וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: רצים כמו עז, מתאפרים ללא מראה ומעצבים בית שמח

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 14:37

בין המוצרים החדשים מעולמות הלייף סטייל, מצאנו איפור שלא מחייב מראה, סרום עם גוון, ניחוחות מובילים לקיץ, הלבשה מתחת לבגדים, נעלי ריצה שיגרמו לכם לרוץ כמו עז בהרים, שת"פ יצירתי לנשים מועצמות, כוס ייחודית לדרך ופריטים לעיצוב בית שמח

mac glow play. יח"צ חו"ל,
מתאפרות ללא מראה: mac glow play/יח"צ חו"ל

איפור

מתאפרות ללא מראה

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק 2 מוצרים חדשים בסדרת GLOW PLAY: סומק קרמי וגמיש + באלם שפתיים רך ולחותי.

באלם הלחות לשפתיים והסומק החדשים במרקמים מיוחדים, מבטאים שובבות מודרנית עם המוטו "לא צריך מראה כדי להתאפר", להנחה באמצעות קצות האצבעות לשדרג וליצור מראה איפור מושלם ללא מאמץ!

Glow Play Tendertalk Lip Balm - שפתון לחות לא חייב להיות משעמם! באלם לחות לשפתיים בפורמולה ייחודית בעלת טכנולוגיית pH המסייעת בהתאמת גוון השפתון לשפתיים שלך. ניתן להשתמש בו גם על הלחיים כסומק מבריק או כבסיס לצללית. מועשר ברכיבי לחות והזנה המחזקים את מחסום עור השפתיים ומכיל 91% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה נקיה, ללא פרבנים, פרפין, שמן מינרלי ומרכיבים מן החי. האריזה מיוצרת מחומרים הניתנים למחזור. מוצע ב- 9 גוונים שונים. המחיר לצרכן: 115 שקל.

Glow Play Cushiony Blush - סומק קרמי וגמיש, המעניק הסמקה טבעית, מראה בריא וזוהר טבעי. הפורמולה קלילה ומתאימה לשימוש גם על השפתיים, עם גימור מאט רך וצבע קליל ולא מתאמץ. מטשטש מראה נקבוביות וקמטוטים. אריזת הקומפקט שלו מכילה כ- 43% פלסטיק ממוחזר והפורמולה הנקייה שלו אינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, אתנול, בישום או מרכיבים מן החי. מוצע ב-12 גוונים שונים. הגוונים הכי נמכרים עד היום לצד גוונים חדשים ומשגעים. מחיר לצרכן: 165 שקל.

את המוצרים החדשים של MAC ניתן להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין

shiseido revitalessence skin glow foundation spf30. יח"צ חו"ל,
shiseido revitalessence skin glow foundation spf30/יח"צ חו"ל

מומחיות ממונפת

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק מייק אפ לעור זוהר במיוחד REVITALESSENCE SKIN GLOW, כולל חומרים פעילים לטיפוח העור ומספק תוצאות זוהרות שנשארות זמן רב לאחר הורדת האיפור.

שתי תמציות פרו-ביוטיקה חזקות מהן מורכב המייק אפ, הן קפיר מותסס וניאצינמיד - שמתדלקות את היכולת לשמור על מחסום עור בריא עם גוון טבעי וזוהר. תוך שבוע אחד בלבד, הקמטים העדינים מופחתים והעור נראה חלק ובהיר יותר.

"מינפנו את המומחיות שלנו במדעי העור ובטכנולוגיה כדי לפתח מייק אפ עם יתרונות טיפוח מוכחים קלינית", אומרת דבורה רוס, סגנית נשיא בכירה לשיווק גלובלי של SHISEIDO Makeup. הנוסחה חסרת המשקל, השוכנת בבקבוק בגוון פנינה העשוי מחומרים ממוחזרים, מרגישה כמו נוסחה לטיפוח העור תוך שהיא מספקת 24 שעות של לחות ו-12 שעות של כיסוי בינוני עם גימור זוהר.

כדי ליצור בסיס שמרגיש כמו סרום, מדעני SHISEIDO היו חלוצי טכנולוגיית המעטפת. טכנולוגיה ​​ייחודית זו כורכת פיגמנט במרכיבי טיפוח העור, כך שמרכיבים פעילים חזקים חודרים תחילה לעור הפנים לקבלת זוהר בריא מבפנים החוצה. אחד הכוכבים של הנוסחה

הגוונים נוצרו בהשראת חומרים הנפוצים בטבע, באדריכלות או בעיצוב ברחבי יפן. "ניתן להשתמש בגוון קצת יותר עמוק כדי לחמם את העור ולהשיג אפקט נושק לשמש", אומר בוהמר. REVITALESSENCE SKIN GLOW Foundation אינו מכיל טלק, פרבנים, מיקרופלסטיק, שמן מינרלי או ניחוח ומתאים לכל גווני העור, כולל עור רגיש.

המחיר: 290 שקל. להשיג ברשת סופר פארם, משביר, בי ובאתר לילית

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
herbes vives. יח"צ,
herbes vives, הבושם החדש לגבר מבית האופנה Hermès/יח"צ

ניחוחות

ריח של טבע אחרי הגשם

רשת אפריל משיקה בבלעדיות את הבושם החדש לגבר H24 Herbes Vives מבית האופנה Hermès. מי שאחראית על יצירת הבושם היא הבשמית האגדית של בית הרמס כריסטין נאג'ל. H24 Herbes Vives הינו ניחוח שמתאים לגבר המודרני שנמצא בתנועה, הוא בוטני, צבעו עשבי וירוק והוא מאופיין בתווים של אגס טרי, פטרוזיליה, מנטה ועשבי תיבול עם שילוב של תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם.

נאג'ל, שמגיעה מרקע בכימיה אורגנית, נעזרה במגוון רחב של כלים, כולל מולקולות סינתטיות פורצות דרך, כדי להגשים את חזונה ליצירת הבושם. כשנאג'ל רקחה את הבושם היא ניסתה לשחזר רגע שמפליא אותה כל פעם מחדש. לדבריה: "שאבתי השראה מהריח המשמח של הטבע אחרי הגשם. כשהטבע והעיר עדיין ספוגים במים, הם משחררים ריחות חדשים בצבעים חדשים. זוהי הזמנה לראות דברים אחרת- בתשומת לב רבה יותר ובדרכים חדשות: ורידי העלה, החספוס של האספלט והשילוב שביניהם".

להשיג ברשת חנויות אפריל.

משביר קוראז' לאו פל. קוראז',
קוראז' לאו פל, המחיר: 585 שקל ל-100 מ"ל, 420 שקל ל-50 מ"ל, משביר/קוראז'

חלום ליל קיץ

רשת המשביר משיקה בושם חדש בקולקציית בשמי היוקרה של Courrèges קוראז' יצירת הניחוח החדש: לאיו פל הבושם החדש, Courrèges - L'eau Pale.

קוראז' לאיו פל הוא בושם שנרקח בהובלת ניקולס דה פליז, המנהל האמנותי של בית האופנה Courrèges. הוא מורכב מתווי ריח רעננים, בהשראת סיפור חולף של ליל קיץ - מסע חזרה מהחוף מתחת לשמיים זרועי כוכבים עם זיכרונות נמוגים על ידי טל הלילה.

קוראז' לאיו פל מעוצב על ידי תוואי הריח של אי ים תיכוני, זיקוק שרף של בנזואין, לתוך לב של צבעי מים, עם ניחוח לימון מועצם, מלווה ברמז קל של לבנדר. הבושם מורכב דרך התרשמויות שכבתיות, האחיזה העקשנית של ג'ינג'ר מזן קוסטוס, מחזקת את התערובת עם ניחוח ייחודי שנצמד ונותר על העור. איזון בין חצאי טונים של האו דה פרפיום מספר את סיפור העלמות האור בין הערביים.

מחיר לבקבוק של 585 שקל ל-100 מ"ל, 420 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בלעדית בחנויות נבחרות של רשת המשביר ובחנות האון ליין של הרשת.

בושם מס' 12 מחיר 499 שקל. בן ברנד,
אינסנס פרפיומס, בושם מס' 12, המחיר: 499 שקל/בן ברנד

חוויה חושית ממוספרת

הבשמים של אינסנס פרפיומס מחברים נכון בין ניחוחות יסוד ומיוצרים בגראס, צרפת - בירת הבישום העולמית, על ידי צוות פרפורמרים ותיקים בעלי ניסיון עשיר. כל בושם בקולקציה מכיל כ-30% תמצית ריח ויחד עם אלכוהול טבעי ידידותי לסביבה ולגוף, מבטיח חוויית בישום עוצמתית ומתמשכת.

מורכבות ועומק מייחדים את הבשמים של אינסנס פרפיומס, כל ניחוח מורכב ממספר שכבות ריח המתחברות יחד בצורה מאוזנת, יוצרות הרמוניה מושלמת שמחזיקה על הגוף לאורך זמן. זוהי הזמנה לגלות עולם חדש של ניחוחות, שבו כל התזה היא חוויה חושית מרגשת.

מחיר הבשמים משתנה בהתאם למספר הבושם ונע בין 399-499 שקל. להשיג בפריסה ארצית (ברשת BE פארם, גוד פארם ובחנויות בוטיקים של בשמים ברחבי הארץ) ובאתר הבית

חדש בגולברי וקוקטית חולצה 140 שקל. ליאור קסון,
חדש בגולברי וקוקטית , מחיר החולצה: 140 שקל/ליאור קסון

אופנה

לאור הצלחתה של קולקציית הקפסולה שעיצבה האמנית שירה ברזילי "Koketit" לבית האופנה GOLBARY, מושק אוסף חדש של טי שירטים במהדורה מיוחדת.

הקולקציה החדשה נכנסת לחנויות גובלרי בימים אלה, והיא כוללת 4 טי שרטים במפתח וי ועגול שעוצבו באיורים שונים כביטוי אישי של האמנית להעצמה נשית ובאמצעות סמלים ואיורים המזוהים איתה.

האיורים, עושים שימוש מנוגד של שפתיים אדומות, או שפתיים צבעוניות יחד עם דמויות מתאר בשחור או לבן, כחול , ורוד הפזורים על החולצה ובכך יוצרות אסתטיקה בולטת ויזואליות צבעונית וססגונית בולטת ושונה המעוררת עניין והשראה באינטרפציה מיוחדת. האוסף החדש הוא ללא ספק "פיס" אופנתי לאלו המעריכות אמנות, אסתטיקה ונשיות בעוצמתה

הסגנון האמנותי המבוהק של שירה ברזילי, הוא יצירת סקיצות אינטואיטביות של דמויות נשיות ברישומים חד קווים , אותם היא משלבת את הנופך האישי שלה ליצירה, לשפה האמנותית הייחודית.

המחיר לחולצה: 140 שקל. הקולקציה החדשה זמינה ב-80 סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר החברה, החל מה 28.7.2024 ובמהלך חודש אוגוסט.

המשביר - גוזיה ותחתון ברזילאי בצבע ירוק זית של המותג kenneth cole nyc מחיר הגוזייה לפני הנחה 150 שקל ומחיר התחתון לפני הנחה 60 שקל. יונתן לוי,
המשביר - גוזיה ותחתון ברזילאי בצבע ירוק זית של המותג kenneth cole nyc מחיר הגוזייה לפני הנחה 150 שקל ומחיר התחתון לפני הנחה 60 שקל/יונתן לוי

הלבשה תחתונה

מתחת לבגדים

רשת המשביר משיקה קולקציית הלבשה תחתונה חדשה של מותג האופנה KENNETH COLE NYC עם מגוון דגמים קלאסיים וטרנדיים ונוחות מקסימלית המתאפשרת באמצעות בדים איכותיים, נושמים ונעימים, המחטבים את הגוף ומעניקים תחושת נוחות מירבית.

הקולקציה מורכבת מגוזיות וטופים בגזרות קלאסיות, ותחתונים תואמים בגזרות היפסטר, ברזילאי וחוטיני, העשויים כותנה איכותית. בנוסף, הקולקציה מציעה פריטים מתוחכמים מבד דקיק ונעים המיוצרים בטכנולוגיית Laser Cut מיוחדת המבוססת על הדבקה ללא תפר.

הטופים בקולקציה החדשה מגיעים עם ריפוד קל נשלף, בגזרות שונות כמו גוזיית ספגטי, טאנק טופ וחזיות V עם סגירה אחורית. התחתונים תואמים ומגיעים גם הם בגזרות היפסטר, ברזילאי, חוטיני וביקיני. הצבעוניות של הקולקציה מתאפיינת בגוונים הכי טרנדיים כמו שחור, לבן, קאמל, ניוד בהיר וזית ירקרק בעיצוב חלק ונקי.

טווח מחירים: תחתונים בגזרות שונות: 60 שקל לפני הנחה | טופים וחזיות: 100-150 שקל לפני הנחה. ניתן להשיג בסניפי המשביר לצרכן ובחנות האונליין

hoka speedgoat6. מחיר 699 שקל. יח"צ hoka,
hoka speedgoat6. המחיר: 699 שקל/יח"צ hoka

בבית ובדרכים

SPEEDGOAT 6 מבית HOKA קלה יותר, בולמת יותר ועם ריבאונד יוצא דופן

של HOKA , מושק כעת בגרסה חדשה, משופרת, פורצת גבולות ומאפשרת ריצה יציבה יותר בהרים ועל סלעים

לאור ההצלחה המסחררת של דגם נעלי ריצת השטח המפורסם ועתיר הפרסים SPEEDGAOT לאורך השנים, HOKA משיקה כעת את SPEEDGOAT 6, הגרסה החדשה והמעודכנת בעלת שיפורים משמעותיים, ומגיעה כעת בצבעים חדשים ונועזים: צבע חאקי-כתום וצבע כחול-ים.

משמעות השם "Speed-Goat" הוא עז הרים מהירה, כזו ששום אתגר לא יוכל לעצור אותה.

הגפה טבעונית, עשויה מחומרים ממוחזרים כולל השרוכים. חלק עליון ארוג קל משקל שבנוי משתי שכבות עם אוורור משופר. השריכה מדויקת וחובקת את הגפה לכף הרגל לתנועה בטוחה ויציבה. בחרטום הנעל מעטפת הגנה על הבהונות מפני חבטות, אבנים ומכשולים בשטח.

השיפור המשמעותי בדגם החדש הוא הסוליה. הסוליה התחדשה עם תבנית עקב-חרטום גבוהים יותר. עשויה מ- CMEVA מוקצף בתוספת חומרים חדשניים שהפכו את SPEEDGOT 6 לקלה יותר, בולמת יותר ועם ריבאונד יוצא דופן. תבנית הסוליה עמוקה יותר ועוטפת את כף הרגל בדגש על העקב להגברת היציבות בתוואי שטח לא יציב ומשתנה.

הדגם מגיע בגרסה רחבה בלבד לגברים ונשים טווח מידות נשים: 36.5 ועד 42.5, טווח מידות גברים: 40.5 עד 48.

המחיר: 699 שקל. להשיג בחנויות הקונספט של HOKA במתחם מנדרין ובקניון M הדרך, אצל ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, באתר ובמגוון חנויות המשווקות HOKA בישראל.

בקבוק תרמי מתאים לרכב בנפח 480 מל מבית הפיל היפני 229 שח. יח"צ חו"ל,
בקבוק תרמי מתאים לרכב בנפח 480 מל מבית הפיל היפני 229 שח/יח"צ חו"ל

רעננים בדרך

מותג הכלים התרמיים היפני "הפיל היפני" מציג את הבקבוק התרמי החדש לרכב, המעוצב במיוחד להתאמה להנחה בצורה יציבה במתקן הכוסות שליד הנהג, בכדי להרוות את צימאונו בזמן הנהיגה ולספק לו משקאות קרים, צוננים ומרעננים או חמים, בטמפרטורה יציבה לאורך זמן גם בדרכים.

הבקבוק מתהדר בעיצוב קל משקל וקומפקטי, כך שניתן לנייד אותו בקלות ברכב או בכל מקום אחר מחוץ לבית. הוא כולל חלל פנים עשוי מפלדת אל-חלד מלוטשת בגימור SlickSteel עמיד בפני כתמים ובעל פייה רחבה, מה שהופך אותו לקל למילוי, ריקון וניקוי. מכסה הבקבוק החכם מצויד בנעילת ביטחון למניעת דליפות ופתיחה קלה בלחיצה, המאפשרת שתייה נוחה ביד אחת בלבד וללא מאמץ.

הבקבוק כולל גם מערכת אוורור ייחודית לשתייה בטוחה ונעימה. הבקבוק זמין בנפח של 480 מ"ל וכולל חלקי פלסטיק ללא BPA, מה שמבטיח שימוש בטוח ובריא. זמין בצבעים: אדום, ירוק זוהר, חום כהה וכסוף לבחירה.

המחיר: 229 שקל. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג

kare להשיג באולם התצוגה משה לוי 11 ראשלצ. יח"צ קארה חו"ל,
kare להשיג באולם התצוגה משה לוי 11 ראשלצ/יח"צ קארה חו"ל

בית שמח

באולם התצוגה של KARE, מותג ההום דיזיין הבינלאומי, מוצגים מאות פריטים אקלקטיים וקולקציות מגוונות המתאימות לכל סגנון עיצובי עם קריצה הומוריסטית המזוהה עם המותג. בין הקולקציות החדשות ניתן להתרשם מסדרת פריטים בהשפעת 'דופמין', טרנד עיצובי חדש, שמטרתו להפוך את הבית למקום שמח.

טרנד עיצוב הדופמין מעניק תחושה של זרימה אנרגטית ותחושת התחדשות בחללים באנרגיה חיובית. זהו טרנד מיקרו שבולט באמצעות אקססוריז ורהיטים מושכי עין. נוכל להתרשם לדוגמא, משולחנות צד עם פלטת זכוכית צבעונית בצורת פרח, מראה ניאו-בארוקית עם כתמי צבע ניאון, מנורה עם ציור של פנים, אגרטלים בעיצוב שובב, שולחנות בצורת גביע גלידה ועוד. אילו יחד הופכים למוקדי משיכה המאירים את הסלון או כל חלל נוסף בבית.

באולם התצוגה שעבר למשכנו החדש בראשון לציון המתפרש על שטח של 950 מ"ר, ניתן להתרשם ממנעד רחב מאוד של קולקציות המותג, המציעות מאות פריטים בעיצובים וצבעים מתוחכמים, החל ממערכות ריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד.

טווח מחירים כללי: אקססוריז וחפצי נוי- החל מ-259 שקל | מערכות ריהוט החל מ-180שקל | גופי תאורה החל מ-499 שקל | מוצרי טקסטיל החל מ-129 שקל | תמונות החל מ- 459 שקל, שטיחים החל מ- 1000 שקל. להשיג בחנות KARE משה לוי 11, בית UMI ראשל"צ ובאתר המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully