשרות הפתוחות בישראל ראש קבוצת מו"פ, מפתחי בקאנד, דבאופס, פולסטאק ומהנדסי דאטה, מנהל פרויקט וכן משרת סטודנט באופרציית הפיתוח

משרדי אופטימוב. יחצ,
משרדי אופטימוב/יחצ

חברת ההייטק Optimove, המפתחת ומנהלת פלטפורמות שיווק CRM מהמובילות בעולם, עברה למשרדים חדשים במנהטן במסגרת מהלכי ההתרחבות של החברה. המשרדים ממוקמים ברחוב ברודווי, סמוך לטיימס סקוור ומשתרעים על שטח של כ-1,000 מ"ר. מרפסת הבנין משמשת לפעילויות של העובדים, כולל חוג יוגה על רקע רבי הקומות של ניו יורק.

אופטימוב מגייסת בימים אלו עובדות ועובדים למשרדים בישראל, ארה"ב ובריטניה, שיצטרפו ללמעלה מ-500 עובדי החברה. בין המשרות הפתוחות בישראל ראש קבוצת מו"פ, מפתחי בקאנד, דבאופס, פולסטאק ומהנדסי דאטה, מנהל פרויקט וכן משרת סטודנט באופרצית הפיתוח. בנוסף מגייסת החברה בארה"ב נשות ואנשי אסטרטגיה, אנליסטים, אנשי הצלחת לקוחות ומפתחים בתחום ניתוח נתוני לקוחות, כשחלק מהמשרות מיועדות לבוגרי אניברסיטאות ללא ניסיון כחלק מתוכנית הבוגרים של החברה, למשרדים בלונדון מחפשת החברה מנהל CRM, מהנדס למידת מכונה, יועץ תובנות דאטה, מנהל פרויקט טכני ומנהל פיתוח עסקי. בסקוטלנד יש בחברה משרות פתוחות למפתח דאטה ובקאנד ולמנהל משרד.

אופטימוב ניו יורק - יוגה במרפסת. יחצ,
אופטימוב ניו יורק - יוגה במרפסת/יחצ

פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת 1,200 מותגים בתחומי הקמעונאות, iGaming, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווחיות של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע והביאו לכך שהחברה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר העולמית בתחום האורקסטרציה של קמפיינים שיווקיים רב ערוציים. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה.

שי פרנק, סמנכ"ל מוצר בכיר ו-GM אמריקה בחברת אופטימוב: "הצמיחה המהירה שלנו באמריקה מעידה על השינוי שמתרחש בשוק, כשהדגש עובר משיווק המתמקד במוצר או בשירות, לשיווק שמתחיל מהלקוחות ומתאים לצרכים ולרצונות הספציפיים שלהם. המשרדים החדשים והצוות ההולך וגדל בניו יורק, ישראל ובריטניה יאפשרו לנו לספק את הפתרונות לצורך חשוב זה שעולה מהשוק."

מידע נוסף על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות בקישור הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully