וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים זה חופשה: כל מה שכדאי לקחת לחופשה המשפחתית

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 0:20

החופש הגדול בעיצומו ומשפחות רבות מתארגנות לחופשת הקיץ ממש עכשיו. מצאנו פריטים שיהפכו את הטיסה לנוחה יותר ואת החופשה לטובה, יעילה ומקרבת

משפחה יוצאת לחופשה. ShutterStock
ילדים זה חופשה: כל מה שכדאי לקחת לחופשה המשפחתית/ShutterStock

על הטיסה או בזמן נסיעה - זמן חופשה נועד להנאות וצבירת חוויות משותפת אך הוא גם זמן איכות המעניק הזדמנות לקרבה ופתיחות, שיח והתקדמות. מצאנו פריטים שייסעו לכם להעביר זמן יעיל עבור הילדים ועבור הקשר המשפחתי

מתגלגלים למטוס

מזוודת טרולי עלייה למטוס לילדים מעוצבת לרכיבה (RIDE-ON SUITCASE) מאוירת בדמות ספיידרמן מקולקציית המזוודות החדשה DREAM2GO DISNEY מבית סמסונייט.

המזוודה עשויה פוליפרופילן שהוא חומר חזק ועמיד ביותר, עם מערכת של 4 גלגלים יציבים, מערך פנימי דו-צדדי נוח לאריזת תכולה עד 30 ליטר, סגירה בשני מנעולים, שתי ידיות אחיזה קדמיות לרכיבה, רצועת אחיזה ארוכה - ניתנת לחיבור מקדימה ומאחור והניתנת לניתוק - כדי לגרור המזוודה או לחילופין לשאת אותה על הכתף, משולבת תג שם, תוצרת אירופה, ללא PVC!

המחיר: 595 שקל לצרכן. ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות.

מזוודת ילדים סמסונייט מסדרת dream2go disney. 595 שח.. יח"צ חו"ל,
מזוודת ילדים סמסונייט מסדרת dream2go disney המחיר: 595 שקל/יח"צ חו"ל

רגשות וסרטונים

סיפורי ילדים מקוריים להאזנה בקבצי אודיו ולצפייה בסרטוני הנפשה בשפה מונגשת לילדים, עם חכמה וקריצה של הומור.

לוליפ הוא חבר דמיוני המתווך בין עולם הילדים לעולם המבוגרים באמצעות מגוון רחב של סיפורי ילדים, פרי עטו של רוני שטיינברג, לקידום ערכים חברתיים וחינוכיים כמו: סבלנות, הקשבה והתמודדות עם רגשות כמו פחד, אהבה וקנאה. האזנה משותפת תאפשר שיח פתוח וקרבה.

המחיר לקיט סיפור: 19 שקל, מבצע קיץ: רוכשים שני ספרים ומקבלים שניים נוספים במתנה. הסיפורים מתאימים לילדים בגילאי 2-9. להשיג ב-lollip , אתר סיפורים לכל המשפחה.

הסיפור הגעתי לאיבוד. יח"צ,
סיפורי ילדים מקוריים להאזנה בקבצי אודיו ולצפייה בסרטוני הנפשה, הסיפור הגעתי לאיבוד/יח"צ

רגעים של פתיחות

סדרת משחקים רגשיים בשיתוף המרכז לוויסות רגשי, פותחו על ידי שלי זאנטקרן, יאפשרו לכל הורה וילד להכיר ולהביע את מגוון הרגשות באמצעות משחק ילדים.

בסדרה 6 משחקים: מיינדפולי - לתרגל טכניקות קשיבות, איזה זעם הורס - להכיר את 50 המיומנויות החברתיות ולתרגל שליטה עצמית, שומר הרגשות - להביע רגשות, מי מה מו - מי מזהיר אותנו מפני סכנה? מה מרגישים כשיש פרפרים בבטן? ואיזה רגש מציב לנו גבול ברור?, תפוס את הרגש - מי שיתפוס את הרגש ראשון ויזהה אותו במהירות הוא המנצח, סידרו אותי - מי אוהב את הסדרה? מה התפקיד של הרגש? לגילאי +3.

המחיר 90 שקל, להשיג בחנויות טויס אר אס.

סדרת משחקי הקלפים - מה מי מו. יח"צ,
סדרת משחקים רגשיים בשיתוף המרכז לוויסות רגשי - מה מי מו/יח"צ

ערכת הכנה

לילדים העולים לכתה א', מציעה קרביץ לקחת לחופשה ערכת הכנה המסייעת בלימוד אותיות וספרות, הכרת צורות, פיתוח חשיבה מתמטית, יסודות ראשית הקריאה, מושגים מבית הספר, פיתוח דמיון, מיומנויות גזירה והדבקה, ופעילויות לפנאי והנאה כמו מבוכים, תפזורת, סודוקו ועוד.

הערכה המכילה 2 חוברות הכנה לכתה א', 2 דפי מדבקות, 2 דפים מחיקים (אחד בעברית ואחד בחשבון), 2 טושים מחיקים, סט של 6 עפרונות צבעוניים. המחיר: 70 שקל. בנוסף, תמצאו ברשת גם תגי שם מעוצבים למזוודות ולתיקים, המחיר: החל מ-10 שקל. להשיג ברשת חנויות קרביץ

קרביץ, ערכת הכנה לכיתה א' המחיר: 70 שקל. יח"צ קרביץ,
קרביץ, ערכת הכנה לכיתה א' המחיר: 70 שקל/יח"צ קרביץ

מייפד דיגיטלי

לא רק מציירים, גם לומדים. ערכת המייפד החדשה של משחקי יצירה כוללת ערכה חינוכית ללימוד כמויות, כתיבת אותיות ומספרים ובתוך כך מפתח את המוטוריקה העדינה.

בנוסף, מאפשר ציור תמונות ביד חופשית או עבודה בשבלונות. הערכה כוללת את תוכנת הלימוד הנוספת, עט כתיבה מיוחד למייפד, 15 שבלונות ציור בצורות שונות, 8 כרטיסי עבודה ועוד. סוללה כלולה בערכה. מתאים מגיל 5 ומעלה.

מוצע במחיר של כ- 80 שקל. להשיג באתרי סחר וברשתות צעצועים מובחרות ברחבי הארץ

מייפד דיגיטלי כ-80 שקל משחקי יצירה אורדע עם ערכה חינוכית ללימודים. יח"צ,
מייפד דיגיטלי כ-80 שקל משחקי יצירה אורדע עם ערכה חינוכית ללימודים/יח"צ

שימו ראש

המותג הישראלי "ד"ר גב", השיק לאחרונה קולקציית נסיעות הכוללת מוצרי תמיכה לטיסות ונסיעות שיעניקו נוחות בכל רגע ובכל מקום וישמרו על בריאות הגוף.

הצורך נולד בעיקר על רקע ריבוי טיסות הלואו-קוסט, שבהן הצפיפות וגודל הכיסאות אינם אופטימליים לישיבה ממושכת, לשינה ולמנוחה. הקולקציה כוללת כריות טיולים בעיצוב ארגונומי לתמיכה וליציבה של הראש והצוואר (החל מ-69 שקל)

כריות תמיכה מוויסקו אלסטי, כולל כרית עם מנגנון עיסוי בשתי דרגות (99-149 שקל) ועוד. להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב

כרית עם עיסוי של ד"ר גב 149 שקל. יח"צ,
כרית עם עיסוי של ד"ר גב 149 שקל/יח"צ

שקט מוחלט או סאונד לבחירתכם

בין אם הטיסה ארוכה או קצרה, בין אם תשבו ליד אדם אהוב או זר מוחלט שלא תרצו לשמוע אותו נושם בכבדות בזמן שינה או מפטפט עם היושבים לצידו, לא קל לעבור טיסה שלמה ללא אוזניות.

האוזניות החדשות של המותג "מארלי", עשויות 100% מחומרים ממוחזרים מעץ במבוק ופלסטיק ממוחזר, הן אוזניות תוך-אוזן בלוטות' עם בקרת מגע קלה לשימוש, כולל מיקרופון מובנה מותאם במיוחד לשיחות טלפון.

המחיר. 219 שקל, להשיג בחנות הדגל בדיזנגוף סנטר באתר

6. אוזניות ליטל בירד של מארלי 219 שקל. יח"צ,
אוזניות ליטל בירד של מארלי, 219 שקל/יח"צ

מאורגנים היטב

ארגונית למזוודה היא פטנט המיועד בכל מי שצריך להתרענן לפני נחיתה אבל לא רק. ארגונית המדפים של "בי פטנט" נכנסת בקלות למזוודה, ובשעת הצורך לוקחים אותה לשירותים ותולים אותה על וו לשימוש נגיש ונוח.

הארגונית נפתחת לרווחה, מסודרת למשעי וקלה לתפעול וריכוז כלי הרחצה. מיותר לציין שהיא תשמש אתכם גם במקום האירוח בו תשהו, ללא צורך לפרוק את המוצרים.

המחיר: 129 שקל, להשיג באתר bpatent

ארגונית מזוודה בי פטנט מרוכז. יח"צ,
ארגונית מזוודה בי פטנט מרוכז, המחיר: 129 שקל/יח"צ

כאילו יצאת מהמספרה

מברשת DAFNI® active אלחוטית, קלה וקומפקטית, מתאימה לנסיעות לצורך טאצ' אפ קטן שעושה הבדל גדול, היא מאפשרת החלקה ועיצוב מהשורש ועד הקצוות, בכל זמן ובכל מקום בתנועת הברשה פשוטה.

המברשת מגיעה עם תיק טרמי, כבל USB וסוללה נשלפת שעומדת בתקנים מחמירים לעלייה למטוס, היא מיוצרת בטכנולוגיה רשומת הפטנט לשמירה על שיער בריא לעיצוב בטמפרטורה של עד 185 מעלות למקסימום תוצאות במינימום נזק לשיער.

המחיר: 499 שקל. להשיג ברשתות סופר־פארם, טרמינל איקס, מחסני חשמל, שקם אלקטריק בדיוטי פרי.

dafni active  המחיר: 499 שקל. יח"צ,
dafni active המחיר: 499 שקל/יח"צ

מטעינים בדרכים

מטען נייד בקיבולת 20000 מיליאמפר/שעה עם תצוגת מידע על מסך LCD, תמיכה בטעינה מהירה, 2 יציאות מסוג USB-A ויציאה אחת מסוג USB-C מבית Essentials - מוצע במחיר 249 שח. להשיג בסניפים ובאתר istore

מטען נייד. יח"צ,
מטען נייד, מטען נייד בקיבולת 20000 מיליאמפר/יח"צ

איתור וביטחון

שימוש באביזר האיתור AirTag מאפשר דרך קלה לעקוב אחרי כל הדברים שלנו. ניתן לצרפו למפתחות, למזוודה, לתיק הגב כשיוצאים לטיול ועוד, וכך הם נמצאים ברדאר שלנו באמצעות אפליקציית FIND ME.

המחיר: 129 שקל. להשיג בסניפים ובאתר istore

אייר טאג. יח"צ,
אביזר האיתור AirTag, המחיר: 129 שקל./יח"צ

לא מוותרים על טיפוח גם בזמן חופשה - כמה פעמים נאלצתם לזרוק לפח את מוצרי הטיפוח שלכם בשלב הביטחון בשדות תעופה הזרים? הנה כמה ערכות טיפוח בגודל מיוחד שמיועדות בדיוק לזמן חופשה

יסודות השיקום

ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה ומהרופאים המומחים בעולם בתחום הצערת העור, משיקה את קיט הנסיעות החדש מסדרת המוצרים MAHUT, המכיל חמישה מוצרים לשיקום בסיסי של העור בכל מקום.

הערכה מגיעה בתיק שחור ממותג שייכנס לכל תיק בקלות והשימוש בתכשירים יסייע לעור להתאים את עצמו לאקלים ביעד בו אתם שוהים. המחיר: 930 שקל לערכה, להשיג אצל סקין תרפיסטיות מוסמכות ובאתר

מיני קיט מהות של דר מרינה לנדאו 930 שקל. עדי חזן,
מיני קיט מהות של ד"ר מרינה לנדאו, המחיר: 930 שקל/עדי חזן

ניקוי, טיהור ואנטי אייג'ינג

פולה בליק משיקה ערכת מוצרים לשגרת הטיפוח מעבר לים: סבון פנים עם תמציות צמחים לשמירה על עור נקי, רענן ולח, 60 מ"ל, סרום אנטי אייג'ינג להצערת העור המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה לטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור, 10 מ"ל ותמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור, 10 מ"ל המחיר לערכה: 199 שקל. להשיג אצל פולה בליק דיין בקליניקה, באתר של פולה, בדיוטי פרי ובמטוסי אל על

קיט נסיעות של פולה בליק מחיר 199 שקל. עדי גלעד,
קיט נסיעות של פולה בליק, מחיר: 199 שקל/עדי גלעד

לא רק בלונדינית

חברת הטיפוח הבינלאומית לשיער Moroccanoil מציעה מגוון מארזים עם מוצרים בגודל מיוחד לשיער ולגוף שמתאימים לנסיעות, לדוגמא: מארז לשיער בלונדיני זוהר שכולל שמפו ומרכך סגולים לניקוי והזנה עדינה של השיער תוך נטרול גוונים נחושתיים/ צהבהבים לא רצויים וכן, שמן טיפולי סגול חדש להשבת החיוניות, הרכות והברק, למראה בריא יותר.

מחיר המארז: 110 שקל. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר המותג.

מארז לשיער בלונדיני זוהר moroccanoil, מחיר 110 שקל. moroccanoil,
מארז לשיער בלונדיני זוהר moroccanoil, מחיר: 110 שקל/moroccanoil

מים המלח אל מעבר לים

מותג הטיפוח הבינלאומי, SABON השיק סדרת מוצרים לטיפוח הפנים המבוססת על 3 שלבים: ניקוי , זוהר ובוסט עם מגוון מוצרים מועשרים במינרלים מים המלח ותמציות טבעיות.

כדי שלא תצטרכו להיסחב עם המוצרים בגודל מלא לחופשה, הרשת מציעה קיטים עם מוצרים בגודל מוקטן. קיט מיני לטיפוח הפנים מכיל מיני סרום מי ורדים 10 מ"ל, מיני קרם ורדים עדין 15 מ"ל ומיני תרסיס דו פאזי שמן מי ורדים 10 מ"ל.

המחיר: 129 שקל. להשיג בסניפי הרשת

קיט מוצרי פנים מיני המכיל מיני סרום מי ורדים 10 מל מיני קרם ורדים עדין 15 מל ומיני תרסיס דו פאזי שמן מי ורדים 10 מל. מחיר 129 שקל. רונן מנגן,
קיט מוצרי פנים מיני המכיל מיני סרום מי ורדים 10 מל מיני קרם ורדים עדין 15 מל ומיני תרסיס דו פאזי שמן מי ורדים 10 מל. מחיר 129 שקל/רונן מנגן

השלישייה הפותחת

ליראק פריז משיק מארז הידרג'ניסט לטיפוח פנים מושלם 360 מעלות - מותאם לנסיעות וכולל קרם לחות בגודל רגיל וסרום וקרם עיניים / שפתיים מוקטנים. הקרם מעניק לחות אינטנסיבית, זוהר והרגעה מיידית.

הסרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר עם מרקם נוזלי מרענן ומעניק לחות וזוהר, מכיל פלנקטון המשפר את מנגנוני הלחות של העור וחומצה היאלורונית משולשת ממקור טבעי ב 100%. מעניק נפח, מרגיע ומחליק קמטים. תכולה- 10 מ"ל.

ולחות אינטנסיבית להחלקת קמטוטים וקמטים באזור העיניים והשפתיים, מעניק נפח ובעל פעולת לחות כפולה: מיידית וארוכת טווח. מתאים להארת העיניים וגם לשימוש סביב השפתיים לתוספת נפח והחלקת קמטוטים. תכולה 7 מ"ל

המחיר - 269 שקל, ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

ליראק פריז מארז הידרג'ניסט לחג 269 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז מארז הידרג'ניסט לחג, המחיר: 269 שקל/אסף לוי

זוהר ואבקת פנינים

ומותג הטיפוח ,so.ko המציע מגוון מוצרי טיפוח המיוצרים בקוריאה, משיק את דאבל דואו (DOUBLE DUO), קרם לחות וסרום המגיעים באריזה אחת, המותאמת גם לנסיעות.

האריזה מחולקת לשניים, כשבחלק אחד היא מכילה סרום המועשר בחומצה היאלורונית, קולגן ותמצית כורכום המספקים לחות והזנה לעור (45 מ"ל), ומצדה השני של האריזה, נמצא קרם ה-GLOW האייקוני של המועשר בחומצה היאלורונית ובאבקת פנינים המסייעת בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור (45 מ"ל).

המחיר: 70 שקל, להשיג בסניפים וסופר-פארם אונליין

double duo סוקו מבית סופר-פארם קרם+סרום מחיר לצרכן 70 שקל. יח"צ,
double duo סוקו מבית סופר-פארם קרם+סרום מחיר לצרכן 70 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully