וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אלייב: אקזיט ראשון של 300 מיליון דולר תוך 4 שנים

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 20:11

הקרן, אשר מתמקדת בהשקעות בחברות בשלות בתחום הטכנולוגיה הרפואית הייתה שותפה להובלת האסטרטגיה הקלינית של חברת אינוולב, בהתאם למודל ההשקעה של הקרן, שמטרתו לייצר אבני דרך קליניות ורגולטוריות בעלות ערך

רפואה וטכנולוגיה. ShutterStock
רפואה וטכנולוגיה/ShutterStock

קרן אלייב שהוקמה ביולי 2020 וגייסה 110 מיליון דולר, ומנוהלת ע"י השותפים, פרופ' ארי שמיס - לשעבר מנכ"ל אסותא ומנכל בית החולים הכללי בשיבא, פרופ' רפי ביאר - לשעבר מנכ"ל בית החולים רמב"ם, מישל חביב - לשעבר מנכ"ל הדסית ביו אחזקות, ודודי קליין - לשעבר ראש אגף חדשנות באסותא, רושמת אקזיט ישראלי ראשון של מעל 300 מיליון דולר לאור השקעתה בחברת אינוולב ביו מדיקל (Innovalve), העוסקת בפתרונות חדשניים לטיפול בטוח יותר במסתמי לב, בעסקה שדווחה היום על ידי ענקית המכשור הרפואי האמריקאית Edwards Lifescience.

הקרן, אשר מתמקדת בהשקעות בחברות בשלות בתחום הטכנולוגיה הרפואית הייתה שותפה להובלת האסטרטגיה הקלינית של חברת אינוולב, בהתאם למודל ההשקעה של הקרן, שמטרתו לייצר אבני דרך קליניות ורגולטוריות בעלות ערך אסטרטגי משמעותי.

בשנים האחרונות מסתמנת הקרן כאחת מהקרנות המובילות בתחום הבריאות. הקרן הפכה לגורם מוביל ומשפיע בתחום ההשקעות בטכנולוגיה הרפואית בישראל ותמיכתה בהייטק הרפואי בישראל ונחשבת לאמינה וחזקה בקרב חברות ומשקיעים בארץ ובעולם, דבר שהוכיח עצמו גם בתשעת החודשים האחרונים.

חברת אינוולב ביומדיקל, היא רק השקעה אחת מתוך 12 חברות הפורטפוליו של הקרן בשנים האחרונות, הכוללות בין השאר גם את חברות Magenta, Navina, Cynerio ועוד. בין המשקיעים של הקרן ניתן למצוא את לאומי פרטנרס, מנורה,, Carilion Clinicקבוצת CBG בבעלות איש העסקים וינסנט צ'נגוויז (המושקעת ישירות גם בחברת innovalve), ומשקיעים פרטיים, מקומיים ובינלאומיים.

חברת אינוולב ביו מדיקל מפתחת פתרונות מתקדמים לטיפול חדשני ובטוח יותר בתחלואה של מסתמי הלב באופן זעיר פולשני. אדוורדס היא אחת השחקניות החשובות והמובילות בעולם בתחום המכשור הרפואי ללב. עסקת הרכישה היא הבעת אמון חסרת תקדים של חברת ענק אמריקאית בטכנולוגיה ישראלית שתגיע למיליוני מטופלים ברחבי העולם, תציל חיים רבים ותשפר את רפואת הלב ברמה הגלובלית.

פרופ' ארי שמיס, שותף מייסד בקרן ALIVE הוסיף כי: "אנחנו גאים באקזיט ראשון מבין עוד רבים שיבואו לקרן ALIVE שמגייסת בימים אלה את הקרן השנייה. האקזיט של חברת אינובלב הושג בין השאר, בזכות מימוש אסטרטגית ההשקעה הייחודית והממוקדת של קרן ALIVE ליצירת ערך עסקי אסטרטגי לצד הערך למטופלים תוך מעורבות עמוקה וסיוע לקידום פעילות חברות הפורטפוליו ולתעשיית ההיטק בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • השקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully