וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המדף: המוצרים שעוד לא הכרתם ועלו על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 13:03

יצאנו לבדוק מה חדש על המדפים בסופר ומצאנו: במבה באריזה עם נוכחות בטעם מפתיע, ארוחות טונה בקופסה לדרך, חידושים בתחום המשקאות והגבינות שמחליפים את השימוש בחלב, משקה אנרגיה שיושק בטעמי קיץ עם כוכבי רשת ומרכך כביסה בניחוח של גשם בעיצומו של הקיץ

אבא יחד עם אמא ועם ילדה קטנה עושים קניות בסופר. ShutterStock
חדשים על המדף: המוצרים שעוד לא הכרתם ועלו על מדפי הסופר/ShutterStock

ארוחה בקופסה

לקראת החופש הגדול ועונת הטיולים, מרחיב מותג הטונה 'סטארקיסט' את סדרת הארוחות המוכנות ומשיק שלושה טעמים חדשים, עשירים בחלבון: ארוחת לאנצ'בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי, ארוחת מיקס טונה מג'דרה עם אורז ועדשים, ארוחת מיקס סלמון עם קינואה אדומה וירקות.

סטארקיסט מציע פתרון לארוחות מזינות וטעימות לכל צורך ושימוש, תחת 2 קטגוריות: ארוחות לדרך מוכנות לאכילה (סדרת מיקס טונה ומיקס סלמון) - שלא מצריכות חימום ומוכנות לאכילה וארוחות לדרך לחימום במיקרו (סדרת לאנצ'בוקס) - 30-45 שניות בלבד.

כל אחת מהסדרות כללה עד היום שלושה טעמים שונים ומורכבת מחלבון (דג), ירק, ופחמימה ובימים אלו מתווסף טעם חדש בכל קטגוריה:

לסדרת לאנצ'בוקס מתוסף - לאנצ'בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי

לסדרת מיקס טונה מתווסף - נתחי טונה עם אורז ועדשים (מג'דרה)

לסדרת מיקס סלמון מתווסף - נתחי סלמון עם קינואה אדומה וירקות

סדרה הארוחות של טונה סטארקיסט מהווה פתרון קל ונוח לאלו שמעוניינים בארוחה מזינה ומאוזנת וגם זמינה ומהירה. הן עשירות בחלבון (14 עד 21 גרם חלבון לארוחה), ללא חומרים משמרים, קלות מאוד לנשיאה ובעיקר- מהוות ארוחה אידיאלית, מהירה להכנה.

להשיג ברשתות השיווק המוכרות

טעמים חדשים לטונה סטארקיסט מסדרת הארוחות החמות. יח"צ,
טעמים חדשים לארוחות המוכנות של טונה סטארקיסט/יח"צ

במקרר תחליפי החלב

טעים בקפה

אלפרו, המותג המומחה בתחליפי חלב והמוביל באירופה, מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב במקרר. לסדרה הכוללת מגוון משקאות על בסיס שיבולת שועל ושקדים, מצטרף טעם חדש ומרענן לקיץ: משקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל מוכן לשתייה.

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים מתאימים למגוון שימושים: כתוספת לקפה, להקצפה (למי מאיתנו שאוהב קפה הפוך), להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים.

משקה אייס קפה שיבולת שועל הינו ללא לקטוז, בעל רכיבים מהצומח, מקור לסידן, לוויטמינים ולסיבים תזונתיים. בנוסף הוא מרענן מאד ומתאים לשתייה בכוס כמו שהוא!

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. משקאות תחליפי חלב עם מכר של 185 מ' ₪ בינואר-מאי 2024 וגידול של כ- 6% מול ינואר-מאי 2023 . בנוסף, תחליפי החלב בקירור מהווים כ- 77% מסה"כ משקאות תחליפי חלב, עם מכר של כ-142 מ' שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלפרו אייס קפה. סטודיו שטראוס,
מהדורת קיץ מרעננת מבית 'אלפרו': אייס קפה שיבולת שועל/סטודיו שטראוס

כמו חלב

תנובה משיקה לראשונה את WHITE תחת המותג 'תנובה Alternative'. מדובר במשקה מן הצומח בטעם שדומה לטעם של חלב שיושק באריזת 1 ליטר מבוסס על שיבולת שועל, ופונה לקהל של מפחיתני מוצרים מן החי, שרוצים לשלב את היתרונות במשקה מן הצומח בתזונה היומיומית שלהם, יחד עם חוויה שיותר קרובה לחלב.

משקה WHITE מתאים לכל השימושים היומיומיים בחלב, כגון הוספה לקפה, דגני בוקר, שייקים, בישול, אפייה וכדומה. הוא מעניק חוויית קפה מעולה בזכות יכולות הקצפה מצוינות. כמו כן, הוא מועשר בסידן (120 גרם סידן ל-100 מ"ל) ובוויטמינים -B12, ויטמין D וויטמין E.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה: "תנובה ממשיכה לחדש ולהציע פתרונות חדשים לצרכן הישראלי. תפישת המגוון והבחירה האישית שכיחה היום גם בקטגורית החלב כאשר כמעט בכל מקרר ביתי או משרדי ניתן למצוא מגוון רחב של משקאות חלב. וכך בבתי הקפה כאשר אחת מכל שלוש כוסות קפה שנמכרות הן על בסיס חלב מן הצומח.

אחד החסמים שעדין מונעים צרכנים מכניסה לקטגורית תחליפי החלב הוא הטעם שמרגיש להם רחוק מהחלב הקלאסי. על כן פיתחנו בשנתיים האחרונות את 'WHITE', משקה מן הצומח שמבוסס על שיבולת שועל אך קרוב יותר בטעם, במרקם ובצבע לאלו של חלב ויאפשר לקהלים נוספים לאמץ את הקטגוריה".

לדבריה "עולם תחליפי החלב נמצא בצמיחה מתמדת, כאשר תחליפי החלב הם הקטגוריה ה-6 בגודלה במקרר החלב בישראל. ברמה העולמית, הקטגוריה צפויה להמשיך לצמוח ב-10% בממוצע בכל שנה עד שנת 2028. על פי נתוני סטורנקסט, שוק משקאות החלב מהצומח בישראל צפוי לגלגל ב-2024 כ-670 מיליון שקל, לעומת כ-625 מיליון שקל ב-2023. משקאות על בסיס שיבולת שועל הם הנפוצים ביותר מבין משקאות החלב מהצומח עם 43% מהמכר".

טווח מחירים למשקה 1 ליטר WHITE מסדרת משקאות 'תנובה Alternative', לפי אתר פרייסז: 9.90 -15.90 שקל ניתן להשיג בנקודות המכירה ורשתות המזון.

תנובה מרחיבה את סדרת אלטרנטיב. יח"צ,
תנובה מרחיבה את סדרת אלטרנטיב/יח"צ

חדשנות וחידושים מהצומח

Violife מבית Upfield, החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח, מהמובילות בתחום ובעלת ניסיון של יותר מ-30 שנים בפיתוח וייצור מוצרים טבעוניים, מרחיבה את שוק המוצרים ללא לקטוז ומהצומח והמצליחים שלה בשוק הישראלי. כל המוצרים 100% טבעוניים, לא מכילים אלרגניים, ללא חומרים משמרים ומועשרים בויטמין B12.

המוצרים החדשים:

פרוסות מוצרלה - טעם נוסף המצטרף למגוון פרוסות הגבינה הטבעוניות הקיימות של Violife. הטעם עדין ופרוסות המוצרלה מתאימות לכל שילוב ונהדרות בטוב. משווקות באריזת 200 גרם.

קרמית עם שום ועשבי תיבול - טעם חדש בקרמיות של Violife . במרקם קרמי שמתאים למריחה, כתוספת לסלט ולהעשרת טעמים בפסטות וקישים. משווקת באריזת 150 גרם.

מנדי מנדלמן, מנהלת השיווק והאופרציה בישראל של אפפילד העולמית: "Violife נמצאת בחזית השינוי העולמית לעבר מזון בר-קיימא, והחברה ממשיכה לפתח מוצרים טבעוניים איכותיים וטעימים לציבור הלקוחות. פרוסות המוצרלה והקרמית עם שום ועשבי תיבול מצטרפות לרשימת המוצרים המצליחים של החברה בישראל וזאת בהתאם לדרישה הגוברת בארץ למוצרים טבעוניים איכותיים".

תחליפי גבינה של יולייף. יח"צ,
מוצרים חדשים ל-Violife: פרוסות מוצרלה/יח"צ
תחליפי גבינה. יח"צ,
מוצרים חדשים ל-Violife: קרמית עם שום ועשבי תיבול/יח"צ

זמן נשנושים

במבה בוורוד מטאלי

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה במיוחד לעונת הקיץ 2024, טעם מיוחד ומפתיע של במבה במילוי - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי. אריזת המוצר בנראות בולטת על המדף, בצבע ורוד מטאלי ובעיצוב פודאפילי שלא רואים הרבה כמוהו במדפי החטיפים.

וופל בלגי הפך כבר מזמן לקינוח אהוב מאוד בקרב הישראלים, והוא מוגש כמנה אחרונה באין ספור מסעדות ברחבי הארץ. בסקר שנערך לבקשת אסם לבחירת הטעם החדש של סגמנט הבמבה במילוי, זכה הוופל בלגי להיות הטעם הכי מבוקש מבין האופציות של טעמים חדשים שהועלו (מחקר טעמים לבמבה במילוי שנערך בקרב כ-500 נשאלים, חברת קאנטר, ינואר 2024).

מהדורת הקיץ של במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי, שילוב מעניין בין הבמבה הקלאסית לבין הטעם הייחודי של וופל בלגי שמזגו עליו מייפל. השילוב של המליחות של הבמבה ביחד עם המתיקות מהקרם מייצר איזון טעמים מיוחד לצד משחק מרקמים מעניין בפה שמתאים לאוהבי הבמבה במילוי בכל הגילאים.

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008, כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת, ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים.

בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה שואפים תמיד לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים וטעמים מעניינים בקטגוריית החטיפים. אחרי לא מעט מהדורות מיוחדות של במבה במילוי בטעמים מעניינים כמו במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, ואפילו במבה במילוי קרם בטעם פתיבר החלטנו להביא את הדבר הבא והטעים במיוחד. במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי מבטיח חווית טעמים מרגשת ויוצאת דופן בפה שתרגש כל חובב במבה".

אסם - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי - 150 גרם. סטודיו אסם,
אסם - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי - 150 גרם/סטודיו אסם

על מדף המשקאות

טעמים של כוכבים

מותג משקאות האנרגיה XL גייס שניים מכוכבי הרשת האהובים בישראל יואב דגני (Festivy) ועומר לוי למהלך השקה מיוחד עבור 2 טעמים חדשים כאשר כל אחד מהכוכבים הנבחרים, ישיק טעם חדש שימותג ויקודם בדמותו, וילווה בקמפיין סרטונים שהופקו על-ידיהם ובשיתוף כוכבי רשת נוספים. עומר לוי, מלכת המתכונים המושחתים בטיקטוק עם XL בטעם מנגו-אננס, ויואב דגני (Festivy), הבלוגר והיוטיובר המוביל, עם XL בטעם משמש-אפרסק.

לצד יואב ועומר גויסו למהלך כוכבי רשת נוספים שישמשו כנבחרות של כל אחד מהכוכבים והטעמים שלהם וביניהם קווין רובין, הזמר יגל אושרי, אביתר עוזרי, רומי רביץ, הילי טולדנו, בן קיסר ועוד.

המהלך, בהפקת משרד התוכן וההפקה G גרופ, ילווה בסרטונים שיצרו כוכבי הרשת יחד עם מותג XL, כאשר באחד מהם עומר לוי מתאמצת ומוקפת בכוכבי רשת נוספים, עד שלבסוף "יולדת" בחדר הלידה את הטעם שלה. בסרטון שלו נראה יואב דגני מפתח את הטעם שלו ימים ארוכים במעבדה במבנה נטוש ביער, ובוחן את הצלחתו יחד עם חבריו כוכבי הרשת.

אירנה גורבן, מנהלת שיווק חטיבת האנרגיה: "אנחנו נרגשים לצאת למהלך שמחבר את כוכבי הרשת האהובים בישראל למותג משקאות האנרגיה האהוב בישראל. המהלך יוצא דופן ומערב את הקהל כך שכבר מהרגע הראשון יש לו הזדמנות לקחת חלק בהתרגשות יחד איתנו"

הילה דניאלי, מנהלת מותג XL: "הטעמים החדשים של עומר ויואב, לצד מהלך ההשקה הייחודי, הם פרי עבודה של חודשים רבים ומערב אנשי תעשייה מהמוכשרים בישראל. מחכים לשמוע מה יחשבו הצרכנים על המהדורה המוגבלת"

אקסל עומר ויואב. יח"צ,
אקסל במהדורת קיץ ב-2 טעמים חדשים שיושקו בשיתוף עם כוכבי רשת/יח"צ

ניקיון ואחזקת הבית

ניחוח של גשם בעיצומו של קיץ

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה את מרכך הכביסה מקסימה INSPIRATIONS בניחוח "LOVELY COTTON", רענן, עשיר ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן!

הניחוח החדש נוצר השראת ניחוח מרענן של גשם ראשון, ורד אנגלי וכותנה מפנקת. המרכך החדש עוצמתי ומותיר את הכביסה נעימה ורכה בניחוח שנותר לאורך זמן. האריזה המעוצבת, פרחונית וססגונית מחזקת את החוויה שבשימוש.

המחיר: 16.90 שקל (לפי אתר זאפ), 1 ליטר באריזה, להשיג ברשתות השיווק

מרכך כביסה סנו מקסימה lovely cotton. טל אזולאי,
מרכך כביסה סנו מקסימה lovely cotton/טל אזולאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully