וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנינג'ה משתלט על הבישול בחוץ: משיק לראשונה טאבון וגריל-מעשנה

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 9:10

שריג אלקטריק, היבואן הרשמי של המותג NINJA בישראל, משיק לראשונה את קטגוריית מוצרי החוץ של המותג, Ninja Woodfire, הכוללת גריל מעשנה וטאבון לבישול, צלייה ואפייה מחוץ לבית

הגריל מעשנה החדש של נינג'ה דגם og853 בעברית של היבואן הרשמי, מחיר 2490 שח. יח"צ שריג,
הגריל מעשנה החדש של נינג'ה דגם og853 בעברית של היבואן הרשמי, מחיר 2490 שח/יח"צ שריג

כפי שהוכיח המותג עם כל מכשיר חדש שהושק בישראל, גם במכשירי החוץ החדשים ישנה התאמה מלאה לשוק המקומי, אם זה ברמת הבטיחות לשימוש חיצוני בעזרת תקע בעל פחת המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי וכיסוי הכלול בכל אחד מהמכשירים המאפשר אחסון מחוץ לבית בכל מזג אוויר, ואם ברמת חווית השימוש עם פאנל תצוגה בעברית וחוברת מתכונים כשרה שהותאמה לטעם הישראלי.

לדברי גיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של חברת "שריג אלקטריק": "תחום ה"על האש" הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית ובשנים האחרונות ניכרת התחזקות מרשימה בקטגוריה זו. כיום, יותר ויותר אנשים מגלים את שדרוג החוויה על ידי הוספת נתחים מיוחדים ושיטות צלייה מתקדמות, המעשירות את חווית הבישול והאירוח בחוץ".

"חצי מיליון מכשירי גריל של נינג'ה כבר נמכרו בישראל"

קמחי מוסיף ומתגאה: "בשנת 2020 השקנו בישראל את הגריל הביתי ושדרגנו את פעולת ה"על האש" בתוך הבית בלי כל העשן מסביב, ומאז נמכרו למעלה מחצי מיליון יחידות ומכירות המכשיר ממשיכות לגדול מידי חודש.

מכשירי Shark Ninja ידועים באיכותם, בטכנולוגיה המתקדמת ובנוחות שהם מציעים לצרכנים. אנו גאים להשיק בימים אלה את הגריל החיצוני עם המעשנה ואת הטאבון אובן של נינג'ה, כדי לשדרג את חווית ה-Outdoor, להביא חדשנות לכל מרפסת, גינה וגג ולגלות דרכם עולם חדש של "על האש" מסורתי, צלייה ועישון נתחים ופיצות ביתיות ומגוונות".

על-האש על חשמל וטעמי עישון

הגריל מעשנה החדש (Ninja OG853) הינו קודם כל גריל חיצוני, משפחתי, עוצמתי וייחודי שמביא את חוויית ה"על האש" עם המכשירים החשמליים, אל מחוץ לבית.

הגריל מעשנה החדש מגיע עם משטח צלייה גדול במיוחד שיכול להכיל עד כ-10 המבורגרים במקביל והוא לוקח את חווית האירוח צעד אחד קדימה עם טכנולוגיית עישון מתקדמת המאפשרת לעשן בשתי דרכים: עישון ארוך מסורתי ועישון קצר להוספת טעמי עישון על ידי שימוש בפלט עץ אמיתי. המוצר מגיע עם מדחום דיגיטלי מובנה ו-4 תוכניות בישול הכוללות בנוסף לגריל ולעישון גם טיגון באוויר חם החוסך עד 75% מהשומן וצלייה המשמשת כתנור חיצוני.

מחיר: 2,490 שקל. לטובת מיקסום חווית השימוש, שריג היבואן הרשמי מציע לרכוש מעמד ייעודי ומקורי של נינג'ה עבור המכשירים במחיר מוזל של 349 שקל (במקום 699 שקל) כהטבה לרוכשים ממשווקים מורשים. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר שריג היבואן הרשמי

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
הגריל מעשנה החדש של נינג'ה דגם og853 בעברית של היבואן הרשמי, מחיר 2490 שח. יחצ שריג,
הגריל מעשנה החדש של נינג'ה דגם og853 בעברית של היבואן הרשמי, מחיר 2490 שח/יחצ שריג

מה שטאבון יכול לעשות

טאבון האובן החיצוני (Ninja OO103), הוא למעשה מכשיר המחליף את תנור הלבנים המסורתי ובנוסף, מעבר להכנת פיצות באופן מקצועי בעזרת תוכניות מותאמות אישית, שדרכה ניתן ליהנות מפיצה מושלמת בלחיצה כפתור, הטאבון כולל גם 7 תוכניות בישול נוספות בניהם עישון, צלייה גורמה, צלייה מקס, אפייה ועוד להכנת מגוון מאכלים שלא תאמינו שניתן להכין בטאבון.

בדומה לגריל מעשנה, גם בטאבון תנור יש אפשרות לעשן בשתי דרכים: עישון איטי וארוך לטעמים עמוקים או עישון מהיר על ידי הוספת טעמי עישון לכל אחת מתוכניות הבישול השונות. תוכנית נוספת מעניינת במכשיר היא התוכנית החכמה 'צלייה גורמה' שלמעשה פועלת בשני שלבים: הראשון לצריבה וסגירה של הנתח והשלב השני הינו צלייה בטמפרטורה נמוכה יותר לאורך זמן, כך שהנתח יוצא קריספי מבחוץ ועסיסי מבפנים.

טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי. צילום. יחצ שריג,
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח/יחצ שריג

הטאבון מסוגל להגיע עד לטמפרטורה של 370 מעלות ולביצועים וטמפרטורות מדויקות של תנור מקצועי. הכנת פיצה בטאבון לוקחת כ 2.5 דקות בלבד! עם פיזור חום אחיד למניעת התעסקות וסיבובים מיותרים של הפיצה, בזמן שאחת נאפת אפשר להכין את הבאה.

המחיר: 2,490 שקל. לטובת מיקסום חווית השימוש, שריג היבואן הרשמי מציע לרכוש מעמד ייעודי ומקורי של נינג'ה עבור המכשירים במחיר מוזל של 349 שקל (במקום 699 שקל) כהטבה לרוכשים ממשווקים מורשים. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר שריג היבואן הרשמי

טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי. יחצ שריג,
טאבון תנור חיצוני של נינג'ה דגם oo103 במחיר 2490 שח בעברית מבית שריג היבואן הרשמי/יחצ שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully