וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק ריסקיפייד מגייסת עשרות עובדים ברחבי העולם

10.7.2024 / 16:16

החברה ממשיכה בהתרחבותה ובין המשרות ניתן למצוא מגוון תפקידים כגון: אנשי פיתוח, מנהלי מוצר ועוד

ריסקיפייד. Pushnik Photography,
ריסקיפייד/Pushnik Photography

ריסקיפייד מעצימה עסקים כדי לאפשר לסחר האלקטרוני שלהם לצמוח תוך הסרת סיכונים אפשריים. בימים אלו היא מגייסת כ-30 עובדים חדשים למשרדיה השונים. החברה הוקמה בתל אביב בשנת 2013 ומעסיקה יותר מ-700 עובדים בישראל, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית, אירופה, אוסטרליה, ואסיה, שלהם תפקיד מרכזי בליבת פעילות חברות המסחר האלקטרוני, הבנקים ולקוחות הקצה.

"החברה ביססה את עצמה כמובילה בתחומה ובימים אלו מגייסת עשרות עובדים ברחבי העולם בשביל לשמור על ההובלה" מדגישה, סיון שאלתיאל מנהלת גיוס של EMEA וAPAC בחברה. עוד מוסיפה: "ריסקיפייד שמה דגש רב על טיפוח העובדות והעובדים ושביעות רצונם. זה מתבטא בהשקעת משאבים רבים בהכשרות טכנולוגיות בהתאם לצרכים ולרצונות ההתפתחות של העובדים, ברווחת העובדים. כמו כן החברה מייחסת חשיבות רבה לתרומה לקהילה, ולכן יצרה תוכנית ענפה שבנויה על תרומה של שעות עבודה בהתנדבויות לפרויקטים חברתיים וסביבתיים, לצד תרומה לקהילה במגוון תחומים".

ריסקיפייד. Ascaf Photography,
ריסקיפייד/Ascaf Photography

היא מוסיפה: "אנחנו עובדים עם הסוחרים הגדולים בעולם ועם מותגים גדולים שמשתפים עימנו פעלה לטובת הגנה מובטחת מפני החזרים כספיים, לוחמה בהונאות, ניצול לרעה של מדיניות, ולטובת שימור הלקוחות שלהם. הטכנולוגיה שלנו פותחה ומנוהלת בידי צוות גדול של עובדות ועובדים וביניהם אנליסטי סיכון, מדעני נתונים וחוקרים. הפלטפורמה שלנו המבוססת בינה מלאכותית, יודעת לנתח את היחיד מאחורי כל פעולה ולספק תובנות ופתרונות בזמן אמת. אנו עובדים עם חברות מובילות מסביב לעולם כדוגמת Wayfair, Gucci, Wish, GoPro ועוד רבים וטובים. אנחנו משגשגים בסביבת עבודה שיתופית, עם אנשים מעולים, כדי ליצור מוצרים שעושים טוב לעולם. ביומיום שלנו, ישנן הזדמנויות רבות ליצור ולתרום, מה שמעניק לנו תחושת משמעות, שגורמת לנו להיות הגירסה הטובה ביותר של עצמנו, ולהשאיר אימפקט אמיתי".

בין עשרות המשרות: Product Manager, Developer Experience Engineer, Product Marketing Manager ועוד.

לדרישות המשרות המלאות ולתפקידים נוספים - ניתן להיכנס לאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully