וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה וסיילספורס משיקות אפליקציית B2B ראשונה מסוגה בישראל

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:00

תנובה וסיילספורס משיקות את אפליקציית PowerSale, אפליקציית B2B ראשונה מסוגה בישראל לשימוש צוותי המכירות בשטח. האפליקציה תספק תצוגה מקיפה ומהירה של נתוני הלקוח ותאפשר אינטראקציות מותאמות אישית ושיפור תהליכי עבודה

שי מיקהל סמנכ'ל מערכות מידע וטכנולוגיות בתנובה. רמי זרנגר,
שי מיקהל סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בתנובה/רמי זרנגר

האפליקציה PowerSale שמשיקות תנובה וסיילספורס מובילה עולמית ב-AI CRM, פותחה ונבנתה ע"י צוותי Salesforce Professional Services, על בסיס האפליקציה לנייד של סיילספורס, Tableau ו-Consumer Goods Cloud, תשנה את אופן העבודה של נציגי המכירות של תנובה בשטח ותשפר את ממשקי העבודה מול הלקוחות בשטח.

בשנה שעברה השיקו תנובה וסיילספורס את PickSale, אפליקציית B2B ללקוחות קמעונאים ושף, המאפשרת ביצוע הזמנות מכר בצורה עצמאית ומאובטחת. האפליקציה תרמה להרחבת פעילות המכר לדיגיטל ב-60%, כאשר למעלה מ-10,000 לקוחות תנובה משתמשים באפליקציה ויותר מ-50% מכלל הזמנות החברה מבוצעות דרכה.

שי מיקהל סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בתנובה: "אנו גאים להשיק את אפליקצית PowerSale עבור מנהלי המכירות שתעניק להם ערך משמעותי בניהול המכירות בשטח ותהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית למערך המכירות. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מנהל המכירות יוכל לקבל החלטות, לייעל תהליכים ולהפיק ותובנות מבוססות דאטה אונליין מכל מקום ובכל זמן. PowerSale כשמה כן היא - מסמלת כוח ועוצמה למערך המכירות".

האפליקציה מספקת נקודת מבט הוליסטית של 360 מעלות על הלקוח, משלבת נתוני לקוח, הזמנות, פניות שירות, החזרות, פעילויות מכירה, כשהכל במקום אחד, ותוך סנכרון לאייפדים ולכלי המכירה בשטח. בנוסף, בעזרת מדדים ותובנות ויזואליות של Tableau האפליקציה מציידת את אנשי המכירות ביכולת קבלת החלטות מבוססות נתונים, שיסייעו להם לשפר את אסטרטגיות מכירות, לעמוד ביעדים ולקבל החלטות מושכלות בקלות. האפליקציה מאפשרת התאמה אישית של אינטראקציות וייעול תהליכי העבודה שלהם.

"אנו גאים להשיק את אפליקציית ה - B2B הראשונה מסוגה לצוותי המכירות בשטח" אמר גיל שיפר, RVP Professional Services Sales ב-Salesforce. "תם הצורך לעבור בין מספר אפליקציות. PowerSale מציעה פתרון ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחלק, ומציגה את עוצמת הטכנולוגיה שלנו, אשר משנה את פני תפעול מכירות השטח. הטכנולוגיה שלנו מעניקה לנציגי מכירות את הכלים שהם צריכים כדי להצליח בשוק התחרותי של היום".

משה סרוסי, סמנכ"ל המכירות בתנובה: "האפליקציה אשר הושקה מאפשרת למערך חטיבת המכירות של תנובה להמשיך ולהיות המתקדם, האפקטיבי והגמיש ביותר בשוק המזון. התבססות על מידע והפקת תובנות עסקיות הינה דרך חיים בחטיבה והפלטפורמה החדשה מהווה צעד ענק נוסף בכיוון זה".

גיל שיפר. באדיבות סיילספורס,
גיל שיפר, RVP Professional Services Sales ב-Salesforce/באדיבות סיילספורס

סיילספורס היא המובילה העולמית ב-AI CRM שהוקמה בשנת 1999 והיא מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה - ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ'יין - להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.

סיילספורס ישראל הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: בינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח.

מאז הקמת החברה בישראל, סיילספורס העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן ב-2015; אימפליסיט ב-2016; דאטורמה ב-2018; בונובו ו-Clicksoftware ב-2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהל אורן וינטר ומועסקים בו מעל 750 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully