וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה ברגר מצטרפת לעמותת רעות כסמנכ"לית פיתוח וגיוס משאבים

15.7.2024 / 14:15

ברגר מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה מ-25 שנה בתחום פיתוח וגיוס תרומות משמעותיות, ניהול צוותים מצטיינים ותכנון אסטרטגי

נורה ברגר. אירה רדזינסקי,
נורה ברגר/אירה רדזינסקי

עמותת רעות הודיעה על הצטרפותה של נורה ברגר לצוות ההנהלה הבכיר של העמותה בתפקיד סמנכ"לית פיתוח וגיוס משאבים (Chief Development Officer), החל מה-1 ביולי 2024.

נורה ברגר מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה מ-25 שנה בתחום פיתוח וגיוס תרומות משמעותיות, ניהול צוותים מצטיינים ותכנון אסטרטגי. היא עבדה בארה"ב, ישראל, בריטניה ואוסטרליה, כאשר ב-15 השנים האחרונות התמקדה במגזר הארגונים היהודיים ללא מטרות רווח, בתפקידים בכירים עם אחריות גוברת בתחומי גיוס כספים וניהול.

בית החולים השיקומי רעות תל אביב מקדם בימים אלה, בשותפות עיריית תל אביב-יפו וקרן תל אביב, את התוכנית להקמת הקמפוס השיקומי הגדול בישראל. על פי התוכנית, בית החולים יעתיק את מקומו משכונת יד אליהו לשטח בשדה דב בצפון מערב העיר תל אביב.

כיום מונה בית החולים, המסונף לפקולטה לרפואה ולמקצועות הבריאות באוניברסיטת תל אביב, 12 מחלקות, 356 מיטות ומגוון מרפאות ומכונים. עם השלמת התוכנית, צפוי בית החולים להרחיב את שירותיו בתחומי השיקום והגריאטריה ולהיות הקמפוס השיקומי הגדול והמתקדם בישראל, כך שיספק מענה לצרכים ההולכים וגדלים בתחומי השיקום בישראל.

עידו שריר, מנכ"ל רעות: "אנו מברכים בחום על הצטרפותה של נורה להנהלת העמותה. אנו מאמינים כי הניסיון הרב והמגוון של נורה יביא ערך רב לגיוס המשאבים עבור בית החולים הקיים שלנו, ובמיוחד באתגר המשמעותי העומד בפנינו - גיוס המשאבים להקמת הקמפוס החדש."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully