וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבועות חלשים: ביטקוין זינק ב-13.7% בשבוע

15.7.2024 / 10:49

את'ריום עלה ב-15% בשבוע גם הוא; ומי הם ה"לווייתנים" שניצלו את השפל היחסי במטבע כדי לקנות בזול?

מטבעות דיגיטליים/pexels

"לווייתני ביטקוין" ניצלו עד תום את השפל בשוק הקריפטו מוקדם יותר החודש, וצברו כ-71,000 מטבעות ביטקוין בקצב המהיר ביותר מאז אפריל 2023.

אותם לוויתנים, יישויות שזכו לכינוי זה מאחר ובבעלותן כמויות גדולות של ביטקוין, אספו מטבעות בשווי של 4.3 מיליארד דולר שרובם, נקנו במחירים נמוכים יותר, כאשר ביטקוין ירד ל-54,200 דולר ב-5 ביולי,זאת על פי נתונים של חברת ניתוח הבלוקצ'יין IntoTheBlock.

פחות משבועיים אחרי השפל המקומי שקבע ביטקוין מתחת ל-54,000 דולר, ואחרי הניסיון הכושל לחסל את המתמודד המוביל לנשיאות, דונלד טראמפ שהביא לעליות מחיר בשוק, ביטקוין נסחר כעת במחיר של 62,900 דולר למטבע, ומשלים עליה של 13.7% בשבוע בלבד.

אתריום (ETH), לא נשאר חייב, ומזנק גם הוא למחיר של 3,340 דולר למטבע, ומשלים עליה שבועית של כמעט 15%.

בינתיים, כמו שבדרך כלל קורה בשווקים הפיננסים, השחקנים הקטנים והפחות מנוסים, מכרו את המטבעות שלהם בשפל האחרון, לאותם לוויתנים.

על פי ניתוח כתובות הארנקים של רשת הבלוקצ'יין של ביטקוין, נראתה עלייה של 261 נטו במספר ארנקי הביטקוין המחזיקים יותר מ-10 ביטקוין במהלך עשרת הימים הראשונים של חודש יולי.

ביטקוין. Lightrocket, GettyImages
ביטקוין. ניסיון ההתנקשות בטראמפ השפיע/GettyImages, Lightrocket

לא כולם קונים

למרות אותם קונים, נראה שלא כל לווייתני הביטקוין מתכננים לאסוף מטבעות ולהחזיקם. כתובת ארנק רדומה, שלא הייתה בה פעילות כ-12 שנים, התעוררה לפתע אתמול (א'), אותה כתובת, העבירה כ-1,000 מטבעות ביטקוין בשווי של כמעט 60 מיליון דולר לשתי כתובות ארנקים חדשות, כפי שדווח ב-Whale Alert.

בנוסף, בורסת Mt.gox, אותה בורסה מדוברת שנפרצה ב-2014 וכעת מחזיקה מטבעות ביטקוין לנושים שלה, מתכננת להפריש עוד כ-8 מיליארד דולר, ואליה הצטרפה ממשלת גרמניה, שמכרה כ-50,000 מטבעות ביטקוין שהוחרמו מספר שנים לפני כן, ולפיכך, נראה כי היא אינה מעוניינת להחזיק ביטקוין בשווי 3 מיליארד דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

עלייה רוחבית בשוק הקריפטו

שוק הקריפטו כולו, הוסיף לערכו ביממה האחרונה כ-3%, שאלה מסתכמים בלא פחות מ-60 מיליארד דולר.

בהובלת ביטקוין ואתריום, מטבעות רבים נוספים נסקו עשרות אחוזים, המובילים שהם היו מטבעות המימ הקשורים לטראמפ, אך גם המטבעות האלטרנטיבים הגדולים, בניהם סולאנה (SOL), דוג'קוין (DOGE), צ'יינלינק (LINK) ועוד, שעלו בהתאמה כ-5.8%, 4,5% ו-5.3% ביממה האחרונה, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully