וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגבור ממשיכים לממש נכסים: גבור נדל"ן תמכור את כל אחזקותיה בגבור הנדסה תמורת 6.3 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

27.3.2003 / 10:14

המכירה תבוצע לאורתם שבשליטת אמיר נחום, וכוללת ויתור על חובות של כ-4.5 מ' ש', תשלומים שנתיים בהיקף 1.3 מ' ש' לאחר חתימת ההסכם



מימוש הנכסים בקבוצת גבור ספורט נימשך והיום הודיעה חברת גבור נדל"ן כי היא משנה את ההסכם עליו חתמה לפני כחודשיים בקשר למכירת 30% מאחזקות גברו נדל"ן בחברת גבור הנדסה תמורת 5.2 מיליון שקלים. על פי ההסכם החדש תמכור גבור ספורט את כל אחזקותיה בגבור הנדסה (50%) לחברת אורתם שבשליטתו של אמיר נחום תמורת 6.3 מיליון שק. אמיר מחזיק ב-50% הנותרים מהחברה כך שגבור הנדסה תהפוך להיות חברה בבעלותו הלאמה.



על פי ההסכם ישולמו לגבור הנדסה 1.3 מיליון שקל על ידי אורתם ב-4 תשלומים שווים צמודים למדד מדי שנה, אך אלו ישולמו רק שנתיים לאחר ביצוע ההסכם. בנוסף, ישולמו 500 אלף שקל שיחולקו ל-16 תשלומים שווים מדי חודש החל מיום ביצוע העסקה. ייתרת התמורה בהיקף של 4.5 מיליון שקל תשולם באמצעות העברת התחייבויות מגבור נדל"ן לאורתם. למעשה, סוגרת כאן גבור נדל"ן מעגל ומבקשת להעביר הלוואות שנטלה לצורך ההשקעה במניות גבור הנדסה לחברת אורתם - היקף ההלוואות הללו מסתכם ב-4.5, כך שלאחר ההסכם יועברו התחייבויות אלו לאורתם.



בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי חוב של אורתם וגבור הנדסה בהיקף של 637 אלף שקל יוחזר לחברה במועדים מקבילים לתשלומים השנתיים. במידה וההסכם יושלם, צפויה גבור לרשום רווח ברוטו של 1.5 מיליון שקל, שיוכר באופן יחסי עם כל תשלום ותשלום. לשם אישור העסקה, תכונס האסיפה הכללית של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully