וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Decathlon מרחיבה את תחומי ההשפעה שלה ומשיקה חברת השקעות

14.7.2024 / 14:16

Decathlon PULSE תשקיע בחברות חדשניות שביכולתן להביא שינוי באקו-סיסטם של הספורט העולמי תוך קידום של מודלים עסקיים חדשים וברי-קיימא. בנוסף - תפעל החברה החדשה לרכישת חברות ומותגי ספורט חזקים

KEYVISUAL DECATHLON PULSE 1 SQUARE BLUE. יחצ,
KEYVISUAL DECATHLON PULSE 1 SQUARE BLUE/יחצ

Decathlon משיקה את Decathlon Pulse, חברת בת בבעלות מלאה שמטרתה לבנות מנועי צמיחה ארוכי טווח חדשים, ולקדם את שאיפתה של Decathlon: להניע אנשים באמצעות נפלאות הספורט.
כמובילה עולמית בשוק הספורט והוולנס, שוק המציע הזדמנויות צמיחה גדולות, Decathlon חותרת להוביל דרכים חדשות להרחיב את השפעתה לטובת האנשים, הקהילה הבינלאומית וכדור הארץ. כגוף עצמאי בתוך הקבוצה, Decathlon PULSE תשקיע באנשים ובעסקים חדשניים שחולקים עמה ערכים ומחויבויות דומים.

כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של Decathlon PULSE , Decathlon תשלים את פעילויות הליבה של הקבוצה, בשלושה תחומי פעילות בכדי להשיג צמיחה לטווח הארוך: החברה תפעל ליצירה ופיתוח של רעיונות עסקיים להשלמת הפעילות של Decathlon לטובת חיזוק ערכה כקבוצה, תשקיע בחברות חדשניות שביכולתן להביא שינוי באקו-סיסטם של הספורט העולמי תוך קידום של מודלים עסקיים חדשים וברי-קיימא, ובנוסף - תפעל לרכישת מותגי ספורט חזקים לצד חברות הפצה למוצרי ספורט, שפעילותן מבוססת על רעיונות מהפכניים ומודלים עסקיים פורצי דרך.

במשך שנים רבות, Decathlon השקיעה בחברות במטרה להשפיע בכל שלבי הערך של אקוסיסטם הספורט הבינלאומי. מאז 2018, Decathlon השקיעה קרוב ל-400 מיליון אירו בשותפויות, החל מהשקעות בסטארטאפים וחברות קטנות ועד לרכישות מותגי פרימיום כמו AllTricks ו-Bergfreunde.

פרנק ויגו. יחצ,
פרנק ויגו/יחצ

פרנק ויגו, מונה למנכ"ל Decathlon PULSE. ברברה מרטין קופולה, CEO של Decathlon העולמית, תשמש כיושבת הראש.

מנכ"לית DECATHLON העולמית ויו"ר DECATHLON PULSE, ברברה מרטין קופולה: "אנו נרגשים להשיק את DECATHLON PULSE המסמנת אבן דרך משמעותית במסע שלנו לתת את השירות הטוב ביותר לצרכני הספורט של המחר. DECATHLON PULSE היא ישות נפרדת, אך משלימה ל-DECATHLON שתי החברות פועלות לשם אותה המטרה שהיא להניע אנשים דרך נפלאות הספורט".
מנכ"ל DECATHON PULSE, פרנק ויגו: "אנו בפתחו של מסע חדש ומרגש, המונע על ידי התשוקה לספורט והחזון להעצים את ההשפעה שלנו על חייהם של אנשים. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם חברות ואנשים המשנים את כללי המשחק, בהם אנו משקיעים תוך שמירה על האוטונומיה המלאה שלהם כדי ליצור תעשיית ספורט טובה יותר".
Decathlon PULSE תחפש חברות חדשניות בכל העולם ובמטרה לפרוץ את כל הגבולות. החברה תשקיע גם בחברות חדשות בתחילת דרכן וגם בחברות ותיקות המובילות את השוק, בכל רחבי העולם. בנוסף לפיתוח חברות חדשות בתוך הארגון ובמטרה שיהפכו לעסקים עצמאיים חדשים. החברות בהן תשקיע DECATHLON PULSE יהיו עצמאיות ואוטונומיות. הביצועים שלהן לא יהיו קשורים ל-Decathlon; והן יתפתחו באופן עצמאי, תוך שיתופי פעולה שיקדמו את שני הצדדים.

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully